subota, 11.09.2004.

čudaj toga

bilo mi je dozadno denes pa sem malko čital kaj drugi natipkavaju tak koje kakove bedaztoče i morem vam reči da se čudaj toga more sprečitati o čudaj stvari i ljudi kak koje kakove norije izvađaju. a onaj jeden kaj šrajba z sakakvemi bojicami je natipkal tam kak ja tetriza igram i onda sem videl kak je i mene našrajbal i stražno mi je velikoga noza narisal al si je valjda i on poteral malko rakije kak i baba mižkinina jerbo sem več rekel da ja tak velikoga noza opče nemam. al sem onda skužil da je on to zaprav davoricu narisal. jerbo sem ga po zubima sprepoznal. samo neznam otkud on pozna davoricu al bum ja to davoricu pital. i baž je to smežno narisal kak i one oztale skreature i dok si je pimpeka na riti narizal to je bila prava stvar. jerbo si polek toga mizlim da je on jeden pravi zajebant. i baš mi je to lepo gledeti jerbo mi mozga otpušta. a bum i davorici pokazal kak ga je narisal pak nek na rit opane. to je onaj tam i mizlim da se on zove mile a preziva nekak na s jerbo je tam dok je natipkaval o tratinčicami i kak mora iti na zaod na kraju se potpizal smile i del je uskličnika. čital sem malko i onoga kaj o raznoraznima duhima natipkava i kojekakovima čudesima druge fele i o zoni sumraka i to zna negdar biti i straviđno kaj se čistam splažim al negdar ni ne zrazmem se kaj je natipkal. i neznak kaj se još nesem sprečital i tak. i onda viže ni nisem mogel čitati jerbo je to preveč slovi otjemput i ko bi to se popamtil. nek sem si onda otišel malko prileči kaj mi se joči počinu. pozdravljam. branko uskličnik
- 19:27 - Komentari (3) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>