nedjelja, 30.05.2004.

zabava

koja je zabava bila ovu noč to se več dugo neje vidlo. ja opče neznam ko je to spriredil al je samo davorica dožel po mene i rekel je idemo branko na zabavu bode i piti i jezti i sega bode i ja sem mam rekel idemo a mama je počela vikati kam vas vrag nosi po takvoj kmici si se spoterete dok pete doma i još kojekakove bedaztoče al se to nas baž i neje preveč dotikalo i samo smo otižli. i dok smo dožli tam več je bilo čudaj sveta tam i bila je baž krazna atmozvera. jeden je dečko moj stari pajdaš igral na cimbole a to je meni najlepša stvar za igrati na njoj il kak se to veli inztrument il nekak slično.
darko je več bil fest pod šusom al njegovoga bratiđa nije bilo fala bogu opče tam a i nebu niti dožel rekel je darko. i onda smo počeli piti gemižte i baž nam je bilo krazno a dečki su preveč lepo igrali jerbo ih je bilo pet. i bilo je i prazetine friške za jezti. kaj su ju spekli ajnc a i baž je bila preveč fina. i onda je onaj moj stari pajdaš kaj igra na cimbole rekel ova pjezma ide samo za mojega dragoga prijatelja branka i onda je zaigral onu moju pjezmu kaj je meni najlepša i ja sem načisto užival i tak mi je nekakova toplina prežla čez dušu i bilo mi je kak nigrad lepo z mojim pajdašima kaj su mi skoro suze potekle na joči. a ta pjezma ide ovak jerbo ju znam napamet al ju nebum sat celu napisal jerbo je dugačka ja sem rođen u ravnici gdi proteče reka drava ranila me rodna polja bilogora napajala i nek reče ko kaj oče al je meni to najlepža pjezma na svetu a ne oni kaj nabijaju v bubnje kaj mi sa vuva oču spopucati. dok smo ižli doma več je bil den al sem imal stražne probleme z davoricom. stalno je vikal ko sem ja, ko sem ja. ja sem davorica nebu mene niko potrkaval. i tak jož svakakove bedaztoče jerbo je bil fest pijan. i onda je štel skočiti z mosta i jedva sem ga zauztavil. več je bil spuzal na ogradu i vikal je ja sem davorica i nebu mene niko jebal a opče mu niko nije nižt štel i jedva sem ga povlekel z ograde dole a on je vikal sat bum skočil sat bum skočil. i onda je jeden čovek zišel na oblok i rekel je branko primi toga idijota i vodi ga otovud jer ako mu ja zidem vun se mu zube v grlo stepem. i onda smo pobegli.
i taman dok smo dožli pred hižu od babe frčkove davorica je pak poludel i rekel je ta je kurva me za vuva navlačila dok sem bil mali saču se ja njoj ozvetiti. i nizem ga mogel zauztaviti ritnol je tarabe drvene od babe frčkove tak kaj su se razteple a mi trk jerbo je to jako puklo. ak to baba dozna ko je to napravil bogme bi mogli fezt najebati. al valjda nebu. i jedva smo nekak dožli do doma i davoricu sem oztavil a dok sem ja dožel doma mama je bila kak bezna i stražno je vikala na menekak sem norc jeden pijani a ja opče nizem bil pijan. bumo se mi zutra spominjali ja ču tebi pokazati tvojega boga, a ja sem si samo legel i skoro sem celi dan spal. i sad mi je mam lakže zbog toga. pozdravljam
- 22:53 - Komentari (2) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>