subota, 06.11.2004.

ormara

u jesem fčera zaglibil. fezt i požteno. taman negdi okraj dvanajst vur veli meni mama ti buž brankec moral otiti v dučan i pokupovati kojekaj jerbo opče nemam ni pražka ni vegetu ni nikaj. onda sem ja rekel more mama. al sem jedva dočekal jerbo mi je najboljše se meknuti vu to vreme ot hiže dok mama gledi onu seriju kaj je saki den o pol jedni vuri. one bedaztoče na mekzički il slično. i dala mi je mama pedezet kuni i velim ja njoj no daj mi mama još dezet kuni kaj si kupim gumije za žvakanje il nežt slično jerbo sem si taman mislil lepo se zavrnem v gostijonu pak si spijem jenu podravku il dve taman dok serija ne prejde. i tak sem lepo sel na biciklin i pravac direkt se v dučan zaputil. lepo sem promatral prirodu po selu i baž sem užival vu frižkome zraku. kupil sem se kaj je trebalo i nametal vu jenu vrečicu i reko sat idem na jenu pivu. biciklina sem prislonil na ogradu a vrečicu sem za saku slučajnozt zel z sebom v gostijonu da nebi dobila noge il da mi ju nešče ne vdrpi. i baš sem potrefil. taman su za šankom sedeli bracina i darkič kaj sem ž njima išel vu školu dok sem bil mali. i vele oni meni o brankec pa gdesi ti. a velim ja njima pa tu sem. a veli bracina pa ne to pitali smo te gde si za novo leto i onda mi to baž i neje bilo jazno jer je novo leto tek za dva meseca al su oni navek bili zajebanti pak ih nesem preveč ozbiljno ni svačal. i tak je bracina naručil sakojemu jenu podravku a darkiču pana i polako smo pili da si malo okrepimo dušu. a veli meni darkič esi ti videl brankec kakva je ta nova konobarica kaj je dožla. a velim ja njemu a meni baž i neje nekaj jerbo je fezt debela a ima i sfrknjenoga noza. a veli darkič e jezi ti brankec zmotan. pa što gledi kakovoga noza ima dok se svetlo vgasi. ja bi nju stisnol kaj bi tri dana jafkala. a velim ja njemu je a kak bi ju stisnol po danu. a veli darkič a po danu joj denež kantu na glavu i praži. velim ja njemu ja ju ipak nebi ni s kantom ni bez svetla jerbo mi se opče ne sviđa. a veli bracina u pravi je komat i ja baž volim takve malko puneše jer dok te ta stizne kaj mam pomizliž da si v sedmom nebu. i tak smo se lepo pomalko spominjali i pili pive. prvo smo popili jenu pa drugu i onda smo treču i tak pomalo. i stalno su oni dva o toj konobarici se spominjali kak je dobra i to. a veli bracina meni stizni ju malo da vidiž kakvo dupe ima i to. i tak kak smo si popili več par pet šezt pivi tak mi je več bilo sejedno pak sem ju gda gda znal malko i stiznoti za guzicu il nežt slično dok nam je donezla novu rundu a ona se je samo smejala. i onda smo se tak malko i znjom spominjali al je rekla de se zove slavica. a veli darkič jebate brankec pa ona je zagrizla na tebe koji si ti sređkovič. a velim ja njima dajte dečki najte biti smežni kaj bi na mene zagrizla. a veli bracina ma je baž na tebe je zagrizla viš da ti stalno namigiva. i onda smo ju jož tak malko stiskali i to a ja pogledam čez oblok a kat imam kaj za videti. vani se taman več bila noč spuztila. a velim ja njima u jebate dečki pa vuni je več noč mama me bu streljila z batinom. il prek pleč. ja moram doma. a vele oni meni pa brankec jesi to ponorel il kaj je s tebom. pa kam bi sat ižel dok je najlepše. i jož buš i posrečil denes a ti bi otišel doma. i onda su naručili jož sakome dve pive i onda nikak nisem mogel doma otiti a bilo je več i šezt vur prešlo. i tak negdi okraj pol devet darkič se samo otjemput zdigel i rekel da je zabil nekaj obaviti i da mora hitno doma. i onda je otišel a mi smo morali i njegve pive onda popiti. i več smo bili i sami ja i bracina oztali vu celoj gostijoni kat ti evo seztre od bracine i veli ona njemu bracina rekel je jotec ak za dve minute ne dojdež doma da te za štagljena vrata obesi za jajca kaj buš tjeden dana visel. i veli meni bracina brankec ja moram hitno leteti doma jerbo dok mi jotec tak poruči onda znam da je opazno. i zdimel je za dve sekunde dok nabrojiž do kekz. a ja si pomisil još suknem te pol pive na ekz i zemem vrečicu i idem i ja jerbo bum i ja nagrabusil dok dojdem doma. i taman ja nagnol podravku zadnji put kat ti evo slavice si sedne kre mene. i veli ona meni čuj branko ja bi tebe nekaj zaprosila. a velim ja njoj a kaj. a veli ona ja sem ti tu blizo na stanu jerbo sem se fčera doselila kaj bum delala tu v gostijoni i onda jer bi štel iti z menom kaj mi jenoga ormara pomoreš pomeknuti jerbo mi smeta. a velim ja njoj pa dobro pomorem ti na brzinu jerbo mi je to vusput. i zaprla je goztijonu začaz i ja sem zel biciklina i začaz smo dožli do gde je na stanu. prislonil sem biciklina na lesu putnu i del sem vrečicu kre njega i zašli smo vnuter. i velim ja njoj a gde ti je slavica taj ormar. a veli ona tu v sobi. i mi zašli v sobu i veli slavica gle toga ormara kaj bi samo malko pomeknoli. i ja zapel i ormara zataj čaz pomeknol. i velim ja njoj el to to. a veli ona to je to i jož nije ni zgovorila do kraja i taman na mene se obrušila kak avijon. i navaljila i hitila me na poztelju. a ja se splašil i pomizlim si ja u jebate pa kaj je sat to. a ona legla na mene i oče mi silom lače sleči. a velim ja njoj na brzinu slavica ja moram hitno doma jerbo me mama raščereči. a veli ona ne moraž ti nikam sat ja tebi pokažem kak se delaju neke stvari. i meni je mam sinolo v glavu. i pomizlim si ja u jebate branakec pa ova bu tebe opsilila a to si nizem mogel dozvoliti jerbo z takvom ženskom koja se meni ne sviđa ja to nebi štel. i mislim si ja a kaj sat. a ona navaljiva na mene i sega me je več zbaljila po licu i sakud. a zubi joj je smrdelo kaj da je pojela cucka crknjenoga tri dana kaj je na gnjoju ležal kaj mi je mam bilo loše i stiskala mi je želuca kaj mi je išlo na povračanje i nisam znal kaj bi sat. i taman mi štela gače sleči a ja poludel i zaviknol slavica bež z mene dole ja to neču al ona nižt i ja stiznol šaku i pravac ju direkt v nos ošinol kaj je sigurno mam vidla se zvezdice nebeske i hitil ju sebe dole. a ona se samo prijela za nos i veli ona jezi ti bedazt branko sat mi pe krv z nosa. ja sem si oblekel lače na brzinu i trkac vun i sel na bicikel i zašpural kak su me noge nosile brzo. i vrečica mi je ostala i se jerbo sem pomizlil kaj ak sat krene za menom. al fala bogu neje. bil sem doma za pol minute i brzo biciklina napeljal v štagelj i v hižu se zaputil. bilo je svetlo vužgano i ja sem znal da nebu dobro. dok sem došel v nutra a mama je več imala pripravljenu batinu. tak me je stigla jemput ošinoti po plečima kaj mi je mam bilo zlo. al sem brzo pobegel v sobu i zaprl se. još je pol vure vikala prek vrati i sakakve mi bedaztoče spominjala kaj je bolja da ne natipkavam. takvo je to čudo bilo fčera. a denes je bracina došel k meni i donesl mi je vrečicu z onim kaj sem kupil v dučanu i rekel je da mi je to slavica pozlala i veli on meni e brankec koji si ti sređkovič vrak te dal, el bilo dobro. al mu nesem nikaj štel reči kak je to bilo. mama je srdita i opče se ne spominja z menom al bu valjda zutra več bolje a v gostijonu nepem više mesec dana dok se situacija malko ne sprimiri. pozdrav prijateljski sima skupa od branka uskličnik
- 10:50 - Komentari (7) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>