četvrtak, 29.07.2004.

teljenje

taman ovu noč dok sem legel spat negdi okraj dve vure odjemput dok sem baž onak najlepše zadremal neki vrak nabija po obloku kaj da mu hiža gori il štagelj da se je vužgal il kaj več. štala z marvom. i ja si mizlim pa kaj je sat. a još sem bil i onak vmorjen jerbo sem do pol dve natipkaval kak je bilo ona dva dana i noči. i ja brže bolje na oblok i porinol roletlina k putu a kat tam nešče počel zapomagati branko konj te oplet hurmasti pa jezi ti ponorel a kat tam to suzet mižko. a ja opče nizem znal da mi je mama na oblok nametala nekakove pečnjake z cvečem nekakovim roznim kak pik panter onaj z repom z televizije i kak sem ja porinol roletlina i pečnjake i se na mižka direkt i sa se zemlja po njemu raztepla. a ja ga pitam pa kaj je mižko kaj mi nabijaš po obloku pa jel znaž kolko je vur. a veli mižko pa branko jesi ti lut il kaj jer sem ti rekel da dojem pote dok mi se bu krava telila. onda sem mu rekel pa znam da si mi rekel da dojdež pa onda i dojdi dok se bu telila. a veli mižko branko pa strela te vudrila pa sat se teli brzo se obači i ajt k meni. ja brže bolje navlekel čižme gumijene na noge i lače nekakove navlekel i pravac k mižku štalu. več su bili tam suzet jozip i još jen čovek kaj se je taman zgoric vračal pa su ga zastrnoli na putu, štef boltičin od stare bože kaj joj je pičpur z traktorom prek noge prešel pred jeno dve lete pa sad pošepava. a ja velim mižko pa di ti je veterinar. a veli suzet jozip branko pa štače nam veterinar ja ču otelit tu kravicu. i digne jozip repa od krave i diregt joj celu ruku v rit porine. a veli štef jozip pazi kaj vnuter ne prepaneš. a veli jozip štef jer si pijan pa nemoj bit nepriztojan nek nešta nam pomogni. al je štef bil bogme fezt nakresan i stalno je nežt podjebaval kaj je i meni se več popel na žifce. rekel mi je branko čul sem da si si novo zrcalo kupil zato i imaž tak lepu frizuru. točno sem znal da me to zajebava kaj smo zrcalo birtiji razbili jer nizem ja baž tak bedazt kaj to nebi skužil. mižko je bil sav zvetren i ni bil za nikaj jerbo je bil v velikome straju da kaj ne ode k vragu i po zlu krene. i još je i luda baba od mižkine donezla ona svoja stekla v štalu kaj naz bu risala i onda mi je mam prekipelo do kraja. al sem čkomel i delal svojega pozla. jozip je taman vuža povezal i rekel je branko drži uže i dok ti velim povuci onda vleči. a za drugo vuže je štef držal. i veli jozip dečki sat povucite dečki. i mi vuprli i zataj čaz eto ti maloga teloka pred nami. al kak je štef jako vlekel nekak su mu se ruke posmeknule i on na leđa opal kak ruška i taman v onaj kanal v štali kud pišača kravlja i dreki idu. ja sem se tak počel smejati kaj me jož i sad čerevo boli kaj da sem mesec dana staroga parizera pojel. a jozip je brzo pokril teloka slamom i rekel je dečki samo nemojte dopuztiti kravi da si legne nek mora stati. a velim ja jozipu pa nek si štef stane pred kravu i nek joj pune par put v lampe pa da vidiž kak se bu zdigla. a štef mam sel na biciklina i zbrisal doma kaj si neje stigel ni rakije gotnoti al je zato baba jeno šest štampljinov strusila. ja sem strusil jenu na brzinu i mam spat jer sem več bil tak vmorjen kaj nikam nesem mogel. a denes dok sem se zbudil mam sem išel teloka malko pogledati. tak je lep kak slika i milni kaj čudo. malko sem se igral z njim i dragal ga al nisem štel ostati preveč dugo jerbo me je krava nekak čudno spod joka gledela pa sem se bojal da me ne nabije na roge il da me ne rukne zadnjemi nogami kaj nebum znal zase. to je zato kaj se boji da joj ja nebi njeno mladunče zel. veli jozip da mi nebi nižt al ko zna kaj se njoj po glavi mota jerbo z kravami v današnje vreme baž i ni tak sigurno jerbo sem čul da jih je par negde prije i poludelo tam negdi v englezki il drugde. to je daleko od nas al ni baž prek sveta. baba mi je pokazala kak nas je narisala na steklu. i se se lepo vidi kak štef v drekima leži i mižkina kak se za glavu drži i jozip kak teloka slamom pokriva. jož je baba i sebe narisala kak sedi na stolčičku i kak vleče po steklu. i pol krave se vidi. al zadnja strana, ona od repa. samo je mene narisala z tak velikim nosom kaj sem se jedva prepoznal i to kad sem imal zelene čižme gumijene drugač nebi ni znal da sem to ja. al to valjda zato kad je mene nadorisavala tek pozle dok se rakije nacugala. tak ak bi slučajno nešče tu sliku negdi i videl kaj bute znali da ja za prav tak velikoga nosa opče nemam uskličnik pozdravljam i laku noč.
- 23:00 - Komentari (11) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>