petak, 20.08.2004.

dok je ono prasica ponorela

dok sem prošli put natipkaval kak smo cepali pri davorici i dok je dedu šubeknola cepanica po tikvanji onda sem se setil kak se je prasica pri mižkini isto tak kopitnola kak i deda dok je ono pomahnitala pak dok ju je lovec s kuglom f čelenku oplel. to je bilo pred jeno dve lete i taman je v zorju mižkina došel po mene i veli on meni čujež brankec ja ti denes imam kolinje pak jer bi mi štel pomoči malko prasicu pridržati dok ju bomo klali. a ja sem rekel a zakaj ne jerbo sem si mizlil posle bodo đigerice a meni so preveč fine. i tak ja k mižku a tam je več bil i suzet jozip i jož jeden suset kaj se zove boltina tižljarčev i mesar. šrauber. on neje ižel v školu za mesara nek se je privučal po selu gde je kome kaj trebalo zaklati. i veli meni mesar šrauber e baž smo tebe jož čekali brankec jerbo nam baž jeden takov treba kaj bu vuže držal a ja sem rekel onda dobro. i otišel je mesar v kotec i za njim mižkina kaj napeljaju prasici vuže na laloke i kaj ju zvlečeju vun skoca. malko je zacviljkavala al je šrauber povlekel a mižkina za rep i začaz su ju zvlekli vun. i veli meni šrauber sat ti branko primu vuže i samo vleči k sebi vleči i ne pužtaj vuže ni da ti bog zapovedi. i ja sem prijel vuže i napel a šrauber je zel sekiru i oplel prasicu po čelenki al z onom drugom stranom sekire i samo je sprekrižila z jočima i vrušila se na ledinu i legli su on i mižkina na nju a boltina ju je odzač prijel i veli mesar susedu jozipu sat mi ti samo dodaj hanđara i zataj čaz bu gotovo. i prijel je mesar noža i zapičil prasici ravno i pravac diregt pod vrat. tak je zacviljela kaj mi je je bilo bogme milo al sem mizlil ak mi sat bubnjiđi ne spucaju bogme nebudo nigdar. a veli suzet jozip jezte vidjeli kako se je sprimirila jerbo je izgubila puno krvi i sat je uginula do kraja. a veli šrauber je dečki bila je gotova jož mam dok sem ju fpičil jerbo je dobila pravac u srce. jož je malo šlajdrala z nogom po zemlji i onda se je sprimirila a veli šrauber gotova je brankec puzti vuže i zvadi joj ga z lalok i idemo si jenu ožtru spiti. bogme sem si mizlil nek se vrak igra nebum ja njoj sat nižt vuže zubov vadil vun kaj me jož ščapi za ruku i mam mi ju otgrizne i pogotne pak se bum viže kuraz na biciklinu vozil nek joj ga zvadim dok se vrnemo. i onda smo otišli f hižu spiti si sakoj jenu rakiju kaj ju onda pemo ofuriti. i tak je mižkina potočil i ni prešlo ni pet minut kat eto ti žena od mižkine dobežala kakje nora za nami i viče čudo se je dogodili ljudo čudo v prasicu je nekakov vrag zašel i beži po dvoru. a veli šrauber žena em naj cirkuse delati el si si i ti jenu ožtru spila pak imaž priviđenja. a ja poglenul čez oblok a kat tam imam ja kaj za videti. prasica beži po dvoru kak nora a čez zube joj samo nekakova pena crvena šuktala vun i z vužetom kaj sem joj oztavil na nosu lomantala po zraku. i zaviknem ja ljudi žena prav govori bežtija je ponorela i obnajra po dvorižtu. mi brže bolje svi trkac vun a mižkina se samo prijel z glavu. baba i žena od mižkine su mam zakljuđale vrata jerbo je baba počela narekati da su to nečizte sile vu prasicu zašle i da nebu dožla prasica po njih v hižu kaj vraga v njih napuzti. i onda opče nismo mogli v hižu nazaj. a veli suset jozip vidio sam ja dečki moji da je njoj premalo krvi izcurilo kroz ranu pa je sat dožla k sebi. šrauber se je fletno prijel za noža i pravac na prasicu a ona je to osetila da joj on pak oče zlo i pravac se zapičila na njega i nabila ga z njužkom f čerevo dok si rekel kekz kaj šrauber ni stigel ni noža zdiči. samo ga je othitila kak tresku v zrak kaj je šubeknol na beton kaj zavijona i lupil z glavom. i pravac na naz a mi brže bolje kut koji se saki na svoju stranu razbežali. boltina i mižkina su na šljivu spuzali a jozip na vrata od štaglja a ja sem kak zmaj fletno spuzal na stup od putne lese kaj sem mizlil da mi đoni na cipalama zgore kek sem šprindal. a prasica pravac na šljivu navalila kaj su ovi dva skoro popadali dole kak ruške z šljive dole. a jozip zaviknol branko beži kak te noge nose mam po lovca nek ju dojde onezpozobiti jerbo je prasica pomahnitala. a ja skočil stupa dole i pravac k lovcu. banul sem mu v hižu kak veter i velim ja njemu čujež lovec brzo zemi tu svoju tanđaru i kuglu čim deblješu kaj imaž i bež k mižkini jerbo mu je prasica pomahnitala i se jih zataj čaz pokolje i poždere huda bežtija. lovec je mam zel pušku i bež z menom nazaj. mižkina i boltina su narekali kak nori jerbo je prasica več požteno zdrmala šljivu kaj skoro da nisu pocureli a boltina je narekal decu moju samo mi decu pozdravite i ženu jer ja sem gotof. a veli meni lovec slušaj sat brenkec ti sad otpri vrata i prebegni po dvoru kaj te prasica ugleda i pravac bež k meni kaj pe ona za tebom kaj ju opletem z kuglom. a velim je njemu lovec el si se ti bokza najel il kaj. pa nizem lut jerbo me mam zakolje. onda je lovec rekel branko ti jih moraž spasiti jerbo to samo ti morež. i onda dok sem videl da mi nema druge sem se fletno prekrižil dvaput i pravac na prasicu se zalaufal i dok sem došel tak par metri do nje prikočil sem naglo kaj z kočnicom ručnom na obedve noge i viknol prasica el me čujež prasica primi mene ak me morež bežtija jena prokleta. a prasica nižt. i onda sem zel jenu letvu kaj je bila pri zidu i oplel ju po hrptu i trkac kak su me noge nosile brzo a ona za menom. hroptala mi je za leđima kak lokomotiva i ja brzo zbežal čez vrata a lovec jih zasunol i dok je to lupilo kaj sem pomizlil sat je gotovo jerbo vdere vrata. a lovec porinol cev čez rupu i opalil i pravac prasici v pol čela. samo se je kopitnola kak da ju je nešče batom klopil po glavi i mam je bilo se utaj čaz gotovo. znoj me je oblejal kak nigdar v životu a srce nabijalo kaj sem taman pomizlil da mi zbije čez rebrica vun pa ga bum naganjal po putu il kaj slično. nišče neje štel ni blizu k prasici prijti nek je samo lovec dožel do nje i rekel je dečki nemre ona više nikam ni da joj propelera na rit denete. mižkina je drftal kake šiba a veli boltina e da je jož samo jemput al znate kaj je jemput lupila vu šlivu ja bi skočil dole i zgolemi bi ju rukami zagutil. meni više neje bilo ni do đigeric ni do čega nek sem lepo otižel doma i pravac si malko prileči kaj dojdem k sebi. tak je to bilo z prasicom dok je pomahnitala i da bogda se ne ponovilo više nigdar uskličnik i pozdravljam.
- 21:38 - Komentari (3) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>