< prosinac, 2004 >
P U S Č P S N
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31    

Lipanj 2008 (3)
Svibanj 2008 (8)
Travanj 2008 (2)
Listopad 2007 (4)
Rujan 2007 (4)
Kolovoz 2007 (1)
Svibanj 2007 (1)
Travanj 2007 (2)
Ožujak 2007 (2)
Veljača 2007 (3)
Siječanj 2007 (3)
Prosinac 2006 (1)
Rujan 2006 (2)
Srpanj 2006 (1)
Lipanj 2006 (6)
Svibanj 2006 (11)
Travanj 2006 (9)
Ožujak 2006 (6)
Veljača 2006 (4)
Siječanj 2006 (8)
Prosinac 2005 (8)
Studeni 2005 (6)
Listopad 2005 (11)
Rujan 2005 (3)
Srpanj 2005 (9)
Lipanj 2005 (12)
Svibanj 2005 (22)
Travanj 2005 (4)
Ožujak 2005 (15)
Veljača 2005 (11)
Siječanj 2005 (7)
Prosinac 2004 (21)
Studeni 2004 (22)
Listopad 2004 (1)
Rujan 2004 (14)
Kolovoz 2004 (30)
Srpanj 2004 (31)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Komentari On/Off

zaigrana i tu

Image Hosted by ImageShack.us
Image Hosted by ImageShack.us
Image Hosted by ImageShack.us
Image Hosted by ImageShack.us Image Hosted by ImageShack.us


s vama mi je život lipši:
BARBA
BEŠTIJICA
BORUT
BUGENVILIJA
ČIOVKA
DEMJAN
DOMINA
E.P.
FRANC
GALEB
HELIX
JASNA 2+2
JOE PELLENA
JULIERE
KORALJKA
LANTERNA
LOLA WALSER
LJELJA
MALA
MLADEN
OCEAN
ODMAK
OTOK
PEŠKA
PJESMA
REGINA
SKROZ
STUDENA
M.H.ŠVABICA
ZMANY
ZORA


Image Hosted by ImageShack.us
kasheta@gmail.com





31.12.2004., petak

SRITNOOOOOOOOOOO...




Zaboravimo večeras,
prijateji moji,
jad i nesriću,
neostvarene nade,
neispunjene žeje…

Nazdravimo večeras,
prijateji moji,
jubavi i srići,
novin nadama,
novin žejama…

Želin van,
prijateji moji,
sritnu

- 19:23 - gukni golube (14) - ma štaš' trošit kartu - #

29.12.2004., srijeda

la vita e bella - part two

IT'S THAT TIME OF YEAR
WHEN THE WORLD FALLS IN LOVE
EV'RY SONG YOU HEAR SEEMS TO SAY
MERRY CHRISTMAS
AND THIS SONG OF MINE
IN THREE QUARTER OR TIME
WISHES YOU AND YOURS
THE SAME THING TOO

Poruka je poslana u petak, 24.12.2004. u 17:37
****************************************
Last night,
silent niht,
my dreamer,
was true silent...

Without my dearest
alone at home,
alone in heart,
without dreams...

Poruka je poslana u subotu, 25.12.2004. u 13:48
****************************************
I'VE NEVER SEEN A NIGHT SO LONG
THE SILENCE OF A FALLING STAR
LIGHTS UP A PURPLE SKY
AND AS I WONDER WHERE YOU ARE
I'VE NEVER SEEN A NIGHT SO LONG
I'M SO LONESOME I COULD CRY

Poruka je poslana u subotu, 25.12.2004. u 15:47
****************************************
I hope I'll understand some day what's the meaning
of this crazy game...

Poruka je poslana u subotu, 25.12.2004. u 15:47
****************************************
I NEVER THOUGHT I WOULD BE DOING
SOMETHIG LIKE THIS, WELL HERE GOES...
I AM AN OLD FASHION, SINCERE,
AFFECTIONATE, ROMANTIC, ACTIVE,
FIT, FAITHFUL, RESPONSIBLE
GENTLEMAN.

Poruka je poslana u nedjelju, 26.12.2004. u 01:31
****************************************
I need this messages
like sun
in cloudy day...

I begin expect
just few words
every day...

strangely game you play...

Poruka je poslana u ponedjeljak, 28.12.2004. u 16:45
****************************************
SO, YOU CALLED IT STRANGE GAME
PLEASE,DON'T USE THAT NAME
MAYBE YOU NEVER DONE THIS BEFORE
BUT YOU LIKE IT MORE AND MORE
"LA VITA E BELLA" GAVE ME INSPIRATION
AND TO US BELLA PRINCIPESSA
IT'S COMMUNICATION

Poruka je poslana u srijedu, 29.12.2004. u 02:40
****************************************




alo, prinčipeso...probudi se, ne sanjaj

- 22:05 - gukni golube (15) - ma štaš' trošit kartu - #

28.12.2004., utorak

la vita e bella - part one



"LA VITA E BELLA" (NEZABORAVNA BAJKA
KOJA SVJEDOCI DA LJUBAV, PORODICA I
MASTA SVE OSVAJA)

TO SEI BELLA SIGNORINA
YOU ARE FLOWER OF NAPOLI
YOU'RE THE ONE
I HAVE BEEN WAITING FOR...

Poruka je poslana u srijedu, 22.12.2004. u 15:49
********************************************
hvala...ne znaš kako si me oduševio kratkim, a
najbitnijim doživljajem filma...potpuno isto je i
moje razmišljanje

ringraziamente for song :)

Poruka je poslana u srijedu, 22.12.2004. u 21:08
********************************************
YOU WELCOME, BELLA SIGNORINA.
SLAZEM SE,ROBERTO BENIGNI JE
NAPRAVIO IMPRESIVAN FILM.

IT'S SUCH A HEAVENLY SIGHT
STARS ARE SHINING JUST RIGHT
AND IF YOUR HEART IS THUMPING
JUST LIKE MINE
GIVE ME A LOOK GIVE ME A WORD
GIVE ME A SIGN...

Poruka je poslana u četvrtak, 23.12.2004. u 01:35
********************************************
HAVE WE EVER MET BEFORE…

Poruka je poslana u četvrtak, 23.12.2004. u 17:34
********************************************

HAVE WE EVER MET BEFORE...maybe in dreams...in
lonly nights...maybe

Poruka je poslana u petak, 24.12.2004. u 06:33
********************************************

i tako svaki dan...

ajme, ča će meni ovi tratamenat...

- 20:29 - gukni golube (12) - ma štaš' trošit kartu - #

25.12.2004., subota

Kako sam provela Božić




svima fala na lipin žejama i porukama...

i ja vama također želin svima isto...

******************************


P.S. ne zaboravite na siromaje...usamljene...
darujte in mrvu svoga obilja



- 12:31 - gukni golube (28) - ma štaš' trošit kartu - #

20.12.2004., ponedjeljak

Imam jednu žeju...




Svi se sićate koliko smo pizdili oko susreta centralneg dila splitskeg lobija...Galeb je da pridlog i onda je uslidilo...pa ne vaja dan, pa ura, pa misto, pa čekaj Boruta...pa Mamička na kraju rekla da kako smo nesposobni i da od tega neće bit ništa dok ona ne potegne odozga da to sredi (gospe mi, evo po malo to i ostvariva, je da je na peci bokune)...

U ovo vrime svi pišedu neke žeje...

Ja imam samo jednu...

OĆU DA SE VEĆ JEDNON OKUPIMO, B(L)OGA VAN VAŠEG


Nadan se da će mi se žeja ostvarit...nećete valjda da buden ka dite koje je jedino ostalo brez svoga dara u ovo vrime darivanja...

Aj' sad opet pizdite ako imate srca...


- 22:08 - gukni golube (20) - ma štaš' trošit kartu - #

19.12.2004., nedjelja

Rusija danas: Lenjin se okreće u grobu





Neoruska renesansa: što se dogodilo u zadnjih 12 godina od raspada Sovjetskog Saveza?
Priča u 16 slika


ima ih još ča se prevrćedu...

e, na te ča ste prvo promislili...

ma i onih drugih


Žalin našu ticu ševu kad čitan cinu one prolivene šampanje...bidna mala

- 14:13 - gukni golube (9) - ma štaš' trošit kartu - #

Kašeta d.o.o. - Inventura






Sritnu se dva dotura na grobju i kaže jedan:
- "O, kako ste kolega, je’l i vi pravite inventuru?"



Vrime je od inventura…profesionalno deformirana (blaga spondiloza, išijatikus i sve boleščine vezane za sitni vez brojki i slova) moja malenkost mora i u svojoj privatnoj firmi poraditi po tomen pitanju…

Dunkve…inventurama oliti popisom se popisuju sva pokretna i nepokretna dobra ča imate…komisija usput pripomene ako čagod ne vaja pa da se to itne …onda se to sve lipo usporedi sa onim ča tobože jemate u librima … ( a karta doista trpi svašta…mo'š na njoj, brate mili, drobit svašta i da ti ne pane dlaka s glavuše…e, i tu onda dolazi maca na vratanca…jel' ima viška oli manjka…nakon svega deformirani ala ja sastave završni račun pa ti vidi di si prolup'o godinu života …)

Ajmo daje …imovina se dili na dugotrajnu i kratkotrajnu ….ovo ka mliko i kruv-sa više ili manje aditiva…

Dugotrajna se dili na nematerijalnu i materijalnu…popis se bavi samo materijalnon… jebentimiša, kad smo skroz materijalizirani, odma se pita na prvome mistu da ča imaš od tega...ne pita kako si, ča ima novega i oćemo ča pipit…ma je, šipak…daj ti prvo reci koliko pizaš pa da onda vidin jesi faca s kojon bi volia da me se vidi…
Ajde, evo ti na…požderi si tu moju imovinu…

I – DUGOTRAJNA IMOVINA…je bome ( ovo se čita odvojeeeeeeeeno), stvarno mi nike stvari dugo traju iako proša rok trajanja…iako se izamortiziralo odavno… imaju svoju uporabnu vridnost, ča je-je…

a) Zgrade, zemlja, stoka i sl.

Ajde, fala bogu, iman stan-komada jedan…zemlje niman osin ono 2 kvadrata ča me čeka na Lovrincu…stoke…ih, kol'ko voliš… i krupnog i sitnog zuba samo ni u mome vlasništvu, na sriću…

b) Makinje, krupni alati i sl.

Makinja za prat robu-komada jedan…makinja za kuvat i peć pokatkad-komada jedan…makinja za čuvat meso, mliko, voće i povrće u hranjivom izdanju-komada jedan…makinja za grijat i ladit-komada jedan…makinja ča samo grije-komada jedan…makinja za ponekadčistit prašinu-komada jedan (napomena…za rashod)…

Jesan li sve dobro pribrojila…a, je, iman i makinju za mlivenje oraha-komada jedan…

c) Transportna sredstva

Auto-komada jedan (napomena-još u tuđen vlasništvu, priporuka-ča pri to rišiti sa vlasnikon tj.Bivšin jerbo kredit toka ovu firmu)…

Brod, naravski, ne ide ovod jerbo se proda u toku godine…dakle-nima više (šmrc)…

II - KRATKOTRAJNA IMOVINA

a) Zalihe sirovina, materijala, robe

Hehe… tu baš niman nekog velog posla oko pribrojavanja…užasnuta dugogodišnjon prakson moje matere da gomila balkone, plakare, armerune, frižidere , špajizu, … manistron, cukron, brašnon, ujem, fažolon, rizima…krumpiron, kapulon, lukon…voćenipovrćen u friškoniledenonisuvon izdanju…najlon kesama iz butiga, ukrasnin papirom sa poklona… vunon sa rasparenih džempera… postolama časejoškojiputmoguobut i takoistoveštemajiceisl… šugamanima i ostalon bjankarijon časenekoristidu… botunima i patentima sa konačnoodbačenerobe…pilula odčetrdesetprvezasveisvašta…doturski nalazi od cilefamilijeiokolo…izresci iz Slobodne od umrlerodbineiprijatejaisusida…

Uffffffffff…nima ništa tega…samo fotografije i spomenari…da, i knjige, naravski…

I dva juniorkina pehara i nekih njenih sitnica zablindiranih na posebnon mistu (to ova komisija ne popisuje…to se reče-tuđa roba na našen skladištu)

b) Novac

Ajmeeeeee… šoldi njente…samo kartice


Eto…ovi put napravila san samo inventuru…završni račun ionako gre nakon ča pasa cila godina od koje još ni puno priostalo…to ćemo drugi put…

Ajde, stojte mi dobro i ne zaboravite napravit i vi inventuru…

- 02:21 - gukni golube (13) - ma štaš' trošit kartu - #

18.12.2004., subota

omage...



Život je more, pučina crna,
po kojoj tonu mnogi što brode.
Nije mi srce plašljiva srna.
Ja se ne bojim velike vode.

Lome me vali, nose me struje.
Oseka sreće, a tuge plima.
Šiba me nebo bičem oluje,
al' još se ne dam i još me ima.


- 16:48 - gukni golube (14) - ma štaš' trošit kartu - #

16.12.2004., četvrtak

Poruka ča san dobila dok san još virovala u bajke...

Samouvirenoj, modernoj ženi

potreban je jedan

VELIK, IZDRŽLJIV, DUGOSTOJEĆI

i, najvažnije,

POUZDAN




ruž za usne...


****************************

P.S. umalo zaboravih... nekima izaziva alergiju



ali neeeee...ni ovo ono ča je XII-ica mislila

****************************

voli vas vaša koke mala

koja iskreno zafaljuje na telegramima podrške






- 20:22 - gukni golube (10) - ma štaš' trošit kartu - #

14.12.2004., utorak

Šiznuću
Evo svisnuću
Eksplodiraću
Što te nema

Duga noć
Hladna zima
Depresivna
Što te nema

Miriše snijeg, miriše
Noćas umrijeću
Evo vrištaću
Noćas abortiraću
Što te nema

Javi se
Teško mi je
Loše mi je
Što te nema

- 19:11 - gukni golube (27) - ma štaš' trošit kartu - #

13.12.2004., ponedjeljak


- 18:58 - gukni golube (22) - ma štaš' trošit kartu - #

adio

Vidim da si se vratio s puta...ni riječ da si
napisao...

Ovo je moja zadnja poruka...neću više prva pisati
i time ti stvarati napor za odgovaranjem.

Osjećam da sam ti dosadila.

Ne želim se nikome nametati.

Žao mi je...bilo je tako lijepo.


- 18:31 - gukni golube (5) - ma štaš' trošit kartu - #

12.12.2004., nedjelja

malo za zagrijavanje...





dosta sidenja...

puštaj mužiku...

ustaaaaaaaaaaaj...

mrdni dupeton...

plešiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii...
- 11:53 - gukni golube (13) - ma štaš' trošit kartu - #

11.12.2004., subota

Sliku svoju ljubin








- 08:15 - gukni golube (17) - ma štaš' trošit kartu - #

Ajmeeeeeeeee

ne znan ča se opet zbiva...blog mi jutros blid ka krpa...nima kolure, nima slova...ka da ga je neko varikinom tanga....

a baš san tila objavit da se naša stara prija peškafondica konačno predala b(l)ogarenju...

ne znan je li ja ovo pišen uzalud oli ne, oćeli mi pojest ovo...tako da neću više balit ništa

ovo je prova tek...

ajmo...1...2...1...2...krećemo
- 07:50 - gukni golube (1) - ma štaš' trošit kartu - #

10.12.2004., petak

ljuta sam ka pas...





sve ih triba potaracat...


- 17:06 - gukni golube (13) - ma štaš' trošit kartu - #

07.12.2004., utorak

Manijak






A, ne, ne, ne…neću ja sad o tome kako je Dino i njegovi otvoria blog i trkat odma tamo…samo me asocira na nešto…

Čitajući o raznin fobijama konačno san svatila da san ja zapravo veeeeeeliki manijak…

Živin deboto dvadesetčetiri ure u oven svitu

Spavan baš kad moran…prođu tri dana i glava sama pada…zaspin par uri i jidna san na se da san propustila čagod važnega…

Po navici skuvan stolitar kave, upalin čagod svoje mužike…u zadnje vrime ni mi ni to potribno kad ovod ima uvik dobre, za moju dušu…evo i sad dok ovo pišen, ne mrdan se sa teg mista…

Ča mi je potriba pusto trkanje i gužvanje po butigan za nabavjat darove, nakite, svićice, bore…pa ovod svega ima…sve šesno okićeno, svud miriše ozračje…tu je bia i sv.Nikola…doće i Luce…svi će ovod doć… morebit navratit i u mene…

Iman i vas,dragi moji…lipo se popričamo…veselimo se zajedno lipin trenucima…tišimo kad je nika muka…lajemo i balimo bezveze kad nismo od voje…škivajemo ponekad za nereć neizrecivo…

I ja vas sve volin take kaki ste…i lipo mi je s vama…i ništa mi drugo ni ne triba…i niko van tega…

Samo mi smeta jebeno sunce vanka i lipo vrime…i blesavo plavilo neba …i prokleta modrina mora….i još preostalo žuto lišće na granama… vidin jude ča nekuda putuju autobusima, feratom…vidin luku i trajekte ča arivaju…eno u ACY-a vidin i bila jidra se razvijaju…ptice proliću…

Prevelik mi pogled kroz ponistru

Moran pod hitno kupit najgušću zavisu…neće mene ova jebena ponistra ometat u mojoj maniji…

- 14:40 - gukni golube (27) - ma štaš' trošit kartu - #

06.12.2004., ponedjeljak

ZA BORUTA.......SOBA




Strasna
Opojna
Bludna
Avantura







Samo
Ovo
Bižin
Adio


- 21:17 - gukni golube (9) - ma štaš' trošit kartu - #

04.12.2004., subota

... i na drugi način

spuštam usne svoje
ka snazi tvojoj
budim je
upijam
dodiruješ moje žedno tijelo
tvoji bokovi nose oklop mojih bedara
sve bedeme straha prošlih uklanjaš
slatki grč, bol mojih nokata

krikom oslobađam sebe
tvoju pobjedu naglašavajući
noseći tvoju snagu u sebi
ja znam, napokon znam
bez stida biti žena



- 16:45 - gukni golube (38) - ma štaš' trošit kartu - #

Pinokio


Bio jednom jedan starac koji je bio stalno tužan, pa ga je Isus svakog dana gledao sa oblaka. Gledao on i gledao i odluči se spustiti na Zemlju k njemu.

Isus: Starče, možeš li mi reći zašto si tako tužan?
Starac: Ne.
Isus: Molim te.
Starac: Dobro... Prije nekoliko godina izgubio sam sina i sada su od njega ostali samo čavli.
Isus: Tata!!!
Starac: Pinokio!!!




- 16:31 - gukni golube (6) - ma štaš' trošit kartu - #

01.12.2004., srijeda

Kurbin pir




Reče tu doli galeb da u mene uvik festival…je, tako ti je to…daj narodu ča volidu…kruva i igara…

E, danas je sa naglaskon na kruvu…igre se podrazumidu…

Jeste li danas čitali Slobodnu…ako niste posudite, nabavite kako znate…znan da vas puno ima ča je ne morete kupit…tamo van velikin, krupnin slovima lipo piše u naslovu da nas je udalooooooooo…

Nas vake sirote bez dote, stare i grintave, prikobrojne i zabrinute…al' bože moj, neki i take vole …de gustibus…

A ja van puuuuuno volin ti šušur okolo vinčanja…ajme one puste ćakule da kaki će bit mladoženja…da kako će on s nami…pa mašta proradi…mmmm…od svega tega ne moreš radit sve i da oćeš…totalno ludilo i kaos uznemirene neviste…

Je da nan ni ovo baš prvo vinčanje…ma bilo ih…ček da se sitin….ma ono prvo '92 potpalo pod masovna vinčanja ka ono u Koreji tako da se ni davalo na velika zvona…biloje puno tega veselja sa pucanjem, uz vinčanja bilo Bljeskova na sve strane…Kum je ima pune ruke posla za nevirovat…

Kad se male ruke slože
Sve se može, sve se može…


E, pa onda došlo doba velikog kutleraja…ajme gospemoja, koji su se razvrati činili…ko sve nije sa kin bija…pa razvodi se, pa ponovno vinčaji…izmišale se sve udavače i sve mladoženje ča nam jema u lipoj ovoj…pa dodijalo i to…ajmo malo priko grane okusit tuđega jer tuđe je ka ono nekako slaje…

Kum bija cilo vrime isti, samo bi prominija svečanu mundiru i trkon u nova veselja…

Bome,ni mi nismo zaostajali za tin pomodnin kutlerajen…oprobali i mi stranjskega mladoženju…pa se razveli umalo vrimena…pa daj opet drugega…ma živa Sodoma i Gomora…

Ma ne moremo se požalit, grij bi bija da išta rečen krivo…lipo su nas i pošteno guzili i …khm, jebavali, da prostite, do besvistiiiii…

E, a kad su nas sei tudeški izguštirali…tadaaaaaam…razvod. No moran pripomenut kako su nan ti tudeški mladoženje bile baš pravo romantični. Prvi brak s njima sklopnjen 22.XII 2000. a zadnji razvod 29.XI oveglitagospodnjeg tojest neki dan. I nek mi neko reče da nisu nostalgični sa tin datumima.

I tako nas ponovno udadoše…falatibože, ovi put za domaćeg našeg čovika…

Ajmeeeeeeee koji gušt da ti ne triba privodilac kad ga šaješ u niku stvar…

Eto van, svitu moj, u mene puno veselo do suza…




- 19:13 - gukni golube (20) - ma štaš' trošit kartu - #

Creative Commons License