utorak, 01.03.2005.

mobitela

baž je sat malko prije zajec otižel ot mene. imal je velike potežkoče morem vam reči. fčera je lepo dožel k meni mam zaran i veli on meni u jebate branko tak sem se smrzel kaj so mi bubreki skroz naskroz zleđeni niti jih ne osečam. i veli on meni daj mi potoči jenoga lončička vinčeka kaj mi se to nekam kvragu otledi. onda sem mu ja natočil i on je to šubeknol v šusu na jen dva tri. i veli on meni čujež branko ja sem poradi jene druge stvari dožel k tebi. a pitam ja njega a poradi kakove stvari. a veli on e poret ove i zvleče z žepa jenoga pravoga prafcatoga mobitela crnoga kaj se je samo svetlucal. a velim ja njemu u jebate zajec pa gde si to nabavil. a veli on meni je to sem si zaslužil. a velim ja njemu a kaj če ti to. a veli on meni je nemaž ti pojma brankec kakove so to moguđnoszti i kaj se morež z tim napraviti. a velim ja njemu a koje su moguđnozti. a veli zajec meni pa lepo samo dok me nešče treba da mu nekaj napravim il nekaj samo me nazove ili mi pošalje ezemez poruku. a velim ja njemu a kakova je to poruka. a veli zajec je to ti je jena pozebna poruka ot pozebne vrzte kaj ti je mam se vnutri objažnjeno i mam znaž kak treba poztupati. a velim ja njemu čujež zajec ja mizlim da je to jena velika bedaztoča i te tvoje specijalna poruke jerbo ja samo otijem za svoj kompijuter i natipčem emajla i on brzinom večom ot strele samo otije kam ga got ja zaputim il v njemačku ak treba i to ti je prava poruka a ne nekakva ezem il bilo kakva. a veli on meni ma nemaž ti brankec pojama kaj je moderna tehnoložka prectava il k tome sliđno. onda sem ga pital no reči mi zajec otkud si dobil toga mobitela. a veli zajec e jezem se bogme vražje namučil kaj sem ga zaslužil jerbo sem mariju ot đurđe palamđurđe sinu mesec dana drva cepal za peč. samo imam jeden problem i zato sem i dožel k tebi kaj bi mi nekak pomogel. a pitam ja njega a kakov imaž problem zajec. a veli on meni je on je meni dal toga mobitela al je negdi zagubil punjađa i sat mi se je skroz naskroz spraznila baterija koja je vunjem i više ga neče pokretati niti nikaj. a velim ja njemu a jel ga nemrež ni vužgati. a veli on ma niti da bi mrdnol z mezta. i tak sem ja onda malo toga mobitela prijel v ruke i malko sem si razmizlil i onda je meni jena prava prafcata ideja sinola v glavu i velim ja zajcu. čujež zajec imam ti ja jenoga malko starežega akumulatora. neje baž da je ganc novi al mizlim si da bi ti dobro poslužil. jerbo je on meni bil na traktoru i onda sem ga odnesel v gorice kaj mi je vu kleti jena mala žaruljica svetlila al ga opče neje strožila i sat bi tebi bil baž za korizt. a veli zajec meni pak jel ti mizliž branko da bi to bilo dobro kaj bi meni punilo mobitela. a velim ja njemu zajec pak jesi ti ponorel a kaj ima bolje za puniti mobitela nek akumulator. a veli zajec meni a ti mizliž da je to dobra struja. a velim ja zajcu pak elektrika ti je elektrika i tu pogovora nema nek je se to izta struja kak struja i vutom opče nema nikakove razlike. i tak sem ja lepo otižel po tačke i del sem na njih akumulatora jerbo je to bil fezt veliki akumulator vezna pravi prafcati za traktor. i našel sem jene dve male žičičke i spojil sem jih jenu na pluz a drugu a kam bi drugam nek na minuz kak pravi elektriđki majztor privučeni. i lepo sem objaznil se zajcu kak on te žičičke samo lepo porine vu svoj mobitel jenu na pluz a jenu na minuz i kak mu bu to punilo. i jož sem ga pital el si skužil zajec kak sem ti objaznil jer sem si pomizlil da nebi kaj zajebal kakov je saj sfrkan vu glavi. i jož ga lepo pitam esi siguren da si skužil jerbo ti jož jemput objaznim a on je kak pravi mulec lepo rekel a kaj nebi skužil brankec se mi je jazno. pluz na pluz a minuz na minuz. i tak sem ga lepo i otpravil doma. i mizlite da nije zajebal stvar. kat eto ti njega k meni mam denez zaran okraj sedem vur. nabijal je na vrata kak da je v glavu opičen. i ja sem mu lepo otprl vrata i pitam ja njega a kaj je bilo zajec. a veli on meni kaj bi bilo vrak je bil nek sem si lepo mobitela vnižtil. a kat ja pogledal i imal kaj za videti samo mu je baterija lepo otpala z one plaztike i se je otižlo k vragu. e jesem onda vikal na njega. i opče mi neje jazno kak more biti tak bedazt. jerbo sem mu lepo objaznil da pluz ide na pluz a minuz na minuz a on je norc se to spreobrnol pet šezt put i zajebal stvar. i jož sem ga lepo fčera pital jel mu jazno i da mu jož jemput objaznim i rekel je da mu je. i kaj bi sat čovek rekel natu njegovu glupozt. a veli on meni ma brankec pa ja sem tođno onak napravil kak si mi ti rekel pluz na pluz a minuz na minuz. al je vraga tak napravil nek se je lepo pravil pameten i sigurno je štel nekakove svoje pokuze sprobavati nebili kakovu novu tehnoložku vrztu zmislil i sat je lepo oztal bez mobitela. a tak lepi mobitel veliki kak šaka i pol i crni kake novi kaj bi si ga čovek samo poželil. a mogel je i te nekakove poruke slati i gdi bu više takovoga nabavil. pri vragu. al kak bi rekli stari ljudi neje to za takovoga bedaka koji se vuto nižt ne razme nek ga je mam moral skuriti. i onda sem mu lepo rekel eto viž zajec kak se je to stvar skomplicirala i ti si lepo oztal bez mobitela sporadi svoje glupozti. a zajcu su samo suze navrle na joč kake malome detetu i onak je z jadnim glasom rekel eto viž brankec kak ja nemam sreče a mezec sem dana za njega drva cepal i namučil sem se kake vrag. a velim ja njemu eto zajec nek je tak valjda bog štel. i sace ž njim lepo morež zgoditi i kraj. eto tak je to bilo zajcom i ž njegovim novim mobitelom fčera i denez. a sat lepi pozdrav ot mene jerbo je zima kake v ledenjači. bok i pozdrav prijateljzki ot branka.
- 10:42 - Komentari (5) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>