ppl

©...all rights reserved...®
¤ My OwN ThinG ¤
bOOka
betty
MA RIVAFANCUULO!!!
ramona
sweetdark_666
uTukku

linkz

Art Knock Out myspace

MK Speed Tribe
MK Skunks
Twin Horn MC
MK Black Point
MK Moto CB
MK Hornets
MK Parentivm
MK Highlanders
Indians MC
MK Pirates
MK Staaari Rokeri
MK Templars
MK Fluminense Riders

popomundo
myspace



Dubai real estate and Dubai property advice
Dubai Property

< siječanj, 2008 >
P U S Č P S N
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 31      

Ožujak 2008 (2)
Veljača 2008 (1)
Siječanj 2008 (2)
Prosinac 2007 (4)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
OYO.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


Komentari On/Off

design by :PeArL

PeArL design ©

opis bloga..

just... carpE diEm

opis mEnE..

....ptica.

contact

annarv@gmail.com

forumz..

cmar-net forum
glazbeni forum
motori.hr forum
united tattoo studios zagreb & gandalf forum
forum.hr
mighty vibes croreggae forum
camera obskura forum
tomos riders forum
motoscena

nedjelja, 27.01.2008.

weekend

25./26.1. definitivno treba zapamtit zbog toga sto je eR tocno u 00,00h odjednom pukla i isfurala: Sve najbolje, sve najbolje! grleci i ljubeci nas.. povodom cega? pa docekale smo 26.1. headbang i zbog toga sto su nas nikica i uteg men ugostili, thumbup

26./27.1. nakodjer si cestitale uspjesan docek 27.1. i jos je jedna stvar koja je trebala doci ovdje, nesto u vezi eR ali ne mogu se sjetit sto.. budem se konzultirala s curama, mozda dodjemo do zakljucka o cemu je rijec

Anything is what she is
Anywhere is where she's from
Anything is what she'll be
Anything as long as it's mine

And the door it opens is the way back in
Or is it the way back out?

Anyplace is where she'll be
Anyplace, she'll see you from
Lies and secrets become your world
Anytime, anywhere she takes me away

And death climbs up the steps one by one
To give you the rose that's been burnt by her son

Point me to the sky above
I can't get there on my own
Walk me to the graveyard
Dig up her bones

I have seen the demon's face
I have heard of her death place
I fall down on my knees in praise of the
Horrible things that took her away

And death climbs up the steps one by one
To give you the rose that's been burnt by her son

Point me to the sky above
I can't get there on my own
Walk me to the graveyard
Dig up her bones



- say something happy =) (1) - or sad =( - # -

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.