utorak, 18.05.2004.

kataztrofa

čudo se je denes dogodilo. prava kataztrofa. ja sem ižel denes malo k davorici da vidim kaj dela i kaj bi se mogli morti za ribičiju kojiden dogovoriti akat tam vika i strka a ja nisem znal kaj se događa. akat tam ja v dvorište a mama od davorice je tak narekala i suzed njihov prvi ji je zdenu vodu s cukorom nozil ja sem bil tak zabezeknut jerbo nizam znal kaj je. onda sam imal kaj videti kak je davorica ležal na zemlji i ni dobro zgledal. bik ga je podbol i othitil i onda smo čekali doktora da dojde. davorica me je tak zraširjenim jočima gledal i pital sem ga kaje bilo davorica jete kaj boli. boli me brankec kaj neznam zase i više nije ništ rekel a nebi ni čul kad mu je mati tak zavijala. onda je došel crveni kriš i zišla je doktorica i baž je imala lepe noge bele al mi baž i nije bilo do toga i gledeti. mladiču gde vas boli a davorica je pokazal na sam vrj dezne ruke. mora biti daje kljuđna kozt pukla. i onda su ga deli na nosiljku i odnesli vu crveni kriš a dok je krenul tak je počelo zavijati kaj sam pomizlil da mi si bubnjiđi spucaju. joj kak mi je bilo za davoricu samo kaj bi mu bilo dobro a suzet je gledel i rekle je se bu to prežlo samo kaj nebi imal kakve pozljedice il potrez mozga. i onda sam zel jenu letvu dva metra i otižel sam vu štalu i tak sam opatrnol toga bika dvaput po hrptu kaj je zablejal kak nori i rekel sam mu bikonja jeden neotesani ti buž davoricu na roge nabijal i mam mi je bilo lakže pri duši.
- 12:47 - Komentari (2) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>