četvrtak, 13.05.2004.

ja sam branko

ja sam branko i čital sam večernjaka kojega mi je suzed posudil i tam je pisalo ja bas ne čitam štampu al mi je bilo dozadno dok sam moral čekati vujca od mame da dojde po mene kaj mu pomognem prepeljati nekakve trupce na pilanu.
u večernjaku je pisalo to www.blog.hr i onda sam ja to i napisal.
baž me je zanimalo kaj to znači. a jedn moj prijatelj iz njemačke mi je poklonil kompijutera i to mi je sve složil i pokazal mi je kak se mora to s internetom postupati. ja sam ga dobro poslušal jel kad on jemput od u njemačku on se više ne vrača brzo a ja bi to sve pozaboravil pa nebi znal i zato sam ga dobro poslušal.
i sad znam to delati. kak mi je on rekel služiti se s internetom jer to se danas i svaki moderan čovek mora znati jer je to buduđnost. on je meni poklonil pravoga pentijuma. to je najbolji kompijuter jer ovi u njemačko imaju sve najbolje ko i mercedesa. samo mi je rekel da nek posvud tražim to gdi piše triput www i nek upišem pa se svakaj morenajti. malo sam se igral nekakvoga tetriza danas i to je baž jako jako zanimljiva igrica. moram vam reči da sam jako puno maral čitati kaj bi to sve tu postavil i napisal sam branko pa sam kliknul na upitnik i tam mi nist nije napisalo na naše samo page canot be displayed i još na njemačkom al ja to neznam jer mi to prijetelj nije objaznil.
to mi je baš lepo kaj ljudi svakaj pišu i morese to sve prečitai i tak bum i ja svakaj napisal ko i oni svaki dan i bu se moglo čitati. ionak mi je i zna mi bit dosadno pa si mislim da je to dobra zanimacija.
samo se bojim jer mi račun od telefona bude porastel to mi je rekel prijatelj da to oče tak dok se služi s internetom al ja nešt prodam i platim ga tak da to opče nije problem il meter kukuruze il nekaj. samo mi valjda nebu zlo dok vidim poštara. ja moram sad it al budem probal brzo priključiti da kaj napišem jer moram vam reči da ima čudaj novosti. jer se tu svakaj
- 10:14 - Komentari (5) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>