< svibanj, 2008 >
P U S Č P S N
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31  

Lipanj 2008 (3)
Svibanj 2008 (8)
Travanj 2008 (2)
Listopad 2007 (4)
Rujan 2007 (4)
Kolovoz 2007 (1)
Svibanj 2007 (1)
Travanj 2007 (2)
Ožujak 2007 (2)
Veljača 2007 (3)
Siječanj 2007 (3)
Prosinac 2006 (1)
Rujan 2006 (2)
Srpanj 2006 (1)
Lipanj 2006 (6)
Svibanj 2006 (11)
Travanj 2006 (9)
Ožujak 2006 (6)
Veljača 2006 (4)
Siječanj 2006 (8)
Prosinac 2005 (8)
Studeni 2005 (6)
Listopad 2005 (11)
Rujan 2005 (3)
Srpanj 2005 (9)
Lipanj 2005 (12)
Svibanj 2005 (22)
Travanj 2005 (4)
Ožujak 2005 (15)
Veljača 2005 (11)
Siječanj 2005 (7)
Prosinac 2004 (21)
Studeni 2004 (22)
Listopad 2004 (1)
Rujan 2004 (14)
Kolovoz 2004 (30)
Srpanj 2004 (31)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Komentari On/Off

zaigrana i tu

Image Hosted by ImageShack.us
Image Hosted by ImageShack.us
Image Hosted by ImageShack.us
Image Hosted by ImageShack.us Image Hosted by ImageShack.us


s vama mi je život lipši:
BARBA
BEŠTIJICA
BORUT
BUGENVILIJA
ČIOVKA
DEMJAN
DOMINA
E.P.
FRANC
GALEB
HELIX
JASNA 2+2
JOE PELLENA
JULIERE
KORALJKA
LANTERNA
LOLA WALSER
LJELJA
MALA
MLADEN
OCEAN
ODMAK
OTOK
PEŠKA
PJESMA
REGINA
SKROZ
STUDENA
M.H.ŠVABICA
ZMANY
ZORA


Image Hosted by ImageShack.us
kasheta@gmail.com





04.05.2008., nedjelja

TURBOEKSLUZIVNO-sve o veslanju i veslačkon prigovaranju

7. MEĐUNARODNA VESLAČKA REGATA OSMERACA

Danas je u Split bia šušur međunarodni - osin naše ekipe iz Splita bile su još ekipe iz Oxforda i Cambridga. (Vidila san u filmovima da su oni infišani u oto veslanje puno više nego naš svit-mi volimo samo pobidnike i navijamo samo kad vodimo, ostalo se ne broji-zalud krv, znoj i suze...)

Iako je najvljeno da će bit u 11 uri, po nešen lipem običaju regata je kasnila deboto uru i po.To mi je dalo vrimena za popit kafu na (mrskoj mi od prevelikeg sjaja) novoj rivi. I još je priostalo vrimena za nadgledanje priprema.

Ubacila san se u prve redove među spliske legende da eventualno dan koji stručan savit. (Moje iskustvo u veslanju od prvog do prvog nije za bacilat...)

-Najprin moraš provirit jel sve dobro zavidano.-


-Jeste ponili svi patike.-

(Ma vid konkurencije dabogda pa u more!)

-Nek van je Sv.Duje na pomoći sinko moj kad ste tako lipe ime dali svomen kajiću!-
-Da kajić...dug je oko 16 metri i težak deboto 100 kil!-

-Ma znan mali, ja to onako od dragosti...aj se ti dušo boje malo oladi, viš da je zagrijalo, moga bi te kolap trevit.-

-A vi drugi, jeste se snabdili vodon?-
-Jeeeeeeeeesmo teta!-

-Ma vid' ga, ne pipaj ga pederu!-
-To nije pipanje teta, to se zove provira fizičke kondicije.-
-An, bravo, ča ne kažeš, dobro da znan kad večeras Frane krene na pipa...ovaj proviru moje fizičke kondicije.-
-Vengo lipi moji glumci dosta je bilo slikavanja.-

-Vidite da je konkurencija sva na nogaman, a vi još sidite.-

-Ala brzo taj kajić u more!-

-Jen, dva , tri....oooooo-ruk!-

-A sad ga liiiiiipo, polaaaaaako spuščajte.-

-Ala, brzo ga sad molajte u more, ča morate uvik zanji!-

(Ma vid, ti te oksfordovce ča su se raširili ka pauni.)

-Polakše malo s otin vesliman! Oćete nekome glavu razbit!-

-Maliiii...e, ti crni dabome, pazi kako ulaziš da se ne prevrnete! Vidiš da se ovi isprid tebe usra od straja!-

-Jeste više gotovi za gospu, eno sudac već patrolira!-

(Hallo Cambridge are you ready?)

-Ajte dico moja nek van je sa srićon!

-Mali dušo, oš teti dat malo mista? Moran bit blizu da in dan kuraže. Aj nemoj da ti dva put govorin...-


(A je mi se ovi nasra gospe moja, podapet ću mu oti stalak pa nek je i od ha-ert-ea!)
-Čekaj, evo i, saće, saće...samo ča nisu...evo se poravnavadu na cilju. Dobro pa di si ti do sad? Jes kupija ča san ti rekla?-


-Evo iiiiiiiii, krenuli suuuuuuuuuu! Muči sad. Naprid našiiiiiiiiii!!!-

-Ovi naprid sa broj 2 su ti naši, ovi u sridu su kembriđanci, a oni blizu rive su oksfordovci...je, je, sigur, pa cilo vrime san s njima bila, samo ti javi na binu da su naši br.2...asti miša pa ča ne vozidu u stazi 2?!

-Joke daj požuri i odnesi ovin našin mulcima marendu. Slabo su izili jutros pa neka u pauzi do druge trke čagod iziju. Aj molin te učini mi tu jubav, jel oš? Ma baš si zlatan...i puno ti fala.

-E lipi moj galebe, jes vidia kako su naši prošli...Drugi, e... Ma to in je zato ča nisu marendali kako triba. Al sad kad se nakusaju u pauzi dobiće krila ka i ti pa ćedu letiti, letit, letit...Nadan se.

(Eno sad su lipo stali u svoju stazu broj 2. Sad bi in moglo krenit.)
- Ajmo našiiiiiiiii!!!-

-Pu pas mater...da opet drugi!!! E seren in se u posal! Vid ove kembriđance blidunjave...i ti odnili pobidu oba puta?! A oni naši glumci niti jednu...-

E neću i više svitovati, neću trkat s marednon...Jo koja san ja bena! A i oni Joke će me čut-ma ča da neće sad ist, pa mora in je nasilu davat, zapritit, ma činit čudesa. Vako ispade da su zbog gladi izgubili. Jadna ti san, ko će mi virovat kad to rečen...

A vama kembriđanci skidan kapu!

(Vi mulci moji morete se samo slikat...a ti srednji, e ti sa pinku kose, kako te ni sram plazit jezik! Dosta mi je sramote za danas!...Da zbog gladi...)
- 17:10 - gukni golube (16) - ma štaš' trošit kartu - #

Creative Commons License