< studeni, 2004 >
P U S Č P S N
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30          

Lipanj 2008 (3)
Svibanj 2008 (8)
Travanj 2008 (2)
Listopad 2007 (4)
Rujan 2007 (4)
Kolovoz 2007 (1)
Svibanj 2007 (1)
Travanj 2007 (2)
Ožujak 2007 (2)
Veljača 2007 (3)
Siječanj 2007 (3)
Prosinac 2006 (1)
Rujan 2006 (2)
Srpanj 2006 (1)
Lipanj 2006 (6)
Svibanj 2006 (11)
Travanj 2006 (9)
Ožujak 2006 (6)
Veljača 2006 (4)
Siječanj 2006 (8)
Prosinac 2005 (8)
Studeni 2005 (6)
Listopad 2005 (11)
Rujan 2005 (3)
Srpanj 2005 (9)
Lipanj 2005 (12)
Svibanj 2005 (22)
Travanj 2005 (4)
Ožujak 2005 (15)
Veljača 2005 (11)
Siječanj 2005 (7)
Prosinac 2004 (21)
Studeni 2004 (22)
Listopad 2004 (1)
Rujan 2004 (14)
Kolovoz 2004 (30)
Srpanj 2004 (31)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Komentari On/Off

zaigrana i tu

Image Hosted by ImageShack.us
Image Hosted by ImageShack.us
Image Hosted by ImageShack.us
Image Hosted by ImageShack.us Image Hosted by ImageShack.us


s vama mi je život lipši:
BARBA
BEŠTIJICA
BORUT
BUGENVILIJA
ČIOVKA
DEMJAN
DOMINA
E.P.
FRANC
GALEB
HELIX
JASNA 2+2
JOE PELLENA
JULIERE
KORALJKA
LANTERNA
LOLA WALSER
LJELJA
MALA
MLADEN
OCEAN
ODMAK
OTOK
PEŠKA
PJESMA
REGINA
SKROZ
STUDENA
M.H.ŠVABICA
ZMANY
ZORA


Image Hosted by ImageShack.us
kasheta@gmail.com





04.11.2004., četvrtak

Prvi put iz novega stana...

Evala svitu moj,

Znam, znam, prošlo je pusto vrimena od zadnjeg javljanja....cili misec....evo se pokajnički kajem ča san vas zapustila, ali ono baš pravo...

Ne znan kako da se zafalin na najlipšin žejama za useljenje svima vama nakon ovoliko vrimena...najradije bi da se svi lipo okupimo u mene i profeštamo to, a....barenko ovi dil ekipe ča je u Split, a ostali kad navrate uvik će biti dobrodošli.

Nego, ne znan kako bi počela opisivat ovu veliku životnu štoriju ča se ne događa baš svaki dan u životu...triban se nadožuntat na ovi zadnji dil kad san se bila spakovala...

Zadnje javljanje je bila nedilja...tad van nisan rekla da je pitur već počea sa svojin «remek dilom» u četvrtak i da je do subote triba opiturat dvi sobe u koje san tribala ubaciti preostali namištaj...e, je malo morgen...u nedilju poslipodne kad san navratila doli, nije još bija ni počea, pa san ja, naravski, odma dobila početak sloma živaca...u deset uri navečer dolazin opet...počea drugu ruku...i tako san do dvi ure počistila te dvi sobe da sutra ujutro lipo mogu unit namištaj...nebo je bilo crno i samo san se molila da sutra ne pada kiša...i poslidnju noć zaspala u starem stanu na jogiju na podu...

Možete mislit da je kiša ipak pala...no vridni momci iz Retro centra su za to vrime iznosili stvari doli u portun...sve se do popodne preselilo kako bog zapovida...

Od tega ponediljka počinje moj hod po mukama sa pituron...ajme, ajme, ajme...svako sićanje na te dane me ponovno snerva da ne znan kako da sad pišen o ton....zato ću pametno preskočit detalje jerbo bi to bila knjiga od tri toma...inšoma, ispalo je na kraju da je JEDANAEST dana piturava stan od 63 kvadrata, od čega pola u ponistrama, plakarićima i sl...moj Mikelanđelo...uh,uh...preostalo mi po kupjene piture jerbo je nadoliva vodurine da se brže suši....ištrapa je sve živo i neživo iako sam kupila sve moguće folije za pokrivanje...slideću nedilju se pakovao dvi ure, a ja od 7 do tri u noći čistila...

Sriće baš nisan odma imala ni s telefonon jerbo ovi iz veleštovanog T-coma od prve ništa nisu uspili napraviti...moralo se potezati privatnu vezu....

I tako san umisto jedne ostala dvi nedilje na godišnjen u toj šporkici, prašini, neredu ka na bojnon poju....

Pa je još potrajalo raspakiranje svih onih stvari...ni dan danas baš ne znan dobro di je koja stvar...pa su stizale novokupljene stvari, šta priko skala, šta priko balkona...i to je tribalo tražit ko će potezat gori (jerbo je stan dvoetažni)...pa ne može se odma, pa danas,pa sutra...

O umoru da ne pričan...puna san modrica...svaka me žunta bolila danima...judi moji, MORATE mi oprostiti, ali snage za pisanje nisan imala...uveče bi mrtva zaspala...bolila me i duša i tilo...a tako san tila šta prije više to pozavršavat...ali kad si ovisan o drugiman, tako ti je to...

I još kad san se vratila na posal-ukinulo mi internet, pa se ni od tamo nisam mogla javit...

Eto, to van je tako bilo ovi misec...lipo nauka veli da je to veliki stres...je, gospe mi...

Fala ti bože, gotovo je...normalno da još ima sitnica koje ću sama odraditi s velikin veseljen, ka ča su koltrine, tapeti i još sitnije stvarčice...

Tako da tek sad mogu poć razmišljati o fešti...

Pozdrav svima...i još jednon skužajte...

P.S. Juniorka je mislila da će biti trilogija, ali stvarno ne bi ni vas davila svojin mukama da ne skrenete bez potribe. Ako ko triba pitura, nipošto ne uzimajte moga Mikelanđela...

- 18:23 - gukni golube (6) - ma štaš' trošit kartu - #

Creative Commons License