utorak, 25.05.2004.

lizica

sad sem se baž vrnul od onoga čoveka kaj je lovec jerbo se je ovu noč veliko čudo dogodilo. negdi okraj pol tri tri čujem ja nekakovu strku viku i nereda nekakvoga zametim i mislim si kaj je sat i skočim na noge i trkac vun. kad ti tam imam ja kaj za videti al sam više čul jerbo je noč bila. kokoši su kokodakale i pevec je kukurikal kaj čudo da se događa a ono lizica. i to prava. đeki je tak lajal kaj sem mislil da mu lampe spopucaju. al je bil zaprt i nije mogel do lizice jerbo ga saku noč zaprem štagelj da mi ga baba od mižkine ne preotme. a lizica je sigurno to skužila da je đekica zaprt jerbo je lizica najmudreža životinja na celome svetu i kugli zemaljski i vražja je životinja došla odnekud šume i pravac na mamine piceke ja sam odbežal pothitno po vile i reko sat ju prepičim. i vutom čazu je i mama zbežala vun i počela narekati joj moji piceki se jih pokolje i još jemput se ih pokolje. ja sem prijel rasove i trkac k kokošinju. al je lizica zgrabila piceka jenoga maloga i počela bežati a đeki je lajal kaj lud. al ju nizem stigel jerbo je pobegla more bežati kaj si vraki da su vunju zašli i još brže otoga. zaklala je tri piceka i jenoga je odnezla. uh kak sem bil srdit. i zato sem sat ižel to reči lovecu. rekel je da je i bolje kaj je đekica bil zaprt jerbo ak je lizica pobeznila da je dozti samo malo malčice da okrze đekicu i on bi mam dobil beznoču i onda bi bil kak ponoreni i jadnik bi napozljedku i krepal al mi toga baž i nije treba a ni njemu. rekel je lovec da navečer imamo akciju i to pravu. on bu dožel s pužkom pravom pravcatom al bu i metke zel i zasel bu negdi il na drevo spuzal i onda bumo čekali lizicu da dojde. jedva čekam kaj bum i to čudo videl. ižel sam se to i davorici reči pa je rekel da morti i on dojde ak ga jotec puzti a ak ga ne puzti da bu probal pobeči čez oblok i sakak dojti. pozdravljam. uskličnik
- 11:25 - Komentari (1) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>