utorak, 12.01.2010.

Nije moja duša prazna... ! ?


Evo me ponovo sa nečim već viđenim, ali očito nam je učiti dalje, pitanje je samo učitelja kojega sebi izaberemo.
Ne moja duša zaista nije prazna i ne može biti prazna uza sve divne ljude koje se sreće na ovim stranicama i sa kojima se dijeli komadić srca.

Kada vas netko pozdravi sa 'Dragi prijatelji, dragi građani i građanke republike Hrvatske...' ili kako bi zvučalo 'Dragi moji hrvati i hrvatice, dragi moji prijatelji širom naše lijepe domovine...' ili u tom stilu. Nekom pojmovi poput 'hrvat', hrvatica', 'domovina' nisu dio izričaja, a samim time i domoljublje i ponos iz pripadnosti svome narodu ne stanuju u govorniku koji vam se ovako obraća.
To je nepogrešivi način kako nam Gospodin naš pokazuje gdje on jest i gdje nije, na nama je da Ga naučimo slijediti i naučimo prepoznavati poruke i razloge koje Otac naš postavi pred nas.

Da prijatelji moji znani i neznani, toliko je toga u mojoj duši, u mome srcu, što bih želio podijeliti sa vama, a moje ljudsko se guši od nemoći i nestrpljenja što ovu istinu, koju ja vidim, ne vidi čitav svijet. Istovremeno sam sretan što me On vodi i što je to Njegova volja. Uza svu moju / našu volju i želju da pružimo slamku spasa svome bližnjem, ta slamka se prima dragovoljno, i u toj slobodi izbora je sva veličina i bogatstvo ljudskog bića.


Blagoslov Gospodina Boga našega, bio na svima vama !

Zlatko Sudac
Nije moja duša prazna !




- 19:25 - Komentari (3) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.