ponedjeljak, 24.05.2004.

z motorkom

več nizem dva dana nikaj napisal. to je jerbo nisem imal čas a i prav da vam velim da je mama bila stražno srdita kaj sem naranje dožel doma pak sem se bojal kaj mi nebi hitila kompijutera z hiže vun il mu kakovu drugu bedaztoču napravila pa bi mi bilo žal. jerbo je rekla ak buš pak celi den sedel pred tim televizorom ja ga zemem i zritnem z hiže vun kaj se razleti na komade. zato sem jučer celi den bil pri davorici a njega ruka jož fest boli. spripovedal sem mu se kak je bilo pri darku na fešti al mu je stražno žal kaj nije on mogel iti. štel je stražno iti al mu je jotec rekel ako otiješ ja ti mam i drugu kljuđnu kozt ftrgnem na četvorički kaj boš mam invalit do kraja života. a sobotu sem celi dan bil pri darku v goricaj to je bila fešta. darko je rekel kaj bi mu pomogli nekaj delati i onda smo malo kozili travu i onda se je darko tak napil kaj viže nije znal kaj treba dalje delati i onda smo samo pili gemižte. a malo smo i jenoga piceka spekli na rožtilju. i tak malo po malo i si su se tak napili kaj krave. samo sam ja bil trezni jerbo sem pil malo po malo jerbo znam da čovek dok tak pije onda ga čim teže gemižt v glavu šubekne. al je željkina od darka jen bratič kaj nije z našega sela bil tak lud i samo je bedaztoče delal. okraj pol sedem je zel motorku v ruke i na silu je štel jednu banderu potpiliti kak je bil bedazt i onda smo si navalili na njega al se on nije dal. vužgal je motorku i pravac na banderu a mi smo vikali željko naj bit lud ostavi motorku jerbo ti elektraži z glavom obrnu ak im zrušiš banderu al on nikaj. al smo se bojali k njemu da nekoga ne zreže jerbo je to prava štilovka bila motorka i s tim se nije za šaliti. več je bil počel prepiljivati i onda se je samo vrušil kak je bil pijani i onda smo si navaljili na njega i spuknuli mu štilovku zruk. darko ju je onda skril al željkini i dalje nije dal vrak mira i zel je sekiru i pravac na banderu. i onda se je to dogodilo kaj se je dogodilo. kak je štel zamanuti sekirom tak se je pravac fčelenku opizdil sekirom i vružil se je kake zonbij na ledinu i više ni a ni be. i mi si k njemu i darko ga je počel pluzkati kaj se zbudi al ovaj nižt. i onda je darko zel kantu vode i polejal ga po glavi i tek je onda preglenul fala bogu i mariji. al više celu noč nije bil pri sebi i baž se nije sečal kaj se je bilo dogodilo i stalno je popitival kolko je vur al si nikak nije mogel zapamtiti. onda smo ga pospravili spat. meni je pred jutro več počelo biti zlo i samo sem pobegel doma mada me nisu puztili i več se je bilo danilo dok sem došel doma a oni su ostali. mama je bila baž piceke pužtala i mizlil sem si sad dok me opatrne z letvom prek pleč al sem ja brzo pobegel f poztelj i zaspal sem dok nabrojiž do tri.
- 12:18 - Komentari (8) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>