< studeni, 2005 >
P U S Č P S N
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30        

Lipanj 2008 (3)
Svibanj 2008 (8)
Travanj 2008 (2)
Listopad 2007 (4)
Rujan 2007 (4)
Kolovoz 2007 (1)
Svibanj 2007 (1)
Travanj 2007 (2)
Ožujak 2007 (2)
Veljača 2007 (3)
Siječanj 2007 (3)
Prosinac 2006 (1)
Rujan 2006 (2)
Srpanj 2006 (1)
Lipanj 2006 (6)
Svibanj 2006 (11)
Travanj 2006 (9)
Ožujak 2006 (6)
Veljača 2006 (4)
Siječanj 2006 (8)
Prosinac 2005 (8)
Studeni 2005 (6)
Listopad 2005 (11)
Rujan 2005 (3)
Srpanj 2005 (9)
Lipanj 2005 (12)
Svibanj 2005 (22)
Travanj 2005 (4)
Ožujak 2005 (15)
Veljača 2005 (11)
Siječanj 2005 (7)
Prosinac 2004 (21)
Studeni 2004 (22)
Listopad 2004 (1)
Rujan 2004 (14)
Kolovoz 2004 (30)
Srpanj 2004 (31)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Komentari On/Off

zaigrana i tu

Image Hosted by ImageShack.us
Image Hosted by ImageShack.us
Image Hosted by ImageShack.us
Image Hosted by ImageShack.us Image Hosted by ImageShack.us


s vama mi je život lipši:
BARBA
BEŠTIJICA
BORUT
BUGENVILIJA
ČIOVKA
DEMJAN
DOMINA
E.P.
FRANC
GALEB
HELIX
JASNA 2+2
JOE PELLENA
JULIERE
KORALJKA
LANTERNA
LOLA WALSER
LJELJA
MALA
MLADEN
OCEAN
ODMAK
OTOK
PEŠKA
PJESMA
REGINA
SKROZ
STUDENA
M.H.ŠVABICA
ZMANY
ZORA


Image Hosted by ImageShack.us
kasheta@gmail.com





27.11.2005., nedjelja

i ja ću malo...

jer volin šalu
oću da kažen
istinu pravu!

Image Hosted by ImageShack.us

Prija pet lita
u gradu
šareneg svita
štanpana je ova
slikovnica
iz snova.

Jednega dana,
vidili nismo,
Slobodna je,
kažu,
dobila pismo.

-Prekratko pismo-
priča je Jure,
-ma vidi vraga,
kako se žure?!

-Štampajte Ježurku,
jesam bio jasan?-
tako je glasia
poziv glasan.

Na posal
se dala
tu šale nima,
ovo je nalog
s veliki' visina.

U osvit zore
i noveg doba
izašla ova
slikovnica
iz snova.

Pasalo je vrime
samo lita pet
sad je na vlasti
kuma Jure zet.

-Slikovnica ova
prava je ljaga,
pisac joj sumnjiv,
poanta raga.

-Eh, kuća,trice!-
veli zet Vice.

Još da nam kažu
da smo za dom
prodali dušu
i narod svoj.

Milija meni
neka se zna
evropska komisija
i postotka
dva!













- 01:10 - gukni golube (23) - ma štaš' trošit kartu - #

20.11.2005., nedjelja

SAŽALJENJE ZABRANJENO!-2.dil


I tako san se dala malo na guglanje. Pročitala sve o udruzi, o umitnicima, našla da su i neki naši blogeri pisali o tome. Ali najviše me začudilo kad san našla komentare nekih judi koji se protive tome načinu prodaje. Pa niko ne sili da platiš…e da svi plate koji ovo dobiju!

Judi moji, ovo je posal ka i svaki drugi. Ovo je reklama koja van stiže doma ka i svaka druga plus prodaja-ako oćeš kupiš. Princip prodaje na bazi svakojakih letaka i kataloga. Koliko i' dnevno dobijate? Štanpanje tega materijala spada pod troškove reklame. Brez reklama danas malo da iko posluje.(Ko ne reklamira ne profitira.) Ako se ča proda, dobro je, to je bija osnovni cilj. Ne brinite, sve je to neko pri izračuna koliko se more utrošit na to i kolika more zarada ispast.

Lipo van piše da "udruga stječe autorska prava nad reprodukcijama umjetničkih djela i preko svojih partnera izdavača distribuira ih širom svijeta kao umjetničke reprodukcije, umjetničke razglednice i umjetničke kalendare".

E sad...čitan i da neki sumnjadu da će išta novca dobit ti isti na koje se poziva ovo pismo. Ja van ne mogu garantirat da je oli ni tako. Virujen...ja koja san inače sumnjivi Toma...i nadan se da zlo pohlepe ni svugdi zavladalo.

Ako ništa, kupila san te čestitke kojima ću obradovat neke drage osobe. Oni će vidit ko je autor, da slika ustima oli nogama pa će se zainteresirat ka i ja, pa će promislit o njima, morebit nešta napravit. Ako ništa, promislit će o sebi...

P.S. Želila san istaknut razliku između mnoštva akcija na principu donacija koje se vrte( i ovdi na blogu) i udruge koja se bazira na RADU-zato je i njiov moto "sažaljenje zabranjeno".

''Daj čovjeku ribu i nahranio si ga za taj dan; nauči ga loviti ribu i nahranio si ga za čitav život.''


- 12:32 - gukni golube (22) - ma štaš' trošit kartu - #

17.11.2005., četvrtak

SAŽALJENJE ZABRANJENO!-1.dil

U Kneževini Lihtenštajn je 1956. godine stvorena globalna organizacija umjetnika kojoj trenutno pripada gotovo 650 umjetnica i umjetnika koji slikaju ustima ili nogama iz svih dijelova svijeta - Udruga umjetnika koji slikaju ustima i nogama iz čitavog svijeta (VDMFK).

Umjetničke aktivnosti ni u kojem slučaju ne treba smatrati izgovorom za davanje milostinje. Udruga pred svoje članove postavlja visoke umjetničke zahtjeve. U prvom planu stoje naime sposobnosti umjetnika, a ne njihov tjelesni hendikep. To je jedini način na koji se mogu dokazati na međunarodnom umjetničkom tržištu.

Udruga stječe autorska prava nad reprodukcijama umjetničkih djela i preko svojih partnera izdavača distribuira ih širom svijeta kao umjetničke reprodukcije, umjetničke razglednice i umjetničke kalendare. U svrhu prodaje originala organiziraju se izložbe širom svijeta.


Mislin da san kopirala osnovno o ovoj udruzi. Koga zanima više, more guglati ka i ja.
Mene je na to nagnala jučerašnja pošiljka koju san dobila, virovatno i mnogi od vas. Za one koji ne znaju-sastoji se od 6 aktualnih čestitki sa kuvertama i još nekin sitnicama, na svemu reprodukcija slika umitnika koji sklikavaju justiman i nogaman. Uz to uplatnica-ko želi more to kupit za 49 kuna. Meni najvažnija stvar je letak uz to koji me uputia u sasvin novi svit o kojen mi zdravi ritko il' nikad ne pomislimo.

Sad moran prikiniti, a nastavjan u drugon dilu o nekin aspektima toga slanja.

Image Hosted by ImageShack.us

P.S. U galeriji MORH-a "Zvonimir", Bauerova 33, u ponedjeljak 21. studenog 2005. u 18,00 sati bit će svečano otvorenje "II. MEĐUNARODNE IZLOŽBE SLIKA UMJETNIKA KOJI SLIKAJU USTIMA I NOGAMA". Izložba je organizirana u prigodi Međunarodnog dana invalida, 3. prosinca, u suradnji s Udrugom umjetnika koji slikaju ustima i nogama (USUN).
Na dan otvorenja, ali u prijepodnevnim satima, od 10,00 do 13,00 sati, na LIKOVNOJ RADIONICI u galeriji "Zvonimir", nekolicina umjetnika demonstrirat će svoj način slikanja.
MOLIMO ZA POSEBNU POZORNOST OVE IZLOŽBE I LIKOVNE RADIONICE!
Izložba se može razgledati do 7. prosinca u radno vrijeme galerije "Zvonimir": pon-pet od 11,00 do 18,00 sati, subotom od 10,00 do 12,00 sati, nedjeljom i blagdanom zatvoreno. Ulaz slobodan. GALERIJA ZVONIMIR, Bauerova 33, tel: 4567-926, fax: 4568-394, e-mail: galerija.zvonimir@morh.hr


- 09:15 - gukni golube (15) - ma štaš' trošit kartu - #

16.11.2005., srijeda

28 karatno zlato


moje je blago za još jednu godinu zlatnije


Image Hosted by ImageShack.us

a ja bogatija za još jednu godinu jubavi

- 00:30 - gukni golube (18) - ma štaš' trošit kartu - #

14.11.2005., ponedjeljak

Jel' mogu i ja...

Evala dragi moj svitu,

Moran notat ovdi čagod da ne mislite da je baš sve tako kako moja milkica misli u svojoj preplašenoj glavušici. Znan da su u straju velike oči, znan da ko se jednon opeka i na ladno puše…

Raspravljan s njon jučer o temu. Ona drži da je boje spričit nego ličit. Ja opet da to ni to. Navodin jon dokaze da san dobro:
- gren na đimnastiku 3 puta sedmično
- lakiran nokte, piturajen kosu, gren u frizera
- izađen često posli posla da onu uru vrimena prid zalazak sunca uvatin
- poslala jon čak slike sa malog vijađa od ove subote
- (a neke stvari ne moren sve ni reč)

To ča me ni voja stalno visit ovod…ma to ni znak da mi ni stalo do druženja s vami…pun mi je k…ufer teknike, bole me više leđa od sidenja, oči od zurenja, ruka od pisanja!

To ča san štufa posla…oli je to nenormalno nakon svi ovi godin, nakon brda sranja u ovoj zemji?!

Ma …oli ne mogu i ja jemat jednu malu digresije ka svi ostali? Moran li trkat u dotura po potvrdu samo da nju umirin?

Puberteta u ono moje davno vrime ni bilo, trudničko doba prošlo brez problema, oni ženski PMS ne znan ča je …oču i ja jemat svoje doba od mušica!!!

Pa je'l mogu sad makar zaradit lipi klimaks???

Image Hosted by ImageShack.us

- 08:13 - gukni golube (21) - ma štaš' trošit kartu - #

11.11.2005., petak

PISMO

Majkice moja draga, najdraza, volim te najvise na svijetu!

Znam ja da ti znas da se ja ne brinem bezveze, i da razlozi za moju
zabrinutost postoje, samo ih ti pokusavas sakriti ne bi li meni bilo lakse.
Ali znas i sama da mi takve stvari ne mozes sakriti i da se ne mozes
jako uspjesno pretvarati da je sve u redu ...

Vjeruj mi da bi mi zapravo bilo puno lakse da mi umjesto
"pretvaranja-da-je-sve-u-redu" kazes da razmisljas o tome kako
sprijeciti razbuktavanje depresije ... jer ti tvoji simptomi, pospanost,
losi snovi, poremecaj ritma spavanja, bezvoljnost i pocetak prekida
komunikacije s ostalim ljudima su najocitiji znak da opet ulazis u neku
(mozda sezonsku) fazu depresije.


Ja te molim da pocnes raditi na izljecenju prije nego sto se stanje
pogorsa. Molim te, nemoj cekati da ti se nakupi toliko negativnih misli
da moras ici u bolnicu ili provoditi dane i dane u komatoznom stanju,
zatvorena u kuci i prepuna tjeskoba i strahova od svega.

Sad si jos uvijek dovoljno dobro da analiziras samu sebe objektivno i da
si priznas da se problem depresije vraca.
Molim te, nemoj gubiti vrijeme na samozavaravanje. ZNAS da je depresija
poremecaj ravnoteze kemijskih spojeva u tvom organizmu, a ne tvoj
karakter ili tvoj pogled na zivot.
Isto tako znas jako dobro da fizioloski simptomi depresije NE PROLAZE
sami od sebe, znas da si moras pomoci ljekovima, prepisanima od strane
strucne osobe.
Mozes li prihvatiti ideju da je tvoj egzistencijalni pesimizam
prouzrokovan kemijskim putem?

Ja bih jako zeljela da ti ne izbjegavas razgovor sa mnom na ovu temu,
kad se budemo culi telefonom. Problemi se uvijek mogu rijesiti, a prvi je korak da covjek sam sebi
prizna da postoje.

Ja te stvarno jako volim.


Image Hosted by ImageShack.us




- 08:57 - gukni golube (14) - ma štaš' trošit kartu - #

Creative Commons License