ponedjeljak, 13.12.2004.

kak smo krenoli i došli i jož kojekaj

došel sem doma z zagreba jož fčera podnoč i morem vam reči da je to bil pravi doživljaj mada smo bogmeč imali i pravih problemov al je i to prežlo. i tak smo se mi lepo v petek zaputili v zagreb ja i davorica jerbo je ratko lepo nazval na telefon i rekel da naz čeka. i još smo otižli v gorice i natankali pet litraka i pravac na vlak. al je deda ot davorice jerbo mu vrak neje dal mira i navek ftiče nosa tam gde mu neje mezto lepo v petek došel k meni dok smo ja i davorica baž pete bili meknoli i otižli na vlak. a to znam jerbo mi je mama spripovedala kak je to se zišlo. i onda je pital moju mamu a gde so dečki jerbo sem došel poglenuti kaj buju to delali kat imaju tolko pozla. a veli moja mama kaj bi delali nek buju pili i jeli dobro tam v tom zagrebu. a veli deda em naj biti nora vu kakovomu zagrebu. a veli mama pak el ti neznaš da so otižli v zagreb. a deda se je samo okrenol fletno kak pamtera v patikami i špura mam doma. i onda je rekel jocu ot davorice da smo mi otišli na vlak i oni mam na traktor i za nami. i mi smo tak polako išli na vlak pežice i velim ja davorici davorica jel ti čujež vlaka v daljini pa mi bomo zakesnili. a veli davorica no kaj bi zakesnili. al je vlak bil se bliže i bliže. i tak otjemput ja se okrenul jerbo sem imal tak nekakovo predosečanje il osmo čulo i vidim ja čuda. jotec ot davorice i deda na traktoru v daljini i pun gaz praše za nama. a velim ja davorici e sat si najebal. a davorica se okrenul i dok je videl kaj se događa potegel je kak fletni srnjak pravac k vlaku. a vlak se samo zmigoljil ot nekut i pravac se pred nami samo stvoril. i tak mi pred vlakom a traktor i jotec i deda ot davorice za nami. i velim ja davorici a kaj sat. a veli davorica bež branko bež kak te noge nose. i mi se zabežali i fala bogu stigli do vlaka al so i jotec i deda bili več blizu. i mi brzo spuzali na vlak i davorica se zaderal željezniđaru fučkaj fučkaj ako boga znaš idemo idemo. i on je zafučnol i vlak krenul a jotec skočil z traktora dole i samo smo čuli kak viče obustavi vlaka obustavi il tak nekaj slično jerbo je to dumelo se skupa kaj su nam šteli bubnjiči spucati. al se to više neje moglo izvesti i mi smo več jurili jerbo je lokomotiva vlekla pun šuz. a veli meni davorica viž branko ovo je dobro zišlo al dok dojdem doma bolje da se ni ne vračam jerbo me jotec raščereči. i taman jož neje to ni rekel kat eto ti vraga. pred nami se je samo otjemput kondugter zmogel. mene je samo zdeni znoj otjemput oblejel jerbo v toj silnoj žurbi opče nezmo stigli karte kupiti. a jen moj pajdaž je rekel da ima jen ludi kondugter kaj te prime za fraklec i z jurečega te vlaka mam hiti vun i ne pita ni kak se zovež ni kak se ne zovež. i ja sem samo molil boga kaj to nebi bil taj. a veli on nami dobro večer dečki putne karde na pregled moliču lepo. a veli davorica gozpon kondugter mi opče nizmo stigli kupiti kartu i stražno nam je žal. a veli kondugter je a štočemo sad. a veli davorica pa jer bi se mogli nekak dogovoriti. a ja sem mizlil pa kak se bumo dogovarali i nikaj mi neje bilo jazno. a veli davorica njemu ote si lepo sednite z nami pa si spijemo malo finoga finoga vina i onda se lepo dogovorimo. a veli kondugter dečki ja to nebi smel al ajt da probam al samo za pol przta. i onda je davorica tak njemu jenoga potočil i meni i sebi i pomalko smo pili i spominjali se. i lepo smo rekli kondugteru kam idemo i to se skupa i kak nizmo stigli kartu kupiti jerbo su nam bežtije bile za leđima. i dok smo prešli križefce bogme več smo pol pet litraka spili vina. a davorica je kondugteru samo potakal i potakal a veli on dečki više ni kap više ni kap i samo je strusil se do kraja. i tak stalno i opče se neje dal ot nas. i onda smo tak malko popevali i baž je bilo vezelo. i veli nama ot jemput kondugter dečki e sat smo v zagrebu za pet minut. a veli davorica e jož ima taman za jemput potočiti i to je to. i veli davorica njemu a jož se nesmo dogovorili za kartu. a veli kondugter dečki ovaj put je se vredu, al drugi put obavezno da ste kupili kartu. a velim ja njemu ma nema problema gozpon. i tak je vlak samo otjemput stal i mi smo bili v zagrebu a ja si opče nesem mogel zamisliti da smo tak brzo došli. ratko naz je čekal mam dok smo zišli z vlaka dole. i onda smo se lepo pozdravili i veli ratko dečki sat idemo mam k meni na stan kaj se dobro najedete i napijete i onda idemo u život. a veli davorica njemu a jel idemo na tranvaj. a veli ratko idemo. u kak je davorica bil sretni kaj se bu vozil v tranvaju jerbo se on jož nigdar neje v tranvaju vozil. to vam nemrem opizati al se je vidlo na njemu da ga je bilo malo i stra da se to čudo ne okrene il da se ne zapiči v kakov auto kat je v zagrebu takva gužva. al dok je tranvaj krenul to je bil pravi prafcati doživljaj jerbo je bilo preveč lepo z njega gledeti sa ta svetla i ljude i aute i kamijone i sve. i te velike hiže do neba. a davorica je cval kak ciklama. dok smo došli mama od ratka nam je složila sendviđe i lepo smo pili soka guztoga kak možt guzti i dok smo se najeli i napili veli ratko sat idemo dečki malo van. a velim ja njemu čujež ratko a kaj pemo sat van na tu zimu kat smo se tak lepo zgreli. onda se je ratko samo smejal i rekel mi je branko ti si baž orginalni i to mi baž i neje bilo jazno al nema veze. i onda smo zišli vun i bilo je zima i to bogme fest. i tak smo malko hodali i onda nas je ratko otpeljal v jenu lepu birtiju koja se zove tak nekak smežno kaj si nebi ni pametnjakovič nekakov zapamtil točno sa ta slova. i onda nas je ratko lepo upoznal z tim svojima pajdašima i pajdašicama i lepo smo si naručili po jenu pivu sakoj i pili i spominjali se. al podravke neje bilo za naručiti nek samo nekakove stranjske pive v malima zelenima flažicami kaj jemput nagnež i nema je viže. i stalno su me spitavali branko kak si ovo natipkal i branko kak si ono natipkal i čudaj toga i jož kojekakove bedaztoče jena za drugomi i več so mi stvarno išli na žifce. a davoricu su zajebavali kak je v opal v septiđku grabu pri starome krbavcu i to jim je bilo preveč smežno a neje jim ni na kraj pameti bilo da se je davorica i ftopiti mogel samo da je malo toga mulja od drekov v sebe povlekel. i velim ja ratku čujež ratko idemo mi lepo spat. a veli jen njegov pajdaž a kuda bi več ižli pa tek ste stigli. onda sem jim ja lepo objaznil kak smo mi jako vmorjeni jerbo smo se naputuvali z vlakom i onda smo lepo otižli k ratku i pravac spat. a kak je bilo v subotu dok je bila fežta to bum lepo zutra natipkal jerbo mi se sat stvarno neče i lepo idem spat. pozdrav sima prijateljski.
- 22:47 - Komentari (9) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>