srijeda, 27.08.2008.

Možemo i moramo bolje !

Evo jedan tekst koji je upućen tjedniku FOKUS 27. svibnja, 2008. god.

Prijatelji moji pozdrav !
Svako dobro Vam želim.

Pišem vam u nekom tihom očaju, ali sa blagim optimizmom da stvari nisu otišle tako daleko da se ne mogu vratiti na pravi put. Svi smo svjedoci nesmiljenog nasrtaja na sve tradicionalne vrijednosti obitelji i društva kroz medije i sve relevantne institucije države. Institucija Predsjednika države, odnosno, predsjednik osobno je nedvojbeno u tom kolu ...
...Istina je da politika ima neke svoje zakonitosti, kompromise i sl. imajući u vidu krajnji cilj, samo jeli mi znamo naš krajnji cilj. Pa neka je to i ujedinjena Europa, koliko ćemo testirati savitljivost naše kičme, kada pukne, vraćamo se ponovo u povijesnu školu sa nikada naučenim lekcijama.
Šarajući po Internetu, ili što bi rekli surfajući, nalazimo popriličan broj odredišta, rekli bi sa Hrvatskim predznakom, a kako je Fokus također jedan od takvih odredišta, čini mi se uputnim svu tu domoljubnu snagu stranaka i strančica, pojedinaca, intelektualaca, web odredišta, udruga, blogova i sličnog, sakupiti pod jednim krovom ili makar informacije o njima učiniti dostupnim na jednom mjestu, nebi li tako kumulirana energija istinski pokrenula Hrvatsku.
Znam da je to popriličan pothvat, financijski, organizacijski i intelektualno, i ovaj prijedlog je moj prilog duhovnom oporavku i napretku naše nacije i države.
Vjerujem da nisam sam sa ovakvim razmišljanjima.
Srdačan pozdrav, zahvaljujem na izvanrednim prilozima !
...

- 08:00 - Komentari (0) - Isprintaj - #

ponedjeljak, 18.08.2008.

Prijatelji dragi, Gdje ste ?

Da, prijatelji dragi gdje ste, da mi Tereza posluži kao šlagvort, (a šta je to šlagvort ?) za ulazak u ovaj tekst. Nekako mi se nameće kao tema ova naša - Internet, Blog, Web zajednica, ljudi sličnih ili istih pogleda na svijet oko nas. Internet nije samo đavolska sprava, kako bi je neki nazvali, ipak su ljudi ti koji stvari čine dobrim ili lošim.
Divim se energiji Ivice Ursića [http://www.ivicaursic.com ] koji mi povremeno pošalje zgodne video uratke, ili pozive za pomoć potrebitima. Hvale vrijedan je njegov princip da se zadrži u sferi duhovnog i ne zalazi na teren dnevne politike, što nama manje strpljivim i produhovljenim teško polazi za rukom. Valjda svatko od nas ima svoje mjesto i ulogu u svijetu, te ima obavezu da darove koji su mu u tu svrhu darovani koristi na pravi način.
Toliko za sada, ovo tek toliko da budem aktivan, vidim i da me se Ivica sjetio na svom web-u, Hvala mu na tome. (Ovdje je moja taština na kušnji, prvi sam u nizu samo zbog abecede. Osobno dajem prednost [http://monfort.blog.hr i magnifikat.blog.hr] ), Volio bih ugraditi statistiku posjeta, pa ukoliko se nekim čudom desi da netko naleti na ovaj tekst, bio bih zahvalan na poduci za ovaj zahvat.

- 09:12 - Komentari (0) - Isprintaj - #

<< Prethodni mjesec | Sljedeći mjesec >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.