srijeda, 21.07.2004.

kombajneranje

fčera sem kombajneral i to jož kak. tak kaj se opče nebi mogel toga ni zmisliti. mama je dobežala f hižu taman dok sem nekakova rebrica oglabal i zaviknola je kaj sem pomizlil da mi vuva zbije branko mam bež na mekotu jerbo je dražen prešel z kombajnom i mam moraž leteti tam kaj ga zaskočiš nek nam skombajnera. ja sem brže bolje potepel ta rebrica do kraja trkac na biciklin i na mekotu. je a kat tam eto ti vraga. dražen je kombajneral al su tam več bili štef od babe fičkačeve i stari joža međaš od davorice. u jebate jesem si pomizlil taman su ga več zakaparili i sat sem zakesnil jerbo je za jenu vuru noč i nikaj više od kombajneranja. prislonil sem biciklina na orej nakakov i pravac diregt k njima. onda sem jih pital dečki jer kombajnera dražen. a oni su rekli eto branko kombajnera. onak sem se skrajca mudro popitkival da izvidim situaciju kakva je. onda sem jih pital jel jož puno ima za skombajnerati. a veli štef pa jer si slep kat ne vidiž za dezet minut je gotof. onda sem rekel je onda ga idem priupitati jer bi mogel sat meni skombajnerati a veli joža nepež ga ti nikaj pitati jerbo on sat ide meni kombajnerat. a štef se okrene kak zmaj i na jožu navalil. kaj si rekel joža kaj si to rekel kam pe sat kombajnerat. a veli joža pa k meni a kam bi drugam išel. a veli štef naj se joža z menom igrati ja te sat zaskočim i mam ti z glavom ofrknem. ja sem ga prvi pitali i pe k meni. i tak jeden na drugoga navalili kak pevci. a veli joža ja sem došel tu i tebe nije bilo i lepo sem skočil na kombajn i pital ga i rekel je da pe k meni. nesi ti nikaj prvi došel ja sem došel prvi jerbo sem samo na dve minute otišel pižat i ja sem prvi došel. je veli joža ko ti je kriv kat si išel pižat kat sem onda ja prvi došel. a štef očene granu jenu od bezga i pravac na jožu. tak ga je oplel po plečki kaj sem pomizlil da bumo morali mam crvenoga križa zvati. a joža se digne i na njega i otkuturali su se skroz v jarek i jeden po drugome šakami. a ja skočil na kombajn i velim draženu draž jer pež sat k meni skombajnerati jerbo ja imam samo jenu ral i kupil sem gajbu zdene podrafke i več čeka frižideru. a veli draž pa onda more branko jerbo sem zžeđal kakje vapno jerbo je taman bil gotof. ja skočil z kombajna i na bicikel a štef i joža dok su skužili da draž ide meni kombajnerat pravac na mene. još je joža zel onu istu granu kaj me oplete a ja trk pod noge i pravac k biciklinu. dok sem ga zaskočil kaj sem mislil da štanga pukne i dok sem ga zakurblal samo je prašina ostala zamenom. a bogme nesu mogli tak bežati nek su samo vikali dok te mi primemo sa ti vuva ščešemo balavec jen balavi da te strela božja lupila i još kojekakve gluposti dogot sem jih čul. i draž na mekotu a ja na traktor i zakapčil prikolicu i na mekotu za njim. vusput sem dučanu kupil gajbu podrafke zdene i hitil ju na prikolicu. đraž je to skombajneral zataj čas i mi pivu jenu pivu drugu i jož je i jen drašov pajdaž naišel i tak smo celu gajbu začas spili. draš se je tak nalejal kaj je jedva stal jerbo je on kak čačkalica mršav i mam ga šupi dok pet šest pivi spije. onda smo ga nekak narivali na kombajn i sašče na svoju stranu. morem vem reči da sem jedva nekak napeljal prikolicu f štagelj jerbo sem bil zmrcvarjen od te silne vručine i pritiska. bil sem malo denes pri davorici a on mi je rekel da je bil v goricami i da mu je joža rekel da dok me vidi da mi bu sa vuva ščejal. a baž se ga ja bojim morete si zmisliti. rekel sem davorici reči ti njemu dok ga vidiž da se ja vrapcov bojim da bi pračku sebom nozil. i kamenje. i jož mi je davorica rekel da draš denes opče nikom neje išel kombajnerat jerbo se je fčera po noči vračal doma i dok je v dvor napeljaval da je betonskoga stupa ftrgel i nešt si na kombajnu pošemeril i da celi den slaže. eto baž sem pravo vreme potrefil kombajneranje jerbo da fčera nesem skombajneral bogmeč nebi ni denes kat se je kombajn strgal. lepi pozdrav. sima skupa.
- 17:59 - Komentari (4) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>