ponedjeljak, 24.05.2010.

Život je ljubav, ljubite ga!


Evo nešto malo veselije ili tužnije, zavisi kako primite.


Jadna naša domovino
oj propala zemljo mila
sad bankrotom ovjenčana
da bi vazda dužna bila

Sistematski opljačkana
uboga si, nemaš krila
HDZ-om pokopana
da na vjeke na dnu bila

Nikad nećeš sila biti
nikad nećeš biti svoja
od korupcije sva si gnjila
rasprodana zemljo moja

Tko nas vodi taj nas krade
laže, pljačka i izdaje
vjeruj onom tko ti tvrdi
da od glave riba smrdi!


Ovu stihotvorinu sam uzeo sa bloga svoga susida Vicenca iz Omiša
koji je to opet uzeo od svoga prijatelja.
Hvala obojici!

Ne isplati nam se puno plakat, to zbilja nema smisla.
Umjesto toga razmislite o slijedećem mudroslovlju koje vam nudim

"Život se može razumijeti samo gledajući unatrag,
ali ga se može živjeti samo gledajući unaprijed"
(Soren Kierkegaard)

- 12:30 - Komentari (1) - Isprintaj - #

petak, 14.05.2010.

Danas je novi dan!

Učinite sretnim danas nekoga,
sa smješkom,
malom gestom,
sitnicom, ... i Vi ste promijenili svijet!



"Čudno je, Gospodine, s kako malo prave intelektualne superiornosti
ljudi mogu postati slavne ličnosti u javnom životu."
Samuel Johnson - † 13.12.1784.


Ovaj citat je meni poklonjen, pa ga ja poklanjam Vama,
a skinut je sa meni jako drage stranice,
na kojoj sam u zadnje vrijeme svakodnevno,
te je preporučujem od srca.

Riječ je o portalu: Hrsvijet.net,
uz još jednu stranicu koju redovito posjećujem:
Marko Francisković.
Ja sam slobodan da ljude koji ovo vode i uređuju,
nazovem svojim prijateljima.
Ja biram svoje prijatelje, oni mi nude izbor.
Odluka je na meni, a šta je sa Vama?

Rimljanima 8, (18 - 21)
Smatram, uistinu: sve patnje sadašnjega vremena nisu ništa prema budućoj slavi koja se ima očitovati u nama.
Doista, stvorenje sa svom žudnjom iščekuje ovo objavljenje sinova Božjih:
stvorenje je uistinu podvrgnuto ispraznosti - ne po svojoj volji,
nego zbog onoga koji ga podvrgnu - ali u nadi.
Jer i stvorenje će se osloboditi robovanja pokvarljivosti
da sudjeluje u slobodi i slavi djece Božje.

- 08:16 - Komentari (2) - Isprintaj - #

<< Prethodni mjesec | Sljedeći mjesec >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.