nedjelja, 29.08.2004.

stojadin

lepo pozdravljam. i kak smo zišli da znate davorica i ja denes to bog ni videl več leta. fčera sem došel k davorici i veli on meni brankec baž dobro kaj si došel jerbo sem taman k tebi krenul kaj ti nežt velim. onda sem mu rekel onda mi poveč sad jerbo kaj nepemo k meni sad kaj mi boš tam povedal. a veli davorica viš brankec nekaj sem si zamislil. a ja velim a kaj. bil sem fčera pri starome matožini i videl sem na vrtu pri njemu jednoga staroga stojadina žutoga i velim ja njemu čujež matožina jer bi ti meni štel toga stojadina prodati. a veli on bi štel al ti je strgan i nema akumulatora. i onda veli davorica da ga je pital kolko bi štel za njega a matožina je rekel daj pecto kuni i vozi si ga. a velim ja davorici u jebote pak to je skoro zabadav. i onda smo se ja i davorica dogovorili i skupili sašče nežt kuni i pravac k matožini po stojadina. dogovorili smo se kaj bi ga malko nekek popravili i poštelali i deli akumulatora vu njega i kaj se bumo po polju vozili i malko do goric kaj nepemo pežke. prikapčili smo ga za traktor i odvlekli k meni vu štagelj. mama je štela ponoreti i samo je kreščala a jel vam toga krampa treba tu staroga kaj nebum si po štaglju mogla prejti al sem joj rekel mama bolje biti bilo da čkomiž jerbo neznaž o kakovemi je tu stvarima reč. i tak smo malko po malko prislagivali, a davorica je fkral doma jenoga staroga akumulatora i malko smo ga pripunili i deli v nuter. jož je trebalo kojekakove šarafe malko pritegnuti a davorica je nekaj malko motora prisložil i ja sem z kompresorom od traktora gumije pripumpal i veli davorica brankec sat ili nikad. idemo ga vužgati pak da vidimo na čem smo. i davorica je del kljuđa i okrenol a stojadin je kurblal i kurblal i otjemput eto ti ga. kresnol je kakti da je ganc novi. z auspuva se je samo malko skadelo i dalje je bilo se vredu. i veli davorica jebemu brankec jož bi samo malko trebalo zavariti auspuva kaj nebu tak ružil al nema veze nek ruži kad nemamo švas aparada. još je samo davorica skočil doma kaj smo malko benzina prijelali vnuter al dok vidi tata od davorice da smo mu sega benzina od kosilice potrošili al bu vikal kak nora bežtija. i veli davorica sedaj brankec idemo ga sprobati a ak bu dobro išel onda zutra pemo diregt pravac do virja skočiti jerbo mi je rekel jen bratiđ da je bil v nedelju v jenoj gostijoni vu virju i da si je naručil jenu pivu a ova njemu dve dala i tak ak naručiž dve dobiž četiri. a velim ja njemu u jebate davorica to moramo iti jerbo toga nigdi nema kaj bi platil jenu pivu a dobil dve pak bumo se lepo pive napili. se zmislite kaj kupim jenu podravku a dve dobim al bi bil vesel. i tak smo seli v stojadina i celi se den pomalko navažali i prislagivali sim pa tam kaj je trebalo ovoga šarafa malko pritegnuti onoga malko i tak. a po noči smo malko i svetla sprobali i morem vam reči da svetle kaj da je den pravi pravcati pred nami bil. samo žmigavec desni ne žmiga al lepo sam rekel davorici ja samo spružim ruku kak na biciklinu i ovi za nami budu znali da na deznu stranu skrečemo. i onda smo lepo otižli spat. a ja predi nek sem zaspal sem ga išel jož malko stojadina priglenuti. tak ima lepu žutu boju kak jabuka žuta il bilo kaj drugo kaj na žuto pofarbaš kaj ga se čovek nemre nagledeti. i sel sem si za volan i malko sem motal levo dezno kaj da je asvalt pod menom i morem vam reči da sem se osečal kaj da sem pravi gozpon. a denes je vjutro došel davorica mam v zorju okraj šezt vur pol sedem i veli on meni idemo ga brankec jož malko sprobati. i tak smo seli vu njega i pravac prema šumi se zaputili. a veli davorica kaj mizliš brankec jer more ozamdeset potegnuti a velim ja njemu u jebate naj davorica tak brzo kaj se nebi zbljuval il kaj slično al davorica po gazu i stiskal stiskal a ona strelica na vuri taman devedezet pokazala. a auspuv je rondal kaj sem pomizlil da se bu saj razkapčil. a velim ja davorici naj tak brzo naj a veli on jož samo malko. i onda je samo otjemput prema nami nekakov zavoj nadišel i davorica je fletno moral levo skrenuti i on je zmotal i stojadin se pozmeknul po šodru i mi pravac prek grabe se nadrocnoli i auto je naskočil i vu oranje friško zleteli i stojadin na jenu pak na drugu stranu i na krof diregt se okrenuli. ja sem se z glavom vu steklo tak šubeknol kaj se pomizlil da mi glava čez steklo vun zbije. i sic se razkapčil i poklopil me je a stojadin je samo fcrkel. a veli davorica brankec jel si ti videl toga vraga. i onda smo se nekak skobeljali vun z auta al nam fala bogu nikome nižt neje bilo nek smo se samo natukli i zguljili. a stojadin je bil tak blaten kaj ga ni stari matožina više nebi prepoznal. onda smo brzo po traktora doma odbežali kaj smo auta na kotače obrnuli i odvlekli ga doma. mama j tak vikala kaj joj je pena niz zube siktala vun i nekakovu je botu prijela i oplela prvo mene al je bogme i davorica dobil dengu po leđima i fletno je odbežal doma. malko sem ga predi zval na telefon i rekel je nek se nižt ne staram da bumo stojadina popravili dok se situaciji malko sprimiri i da bu se v redu i samo nek pred njegovima nikaj ne govorim. al sem mu rekel meni je samo žal davorica kaj nepemo vu virje podvečer na pivu a rekel je davorica nek se nižt ni za to ne staram i da pemo pa makar z traktorom ak nikak drugač. e to jedva čekam. lepi pozdraf sada i idem čekat da vidim kak budu naši rukometaši pobedili v utakmici one švabe i to bu pravo veselje.
- 12:19 - Komentari (3) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>