utorak, 30.11.2004.

sile nečizte

več sem denes imal jebadu. i to mam od ranja. kaj bi čovek načisto ponorel. ja sem lepo se zdigel okraj sedem vur jerbo mi se neje štelo spati a ja opče neznam zbog radi čega. i lepo se ja zdignem i mama je več bila nakurila i bilo je baž vruče v kujinji i lepo sem si složil jedno kapuđino jerbo je davorica rekel da je to baž fino za piti pak sem fčera kupil kaj sprobam. al neje ni loše dok nemaž kaj drugo za popiti. i tak veli meni mama onda brankec kad si se tak fletno zdigel lepo sedni na biciklin i otidi v dučan kaj pokupujež kaj treba kaj nebum ja gazila. a velim ja mami mama pak el si ti nora na tu zimu da idem vun pak se nezem boksa najel. a veli mama onda no idi brankec dam ti dezet kuni kaj si kupiž nekaj. onda sem si taman pomizlil lepo se zavrnem v gostijonu i strusim jenoga bambusa kaj se malko zgrejem i malko se pozpominjam z ljudima kaj mi nebu dozadno. i tak sem lepo sel na biciklin i lepo sem otgazil do dučana. i kupil sem litru ulja i cukora jenu kilu i jenoga kruva kukuruznoga jerbo je taj najboljši i kupil sem jož pražka za pecivo i dve germe kaj budu nekakovi kolači. i jenu flašu studenca kaj bu za gemišt. i onda sem otišel v gostijonu i strusil dva bambusa na brzinu al neje bilo nikoga kaj bi se malko pospominjal i lepo si ja pomizlim ajt sat ti branko lepo idež doma. i tak sem i napravil. zajašil sem biciklina i pravac put pod noge. i k hiži se zaputil. i tak ja lepo gazim i gazim i več sem skoro i doma došel kat eto ti ja vidim ide prema meni jen traktor. al je to bil onaj ludi žorž kaj se navek prezerava i vozi na biciklinu bez ruk. mam sem ga sprepoznal jebo mi on stražno ide na žifce i mam mi smrdi na kilometer i pol. i vidim ja kak se je on zateral na svojemu fergusonu i stižče gaza i stižče kaj da je ponorel. a ja sem se samo pravil kaj da ga ne vidim jerbo sem znal da bu sat sigurno nekakovu agrobaciju napravil pret menom kaj se malko spreserava. i tak se ja lepo okrenol na drugu stranu i gazim pomalo po svojemu pozlu. jerbo mi se na takove nemorute i vandrače opče ne splati vrata frkati. al čujem ja da žorž samo stižče gaza i ide se bliže i bliže i to mi je baž bilo nekak čudno. a ja okrenol glavu i imam kaj za videti. ludi žorž je fergusona ravno i pravac na mene naputil i ni da bi skrenol. nek pravac i drito na mene pun gaz do dazke. a mene je mam v nogami preseklo kak da me je nešče sekirom oplel i ni mi bilo baž nikaj jazno. samo so mi slike čez glavu preletavale i mizlil sem sto na sat kaj se to događa i jel žorž ponorel il kaj. i ja si taman pomizlil pa sat bu skrenol i sat bu skrenol al žorž nikaj. samo po gasu i z tom bežtijom zrazjarjenom ot fergousona pravac na mene. niti da bi malko sfulal i skrenol. al niti malko. ni za dlaku. a ja neznam kaj bi sat il kaj nebi. i več sem videl da vrak šalu bere i da je žorž načisto ponorel i sat dok si malko spremislim taman su morale vu njega nekakove nečizte sile sotonske vujti i zapomračile su mu celu pamet i sigurno neje nikaj videl pret sebom nek sem mu samo je bil pret jočima kak nekakova meta vu koju mora traktora nakormaniti. sigurno mu je to vrak rekel žorž moraž branka vmoriti jerbo je on sila jena nečizta. al se je vrag zajebal jerbo sem ja dobri jako i nikakove primisli nečizte nemam. tu da smo načistac. i ja fletno okrenol z guvernalom i dva put z čizte snage zagazil kak sem got mogel i pravac vu grabu z biciklinom. i morem vam reči da me je ferguson i ludi žorž za dlaku sfulal i skoro sem išel na nebesa i kraljevstvo božje. u kak sem se splažil i samo me je nekaj v pluči zdrmalo kaj da sem imal infargta il k tome slično. a graba je bila onak malko na dol i puna gnjojnice jerbo ludi boltina tižljarčev su gnjojnicu na put spušča dabog da mu v hižu išla kat je takov nemorut. i ja pravac v gnjojnicu. i biciklin samo na pol gnjojnice stal i ni da bi mrdnol. ja sem jož silom štel jemput zagaziti kaj zidem z toga vun al su kotači prepali i više nikam nesem mogel. i jož sem tak nekoliko šezt sekundi žomgliral levo dezno al viže nesem mogel i moral sem zagaziti v gnjojnicu. i to mam z obadve noge i do kolena. bil sem lud. lud na čizto. a žorž je vuto vreme samo zakočil i gledel kak se ja mučim kak kristuš i samo se je smejal kak idijot idijocki neokaljenjak i konjina konjska z bikovskom glavom damu konj glavu jebal i kaj moram proztačiti kak sem lud kaj lisica bezna. i samo je zaviknol jedan jedan i ja opče neznam kaj mu to znači al valjda nezna ni on sam nek to nekakova sila nečizta z njega pregovara. al ja ču mu to zapamtiti nezval se ja branko i ne imal ja cucka đekicu. ja mu bum to zapamtil dok sem živ i dok mu se ozvetim kaj bu mizlil da ga je grom vudril z vedra neba pa nek si on onda mizli kak bu mene v gnjijnicu pošikaval i uskličnik el sat vidite vi to. i tak i bum samo dok dočekam prvu priliku i dok se nebu ni v snovima nadal i to čvrzto obečajem. pozdrav sima skupa prijateljski uskličnik branko
- 10:19 - Komentari (11) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>