utorak, 15.06.2004.

pevec

nekakov ludi cucek se je malo prije zaletel v naše dvorišče i pravac drito na kokoš. i dok ju je ščepal za grkljana i zdrmal mam je spuztila dušu. a đekica se je odma zalaufal na njega i zdrmal ga za šiju dvaput al požteno i poteral ga vun s dvorišča i mislim da se je taj cucek tak splažil đekice kaj mu više nigdar na pamet nebu dožlo da dela takove bedaztoče nek si bu dvaput prije toga spremislil. a rekel je suzet jozip da se je taj cucek odnekut naklatil i veđ tri dana bazduče po našoj vulici i da ga bumo morali nekak onezposobiti. i tak smo mi oztali bez jene jako lepe kokice. al barem bode zutra fini obed jerbo je rekla mama kad nas je več takova nesreča zadesila da onda bumo bar jeli kak se spada i da bu složila sosa od paradajza i krumpera i finu juhicu da bu skuvala. u kaj bu to fini obed. al dok si malo bolje razmislim dobro je kaj je cucek priklal kokoš. al mi ju je ipak žal. a jemput dok smo bili mali ja i davorica i još jeden pajdaš ratko kaj više tu ne živi jerbo se je odselil u grad smo imali tvrđavu v grmlju kaj smo si sami napravili i saki den smo bili tam. i baž nije bilo nikakvi vočki za nabrati nigdi kaj bi se najeli i bili smo jako gladni i onda je davorica rekel dečki imam jako dobru ideju a mi smo pitali a kakvu a on je rekel mogli bi staroj kateni fkrazti jajca i speči kaj si malko utažimo glad i kaj nebumo gladni a mi smo rekli more. al sam ja onda skužil jerbo dok sem bil mali nisem bil baž bedazt i rekel sem je davorica a gdi bumo spekli jajca kad nemamo ni tavu ni sol ni nižt. i bilo bi bolje da mi fkradenmo staroj kateni jenu kokoš i da ju spečemo na ražnju i onda smo se tak i dogovorili i išli. a katena je jako gluva i dogovor je pal da se bumo potiho šuljali kaj nas ne oseti i to onak po indijanski. i onda smo se zamazkirali z liščem i namazali se zblatom kaj pravi indijanci a ratko je oztal vu tvrđavi kaj nakuri jognja za speči kokoš. došuljali smo se vu dvorišče od katene jerbo smo puzali po zemlji i pravac na kokošinjec. davor je išel prvi i otjemput je skočil i zalaufal se i prijel je kokoš za krilo a kokoš je počela pothitno kokodakati kaj da ju je grom stepel i zbunila je pevca a mi opče nizmo znali da je taj pevec od gluve katene tak zločest. a njemu je bilo za kokoš i on pravac na davoricu i skočil je na njega i sega ga je v času zdrapal z kanđami a davorica je počel vikati kaj sem pomizlil da mu se mandule spopucaju branko spasi me bu me priklal lud je pevec bu me priklal kak jariča. al je to čula več i stara katena mada je bila gluva jerbo je davorica vriščal kak luđak i zišla je s hiže vun. pečela je narekati kak nora vi ste razbojniki i ste razbojniki jedni hudi pomoč ljudi pomoč milicija. a ja sem pothitno zel jenu letvu i krenul sem pomoči davorici i kak sem zamanul direkt sem pevca oplel po tikvanji kaj mu je mam bil kraj i samo se je sklonul na zemlju. al kak sem zamanul tak sem i davoricu okrznol po nogi al je on zadreknul kaj da mu je koleno puklo. i onda sem brzo zgrabil pevca i bež prek plota a davorica za menom i kak ga je noga bolela taman se je na plotu zadel na čavla i nije mogel prek a katena je zela botu od leske i jož ga je dva put tak oplela po riti kaj sem si taman pomizlil da svisne od muke jerbo je joči zdrečil kak bik bezni. al je nekak onda uzpel pobeči na svu sreču jerbo bi ga luda katena morti i dotukla. al je vikala za nami znam ja čiji ste vi ju ču vaz prijaviti na miliciju. al dok smo se vrnuli kaj je tek onda čudo bilo. ratko je zakuril jognja i nekak mu se otel spod kontrole i viže ga nije nikak mogel obuzdati nego nam je cel tvrđava zgorela i celo grmlje z njom i više onda nizmo bili baž za nižt. i samo smo rekli si po redu fala bogu samo kaj nizmo i mi zgoreli. onda sem otižel natrak do katene i hitil joj pevca vu dvorišče i pobegel kak su me noge nosile brzo. bogme sem se još mesec dana posle lecal kaj nebi dožla milicija po mene i otpeljala me v režt jer onak mali tam bogme nebi ni preživel. al nije fala bogu niko došel al to valjda jerbo smo se dobro namazkirali pa naz katena nije prepoznala nek je samo srala da zna čiji smo.pozdravljam.
i kaj nebi neko slučajno kome rekel da smo to bili mi jerbo mu mam z vratom ofrknem. da se razmemo. lepi pozdrav.
- 19:02 - Komentari (5) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>