subota, 15.05.2004.

muka mi je isuzova

jebal tri paz mater kake meni loše. još do sad nisem ni joka sklopil. tegoba mi strašna i mučnina v želucu nabada kaj opče nemrem zazpati nek mi samo slike nekakove pred jočmi skaču i se mi je tak mutno. točno znam. to je od štruklji a kak su bili fini. mama je zavikala branko štruklji su gotovi i ja sem skočil kak zec na zadnje noge i trk v kujinju i dok sam zasel bolje da se ne prisečam opče toga. mama je zišla vun piceke zaprti a ja sem jednoga pak sam drugoga i trečega i samo je to išlo a ja opče nizam bil svjeztan da je to tak. zablejil sam se vu televizor i začaz gotovo mama je samo došla vnutra i zakreštala branko neotesanec jeden nebaždarjeni pak si se štruklje pojel dok sam ja pogledal a više ni jenoga. mene je takov znoj oblejal. pojel sam sedamnajst komada z koščicami. sad saku tu koščicu osečam pri dnu čereva kak da mi kamenje leži. nesem za ništ a ni zutra cel den nebum. joj kak mi je mučno ljudi. još ak se mama zdigne i vidi svetlo bo ponorela. moram vgasiti kompijutera i idem leči i daj mi dragi bog i si sveci nebeski kaj bi samo mam zaspal. samo to jih prosim. lakunoć. i samo da ovi cucki ne zavijaju i to jih prosim jer ih zutra bum se postreljal kak cucke.
- 02:33 - Komentari (11) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>