utorak, 05.01.2010.

Ja sam tužan i malo toga znam.


Ja sam tužan i malo toga znam.
Moje srce želi više.
Ono je zbunjeno, zarobljeno stremi nečem višem.
Vapi i osjeća da nešto nije u redu.
Gospodine šta nam još spremaš da bi ti bili bliži.

Otiđite odavde.
Ne treba vam moja tuga i moje nesnalaženje.
Odgovori nisu tu, potražite ih na nekom drugom mjestu.
Ovdje je previše pitanja bez odgovora.

Možda je ovdje odgovor!

http://ivicaursic.com/index.php?option=com_content&task=view&id=464&Itemid=50



STARA PJESMA



O, ta uska varoš, o ti uski ljudi,

O, taj puk što dnevno veći slijepac biva,

O, te šuplje glave, o, te šuplje grudi,

Pa ta svakidašnja glupa perspektiva!

Čemu iskren razum koji zdravo sudi,

Čemu polet duše i srce koje sniva,

Čemu žar, slobodu i pravdu kada žudi,

Usred kukavica čemu krepost diva?

Među narodima mi Hrvati sada

Jesmo zadnji, robovi bez vlasti,

Osuđeni pasti i propasti bez časti.

Domovino moja, tvoje sunce pada,

Ni umrijeti za te Hrvat snage nema,

Dok nam stranac, majko, tihu propast sprema.


Hrvatska 1990 - 2009? ili 1909 - 2009?

A. G. Matoš, 1909.


- 19:25 - Komentari (3) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.