ponedjeljak, 23.08.2004.

bez ruk

denes se je taman pod mojim oblokom jen dečko kaj se zove nekak smežno jerbo mu se nigdar nemrem imena pravoga setiti nek ga si zoveju žorž. a on je denes dok je išel od meše tak se spotrl z biciklina kaj sem taman pomizlil da mu je kiđma načetvorički pukla. al tak mu bogmeč i treba jerbo se stalno prezerava kaj da je boga prijel za bradu i stalno se vozi bez ruk na biciklinu. a kupil si je nekakvoga biciklina monten bajka kaj ima prave prafcate amortizere pod sicom a to vam je jeden nafrkani feder na jeni štangi i onda dok naletiž na nekakovu grabu kaj je skopana na asfaltu il nekaj slično taj feder se lepo poztija stizne taman i razvleče poztija i onda te sic ne šubekne v jajca il kaj slično nek te samo malko lupi kaj skoro ni ne osetiž, i to je jena jako dobra stvar kaj ju je bogmeč i treba imati na biciklinu. al taj žorž se stalno prezerava z tim biciklinom i tak sem ja denes vjutro stal na ogradi i malko sem gledel na put gdi što kam ide i vidim ja v daljini kak ide žorž i kak se vozi na biciklinu bez ruk nego jih je samo sprekrižil i digel nosa kak da bu avijone žnjim upecaval il kaj slično. i tamn dok je dožel pred moju hižu ja sem zafučnol kak sem god mogel i naglo se prignol i skril za ogradu kaj me ne sprimeti a žorž se je obrnul na jenu pak na drugu stranu i guvernal mu se je zmotal i on naglavce poprek na azvalt opal kak je dugaček. i kak je širok. samo je zroškantalo. preklel je kaj bogme i nebom natipkaval kaj se neje i fletno se je zdigel kak strela i brzo prijel biciklina i skočil na njega i pravac naztavil dalje kaj ga nišče nebo videl kak se je spotepel. a čez prelo sem videl kak mu se je pedala sfrknola i čak mizlim da su mu i žbice dve napukle ak neso i tri morti. al tak mu i treba i to ga je bog kaznil kaj se je tak spotepel jerbo se bez ruk na biciklinu ne vozi i točka uskličnik i kaj se navek prezerava i laže stalno o kojekakovima bedaztočami i samo nekaj zmižlja i to ga je kaznil. sad idem spat. ni mi se treba vjutro rano zdiči jerbo si nizem namislil nikaj za delati nek bum malko gledel televizora i pem v dučan i tak dalje a mamu bum sikak probal nagovoriti kaj mi kakvoga kolača speče il diganoga z oreji jer sem si več strašno to zaželil. ajt bok.
- 00:41 - Komentari (1) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>