ponedjeljak, 06.09.2004.

jogenj

videl sem denes na televiziji kak po sikud su veliki požari i kak vatrogasci gaze jognja velikoga kaj se razbukčiva po šumi i po sikud i jož nam i samo to treba kaj nam cezte se zgore kaj se nebumo mogli voziti ni na more iti i to bi bilo baž pravo zlo. i onda sem se setil kak smo imali i mi takvoga velikoga jognja dok smo ja i davorica ono bili plasnicu vužgali. to je bilo dok smo jož bili mali i el smo ižli v drugi il treči razred i se ne sečam više gda je to bilo. i tak smo se igrali na vrtu od suseda od davorice kaj se zove frčkavi jerbo ima lazi nafrčkane kaj da bi ga nešče z drot kefom celi den čežljal dok je bil mali. saka mu je las sfrkana na triput jena na drugu i to baž smežno zgledi. a jeden naš pajdaž kaj se zove krežo i kaj se je navek z nami igral dok smo bili mali je svojemu dedi pokojnome kaj onda nije jož bil pokojni nek je bil žif al je vmrl tek pozle jerbo je imal infargta dok je kuruzu kopal jeno leto i v pol mekote je papke otegnul. a taj krežo je dedi fkral duvana i još nekakovu škabljicu v kojoj je deda toga duvana držal i one bele papere vu koje se cigaretlini zamataju. i donesel je to krežo k nama i veli on nama glete dečki kaj imam a pitamo ga mi a kaj imaž krežo. a veli on fkral sem dedi duvana dok je zaspal na stolcu i sad bumo si mi sako jenoga cigaretlina popužili. a velimo mi u jebate pa onda idemo. a taj sused frčkavi je na vrtu imal jenu veliku plasnicu sena i mi smo v njoj bili jenu rupu skopali i tam smo imali svoje sklonižte ak bi bil rat il potrez il bilo kakva druga opaznost ili bedaztoča kakva drugčije fele. i veli davorica dečki idemo v naše se sklonižte skriti i tam bumo sfrkali duvana. a velim ja njemu davorica pa jer si ti lut il kaj je s tebom. pa nemremo tam pužiti cigaretline jerbo bu dim išel vun čez prelo i onda naz nešće skuži da smo tam i sa nam vuva ščeše. a veli davorica naj se nikaj brinuti brankec bumo se zabarikaderali kaj nas nišče nebo videl. i onda sam ja rekel onda idemo a krežo je rekel da nek onda idemo več jemput. i tak smo se mi zavlekli v naše sklonižte i nafrkali tri cigaretlina z tim duvanom i sakoj si jenu zažgali. i tak smo polako vlekli dima vuse i spominjali se o kojekakovima bedaztočami ko bu kaj delal dok narazte. davorica je rekel da bu avijone vozil a ja dok sem bil mali sem štel navek vu paromlinu delati al me je ta glupozt prešla dok sem narazel i to me opče viže ne privlači jerbo vu paromlinu navek melja leti po zraku kaj ni dijati nemrež. i tak smo se spominjali i otjemput je kreži dim otižel v krivu vulicu i počel je brejati kak da je ponorel kaj smo taman mizlili da se zaguti. i onda kak smo se splažili da nam krežo nebi odapel smo ga počeli nabijeti po kiđmi i nekak mu je vragu cigarelin opal z ruk i pravac na seno i seno se vužgalo zataj čaz. i mi brzo z nogami da bumo to zgasili al nesmo mogli nek smo brzo zbrisali vun z sklonižta. krežo se je samo vrušil na ledinu kak je bil napužen od dima a mi trkac po vodu. i onda se je taman odnekut suzed frčkavi zmogel i počel je zavijati kak sirena ljudi upomođ ljudi jaču izgoreti požar ljudi požar. a plasnica je gorela kak da bi ju nešće z benzinom zoblejal. frčkavi je bežal okraj plasnice i mahental z rukami po zraku i vikal upomođ upomođ. i onda su to čuli od davorice doma i brzo dobežali i još nekakovi susedi se zmogli i samo su kante nanašali i polevali seno al nikak da to zgase. nek je seno zataj čaz se zgorelo do crne zemlje. kaj je bilo pozle čudo bolje da vam i ne govorim. krežu su otpeljali v bolnicu jerbo kaj mu toga dima spumpaju van z želuca a davoricu je jotec tak zmazal z remenom kaj je tri tjena crne denge nosil. mene je mama samo parput pljuznola i više se nesem smol z davoricom i krežom mesec dana družiti il više nak smo samo bili v hižama zaprti. a frčkavome je od davorice stari moral pun voz sena otpeljati jerbo bi mu se krave pocrkale od glada. tak je to bilo. a suzed jozip je rekel da se je velika sreča u nesreči dogodila kaj nije jogenj štaglja zavatil jer bi onda pol vulice zgorelo i bila bi to prava kataztrofa. al fala bogu i anđelu čuvaru kaj neje jogenj štaglja zavatil jerbo se onda nebi smeli leto dana skupa igrati nek bi bili po hižama zaprti. i samo daj bog kaj bi te jognje kaj su denes bili na televiziji vatrogasci spogasili i kaj bi bil mir več jemput. lepo pozdravljam uskličnik
- 19:29 - Komentari (8) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>