< siječanj, 2005 >
P U S Č P S N
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
31            

Lipanj 2008 (3)
Svibanj 2008 (8)
Travanj 2008 (2)
Listopad 2007 (4)
Rujan 2007 (4)
Kolovoz 2007 (1)
Svibanj 2007 (1)
Travanj 2007 (2)
Ožujak 2007 (2)
Veljača 2007 (3)
Siječanj 2007 (3)
Prosinac 2006 (1)
Rujan 2006 (2)
Srpanj 2006 (1)
Lipanj 2006 (6)
Svibanj 2006 (11)
Travanj 2006 (9)
Ožujak 2006 (6)
Veljača 2006 (4)
Siječanj 2006 (8)
Prosinac 2005 (8)
Studeni 2005 (6)
Listopad 2005 (11)
Rujan 2005 (3)
Srpanj 2005 (9)
Lipanj 2005 (12)
Svibanj 2005 (22)
Travanj 2005 (4)
Ožujak 2005 (15)
Veljača 2005 (11)
Siječanj 2005 (7)
Prosinac 2004 (21)
Studeni 2004 (22)
Listopad 2004 (1)
Rujan 2004 (14)
Kolovoz 2004 (30)
Srpanj 2004 (31)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Komentari On/Off

zaigrana i tu

Image Hosted by ImageShack.us
Image Hosted by ImageShack.us
Image Hosted by ImageShack.us
Image Hosted by ImageShack.us Image Hosted by ImageShack.us


s vama mi je život lipši:
BARBA
BEŠTIJICA
BORUT
BUGENVILIJA
ČIOVKA
DEMJAN
DOMINA
E.P.
FRANC
GALEB
HELIX
JASNA 2+2
JOE PELLENA
JULIERE
KORALJKA
LANTERNA
LOLA WALSER
LJELJA
MALA
MLADEN
OCEAN
ODMAK
OTOK
PEŠKA
PJESMA
REGINA
SKROZ
STUDENA
M.H.ŠVABICA
ZMANY
ZORA


Image Hosted by ImageShack.us
kasheta@gmail.com





12.01.2005., srijeda

zločesti su...


reka je na kraju u nedilju mali Tijo (ovi tu doli)..



reka je to za sve one koji nisu došli na prvo okupljanje...

ja moran ipak pofaliti priju peškafondicu i b(l)ogomdanog momka koji su slali SMS-ove žalosti ča nisu mogli doć (drugi put ću nekom nabavit vatrogasnu sirenu za buđenje ili me ne bilo) i pozdravne pojupce na kašete (ne na mene, naravski)...

reče se da se prvi mačići bacaju u vodu...uvik mi nekako žaj ti nesritnji mačića

al' mi ipak drago ča sam konačno upoznala veliku mamičku i
[URL= http://galeb.blog.hr/] galeba /URL] ...

nadan se da ću jednon upoznati još neke od vas...uživo

more i umeko i utvrdo i ugusto i uritko i u šorbuli i na joko...


evala, lipi moji

P.S. nisan se mogla ranije javit iz tekničkih razloga
- 18:19 - gukni golube (14) - ma štaš' trošit kartu - #

08.01.2005., subota

pari mi se da je proliće već došlo...


Prognoza vremena za Hrvatsku za 09.01.2005






Pretežno sunčano te i dalje iznadprosječno toplo, u unutrašnjosti mjestimice s jutarnjom maglom.

Na sjevernom i dijelu srednjeg Jadrana magla i niski oblaci mogu se zadržati i veći dio dana.

Vjetar uglavnom slab.

Jutarnja temperatura između -4 i 1, na Jadranu od 4 do 9 °C.

Najviša dnevna u unutrašnjosti od 7 do 12, na Jadranu između 11 i 16 °C.



tako da znate ...
i nemojte reć da niste mogli doć zbog grubog vrimena...
- 22:50 - gukni golube (12) - ma štaš' trošit kartu - #

EEEEEEEEEEEEEE



judi moji,

svi ča želite i morete doć da se konačno vidimo,
dojdite na trajekt sutra ujutro u 9,
dočekat ćemo Veliku Mamičku

nakon svečanog dočeka
uputit ćemo se na neodređeno misto
na našu prvu b(l)ogersku kavicu



MOLIN DA SE ODAZOVETE U ČA VEĆEN BROJU.

FALA UNAPRID.


vaša kašeta

- 17:14 - gukni golube (15) - ma štaš' trošit kartu - #

06.01.2005., četvrtak

E baš neću...


danas utrnit svićice...baš me briga ča su danas Sv. tri kralja kad se to radi...



ja san veliko dite i volin ih...volin ti šušur i veseje od svitla...

gori mi po cile dane...i noći obavezno...


danas jedan drugi badnji dan...ajme ča mi je drago da su se ona dvojica posvadila pa nam darivali dva kalendara, pa tako sutra gre ponovo Božić po tem drugon kalendaru...ja se jesan štufala ića i svih onih monada ča su protekle, ali svoja svitla ne gasin još...

dragi moji sa drugin kalendaron,
sritan van Božić...Hristos se rodi

- 10:38 - gukni golube (17) - ma štaš' trošit kartu - #

03.01.2005., ponedjeljak

Sorry…misunderstanding



Ajd' da prvo raščistimo okolo filma i suza…ma judi moji, ja san zdrava, čila i mila (opala, ovo zadnje brišen da me sad ne zapitkujete previše)…pustila romantične suzice na blesasti filmić, odvrtila još neke druge filmove po glavuši …ma trenutni zapis i ništa drugo…

Nego, ima još nekih nesporazuma…

Ovih dana kad su kolale okolo kojekakve čestitke, omakle mi se dvi ...Pinokiu i bivšen prijateju s kojin se nisan čula deboto po godine…

Taj bivši prijatej (koji me je natanta na ovo b(l)ogarenje i ne znan bil' mu zafalila ili ne jerbo je postalo ovisnost, a ja želin biti neovisnaaaaa)…koji očito pokatkad ćiribimbi ovod (uaaaaaaaa, doli ćiribimbašiiiiiii) i čak se jednon usudia napisat komentar…elem, taj isti dotični je posla oma lipu čestitku i komentar da mu je baš drago ča san ga nazvala dragi…a ja odgovorila da san falila dodati «bivši» prijateju…budemo popravili,zato je i došla nova godina, odgovara on…i bome oma jutros stižu i poruke na mobitel da ča gospoja čini poza podne…

A onda…a ondaaaaaaa…stiže poruka od Pinokia… čestitka…uzvratna …srce zatiktakalo na sam pogled njegova imena …a čestitka ona ča ih smatraš simpatičnima i šaješ daje…bljak… srce se stislo, ponos proradia i odgovorila kratko FALA IN…

Pa se slalo anketno pitanje prijama da jesam li dobro postupila…piše jedna…dobro, boli te ovako i onako…zašto onda ne pokazati malo samosvjesti…možda ga baš to zaintrigira…

I sad… ča reći za nesporazume…ponekad dobro dođu.

- 21:49 - gukni golube (21) - ma štaš' trošit kartu - #

01.01.2005., subota

Ja u ljubav vjerujem





gledala film...
malo plakala ka i sve žene...


Govorio sam joj ti si derište, ti si balavica,
sve sam joj govorio.
I plakala je na moje ruke, na moje reči,
govorio sam joj ti si anđeo, ti si đavo,
telo ti zdravo što se praviš svetica,
a padale su svu noć neke modre kiše
nad Mostarom.



zatvorih oči...


Stavi malo boje, malo crvene
Crvene ko ljubav što ne prestaje
Pa dodaj malo žute za sunčan dan
a za vedro nebo boju znaš i sam
...
Nađi sretne misli kao Petar Pan
letjeti je lako kad si bezbrižan,
pa dodaj malo boje
u ovaj sivi san
Pogledaj u nebo, nisi više sam
...
Možda malo maštam,
pjevam pjesme naivne
al' ne može mi niko ništa
jer je u ljubav vjerujem...



stiščen oči...

ne, niman deboto po vika...







- 23:29 - gukni golube (18) - ma štaš' trošit kartu - #



ZDRAVLJA NA VRIĆE I NA MIŠURE SRIĆE

- 20:50 - gukni golube (6) - ma štaš' trošit kartu - #

Creative Commons License