utorak, 28.09.2004.

vmrla je

fčera je vmrla suseda mara. i meni je to stražno žal. jerbo je bila preveč dobra. navek dok sam bil mali me je znala zvati dečec jer bi mi štel kruva donezti z dučana il vegetu il kaj slično. onda bi ja fletno sel na biciklin i trkac v dučan. navek mi je dala kaj si nekaj kupim il buble duble jerbo su mi te bila najboljše žvakače il sladoleda il nekaj. i nigdar nesem prazne ruke od nje otišel doma il bi mi jabuku dala il nekaj drugo pa čak negdar dok je imala i ono ezgotično voče banane il naranđe kaj neče to prinami rasti. jemput mi je tak dala za dobre pol kile nekakovoga čudnovatoga voča kaj zgledi kaj krumper samo kaj neje bilo gladko kaj krumper nek je po sebi imalo male male sičužne dlačice. i ja sem onda otišel doma i to sem oguljil a kat tam eto ti vraga to se zeleno nutri. onda sem otišel k mari i velim ja njoj baba mara pa kaj si mi dala te krumpere kaj još neso zreli očeš da dobim grižu il kaj slično. onda mi je rekla pa brankec to tak mora biti zeleno jerbo je to kivi i to se tak je. al je bilo preveč fino. jemput tak dok sem bil mali igral sem se na putu z davoricom i preskakli smo prek grabe i meni se je nekak vragu noga zmeknola i poškljiznol sem se i opal a v nogu mi se pravac pod koleno zapičila nekakova šiljazta grana. počel sem drečati kaj nori a davorica se je splažil i pobegel doma jerbo je mizlil da bum vmrl. a ja sem pobegel k mari jerbo sem znal ak sat otidem doma da mi mama još i glavu ftrgne i onda bum zastvarno mrtev do kraja jerbo nam je rekla da se ne igramo na putu. nekak sem došepesal do babe mare i vriščal sem baba mara baba mara pogleč kaj mi se je dogodilo reči mi el bum vmrl el bum vmrl. onda mi je baba mara ščupala tu grančicu z noge i zalejala mi z rakijom i rekla mi je nebuš brankec vmrl se bu vredu. onda sem ju pital a jel mi nebudu ni nogu odrezali a ona je rekla da nebuju i mam mi je onda bilo lakže. i tak mi je navek bilo lepo ž njom jerbo mi je i raznorazne norije znala pripovedati a ja sem ju znal slušati po celi den. a znala je takve jabučare speči kaj bi se i mrtvi z groba zdigli ih jezt i se bi si przte oblizali. i sat mi je baž žal kaj je baš morala vmrti. i se me srce boli. fčera i denes nesem bil za nikaj i nikaj nisem delal a trebal sem čudaj toga zbaviti. venca sem naručil z velikemi ružami i dal sem z stručnemi slovami nacifrati pozlednji pozdrav od branka i mame. popoldan pemo mama i ja na sprevod i onda bodo babu maru deli v crnu zemlju i zametali ju i više je nebu. nigdar više. al kaj čovek more kat to tak je i vmrti se mora jerbo se nas to jemput čeka i tome se zbeči nemre pa da imaž i milijun milijardi bilijuna nofci. il marki il američki il bilo kakvi. to tak mora biti jerbo je tak dragi bok naredil. pa onda radi toga neje ni baba mara mogla oztati živa kad ju je pozval k sebi. pozdravljam se skupa prijateljski.
- 11:15 - Komentari (3) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>