Brane Airbrush Blog

utorak, 09.03.2010.

Nešto o trgovinama i "trgovcima"

Ova tema nije baš vezana uz tehnike crtanja ali se itekako tiče nas koji se bavimo airbrushanjem.
Slučaj prvi. Špricaj tamo, crtaj tamo, pa stalno čisti... Malo nepažnje i pukne dizna airbrusha ili stručno nozl. Što ćeš? Malo poludiš ali kad se skuliraš znaš da moraš kupiti drugu. I tako odem ja u trgovinu u kojoj sam kupio airbrush i kažem tako i tako. Pošto dizna? On malo pogleda u katalog i pljusne: 250 laganih kunića! A ništa, kažem ja, naručite mi jednu. Kad stiže? Paa za jedno 20-ak dana uvjerljivo će trgovac. Dajte mi broj telefona pa ću Vas nazvati. Ok, ja dam broj i odem. Prođe tako 20, 30, pa i 40 dana, a ja sve strpljiv i pristojan... Ma odem ja tamo i pitam kad će dizna. A znate kasni nam pošiljka iz Italije pa da ne šalju samo diznu... U meni crv, pa jeste li Vi zastupnik Iwate? Pa da, generalni, opet će on uvjerljivo i autoritativnim glasom. Ok, čekat ću a Vi mi se javite. U međuvremenu, nebudi lijen nazovem ja u Zagreb pitam za diznu, kažu ljudi nema na skladištu ali bude stiglo za četri tjedna najkasnije. Budemo poslali poštom. Naručim ja i kod njih. Nek se nađe. Nakon 25 dana stiže paket iz Zagreba i u njemu nozl-dizna moja. Ja sav sretan, još ih nazovem u Zg i zahvalim im. A ovi "generalni trgovci" još se ne javljaju. Sretnem u međuvremenu šefa "trgovaca" i objasnim mu. Kaže: ma nema problema samo što nije stiglo... I tako nakon pet mjeseci u kafiću do sretnem "trgovca", inače sina od vlasnika i pitam ga dali me se sjeća. Kaže poznat sam mu od negdje!?!?!
Slučaj drugi. Dođem sa čovjekom kome trebam oslikati kacigu da izabere boje. I to opet kod "trgovaca" , ali sada radi drugi majstor. I tako pitam ja za boje ali čovjek u poslu... dobro mi pristojno sačekamo da završi. Međutim majstor uzme još neku mušteriju i opet ovlaš nam pokaže paletu boja. Moja mušterija i ja se pogledamo i lagano se okrenemm te odemo. Ja glavom bez obzira. Ta trgovina me više neće vidjet pa makar morao ići u Zanazibar po materijal.
Za kraj. Ok, nisam ja neki potrošač dođem i tu i tamo kupim pokoji dl. boje, nešto vodobrusnog papira ili razređivač. Ali stvarno nije način! Znam i to da se neke stvari nemogu znati unaprijed ali eto imao sam potrebu da podijelim sa vama ove moje dogodovštine kao upozorenje da ne nasjedamo takozvanim "generalnim" zastupnicima koji zato što u ponudi imaju dva airbrusha misle da su - generalni...

09.03.2010. u 20:26 • 2 KomentaraPrint#

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Nekomercijalno-Bez prerada.



< ožujak, 2010 >
P U S Č P S N
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 31        

Rujan 2010 (1)
Travanj 2010 (3)
Ožujak 2010 (1)
Svibanj 2009 (1)
Ožujak 2009 (5)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Opis bloga

Blog posvećen crtanju u Airbrush tehnici (crtanje zračnim kistom) i svima onima koje to na ovaj ili onaj način zanima. Ovaj način odnosi se na airbrushere kojima donosim svoja iskustva i opisujem nastanak nekih radova, probleme sa kojima se susrećem i savjete za rješavanje istih...
Onaj način je za one koje prvenstveno zanima kako to na kraju izgleda. Njima je namjenjena galerija gdje su prikazani isključivo moji radovi.

Svojim komentarima obogatiti ćete ovaj blog i usmjeriti me ka temama koje vas zanimaju.

free web counter

web counter


KONTAKT: bbrnas@inet.hr

Linkovi

Dnevnik.hr
Video news portal Nove TV

Blog.hr
Blog servis

Forum.hr
Monitor.hr

Airbrush Tricks

Motoscena forum

dzidzeraj.blog (tekstovi za mozganje)

Galerija slika

Mobiteli
mob1
mob2
mob3

Kacige
kaciga-panda
kaciga-hajabusa
kaciga-motoscena
bajum-bajum
kaciga-dobring
kaciga-yamaha racing
Dobring2
Dobring3
Zita Zara
Zita Zara1

Motori
Heroj1
Heroj2
KTM1
KTM-cijeli
Yamaha YZ6_1
Yamaha YZ6_2

Automobili i ostalo
Berlingo1
Berlingo2
Berlingo3
ruke
majica-odlikaši


Oglasna ploča

Slijedeća tema: Šablone