< kolovoz, 2004 >
P U S Č P S N
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30 31          

Lipanj 2008 (3)
Svibanj 2008 (8)
Travanj 2008 (2)
Listopad 2007 (4)
Rujan 2007 (4)
Kolovoz 2007 (1)
Svibanj 2007 (1)
Travanj 2007 (2)
Ožujak 2007 (2)
Veljača 2007 (3)
Siječanj 2007 (3)
Prosinac 2006 (1)
Rujan 2006 (2)
Srpanj 2006 (1)
Lipanj 2006 (6)
Svibanj 2006 (11)
Travanj 2006 (9)
Ožujak 2006 (6)
Veljača 2006 (4)
Siječanj 2006 (8)
Prosinac 2005 (8)
Studeni 2005 (6)
Listopad 2005 (11)
Rujan 2005 (3)
Srpanj 2005 (9)
Lipanj 2005 (12)
Svibanj 2005 (22)
Travanj 2005 (4)
Ožujak 2005 (15)
Veljača 2005 (11)
Siječanj 2005 (7)
Prosinac 2004 (21)
Studeni 2004 (22)
Listopad 2004 (1)
Rujan 2004 (14)
Kolovoz 2004 (30)
Srpanj 2004 (31)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Komentari On/Off

zaigrana i tu

Image Hosted by ImageShack.us
Image Hosted by ImageShack.us
Image Hosted by ImageShack.us
Image Hosted by ImageShack.us Image Hosted by ImageShack.us


s vama mi je život lipši:
BARBA
BEŠTIJICA
BORUT
BUGENVILIJA
ČIOVKA
DEMJAN
DOMINA
E.P.
FRANC
GALEB
HELIX
JASNA 2+2
JOE PELLENA
JULIERE
KORALJKA
LANTERNA
LOLA WALSER
LJELJA
MALA
MLADEN
OCEAN
ODMAK
OTOK
PEŠKA
PJESMA
REGINA
SKROZ
STUDENA
M.H.ŠVABICA
ZMANY
ZORA


Image Hosted by ImageShack.us
kasheta@gmail.com





12.08.2004., četvrtak

tebe ni , onda tu daš izjavu kak hamlet

Ma kad već spomenuh jučera Šimu...e ča se taj meni krvi iznapija u ovo zadnje vrime...da mi ga se uživo dovatit, vidija bi boga svoga!!!

E, sad se vi, normalno, pitate ča je bidan zgrišia?

Šime vam je, judi moji, voćka čudnovata-zube slomih, al ga ne polomih (ma ne mislin doslovce…ej,stanite…beštijice-pazi metak ako zucneš) ,ne moš ga uvatiti ni za glavu ni za rep...cili je u zagonetkama …da van sad ne iden u detalje jerbo bi me moga otkantat (pa ča ću onda bidna...ko će mi onda vadit mast u večeri rane!!!)


Pisanje prvo:

Vrnul sam se pak sem konačno prištekan…
(OK- origigi Zagorec… mislin si ja ,ono…vrnul med ljudje vu Totovec i tamo neke pripizdine po lepetijelepetije Zagorje zelene…)
Ti si Zagorac-pitan ja.
Je, kaže on, od tud su mi deda, japa, stričevi, ujne-od tud sem po japinoj strani.
(Hm, kužim, ovo je Štef po ćaćinoj lozi iz tog lepetijelepetije…ide moj smajlić, ali opizdin greškon oni širokonasmijani)
Kaj ti je vpalo nekaj smešnega v grlo???



Pisanje drugo:

Svi spavaju ,ja i ti il se pričamo ili čosamo, šta li će reći narod…
(blink, blink - ma ča je sad ovo…ovo ni Štef, …al ajd, štaš, privatin ja igru, ma moren ja i po bosansku… ovi put pazin dobro na oni smajlić i uputin obični)
Ti si Bosanac-pitan ja (čudno mi kako nađe onu rič «čosanje»…ma di je samo iskopa?!)
Mene toga puno veže…kažu u Mostaru…
(Hm, kužim, valjda je ipak Štef na privremenom radu tamo…ča ću ja sad odit i ispitivat ka CIA , MIA i te štatijaznan špije…bolje da čkomim… kako bi njegovi lepetijelepetije pajdaši rekli…ali di me nađe s Mostarom!!!...sad šaljem tri smajlića)
Mašta radi svašta …piše on (ajme, krivo skonta one vražje smajliće)
Jašta (da dovršimo rimu…pišen ja i ne pridajen se)
dašta….e pa šta… a ništa… svašta…ćao i nema više (ko je to uvik govoria?)
A da mi ovo objavimo na indexu ko seve , da narod vidi kako se čosa u dva noću…



Pisanje treće:

Ono od neku noć, sex ,materjalno ,duhovno, šta imaš ,ništa , loša navika , you must born again , isus sead…kada okrećeš list , born again…
(bliiiink…jeba te ča je ovi Štef filožof …tražin oni smajlić ča liči na anđela)
Ja sam ti tu moralna podrška…
(E, tu mi natira suze na oči…ne mogu odma potrefit smajlića)
Čuvaj mi je Gospode, i njenu kćerku , i oslobodi je ovih muka koje ne zaslužuje .Novi život podaj joj , to te molimo, u Njegovo ime. Amen.
(Đizus, iman privatnog anđela čuvara!!!)
Laka ti noć anđele, ako Bog da čujemo se uskoro , i hrabro…



Pisanje četvrto:

Još smo mi mladi i uz brdo brzi…pa doći ćemo na useljenje...
(Kako on to misli…šaljem začuđeni smajlić)
A jel znaš ti Split-pitan ja.
Iman satelitsko navođenje-piše on. Da si sila u auto mogla si bit pri dvi ure kod mene ,pa da ćakulamo do mile volje…
(Stooooj, stani…Štef je tu negdi blizu…a možda ipak ni Štef vengo neki Šime ča je odia od nemila do netraga…ili Šime prefarban svin mastima???)
Ma dobro oš ti meni više reć di si ti SAD-pišen ja i šaljen dva začuđena,jedan zeleni smajlić.
Zagorci su navek bili cool , otpriti za sako dobro, crno i belo, mlado i staro, a morti i druge sorte…
(On to mene zajebaje…e, Šime, Šime… pa kaže on da ne laže , samo ponekad govori neistinu, to ka Hebrang, gospe ti…)
Oprosti, ne bi te Krleža skonta -pišen ja…idu zbunjeni-zeleni-zbunjeni smajlići.
Jesi noćas bila tu ,da mi malo snage daš ... kako ono dalje?
(Čola, sićan se…ma koji će mi sad kua on…oću znati KO je Šime ili Štef ili već ko je da je…idu zbunjeni-zeleni-ljutiti smajlići)
Ne otvaraj mi te prozore kraj đardina ,žensko je ko para , ako je ne čuvaš ode...




- 20:42 - gukni golube (3) - ma štaš' trošit kartu - #

Creative Commons License