TREBA BITI SEBIČAN

30 kolovoz 2011

http://images2.layoutsparks.com/1/58626/blue-roses-sad-gloomy.jpg
Ružno je to no mnoti jednostavno nisu zaslužili da se bude dobar prema njima jer te jednostavno pregaze/pojedu.
Trčiš za nekim ona bježi, staneš okreneš na drugu stranu i kada shvati da neigraš više igru ona krene za tobom trčati.
Tako i u drugim stvarima kada ljudi znaju da vas nečim imaju u šaci onda se igraju, a kada vam je svejedno onda nemaju čime manipulirat.
Neki ljudi toliko su se povampirili da im je u biti način života tražit drugima slabe točke i uživat u toj nesreći.

No da se vratim na ljepše teme: LJUBAV ?? !!
danas sve više ljudba ima cijenu i vrijednost koja se moze izmjerit novcem i sličnim.
LIK ko vreću mlati curu i onda joj da novce da si nešto kupi jer mu je žao, no ona ga ne napušta već godinama, dali zbog straha ili čega??
Pogledajmo Grdićku dečko joj prebio starce pokupila ga policija on u bajboku a ona dalje u život..

No isto kad čujem od cura kako su prekinule veze i kako sada žele odmor "da imat 20 frajera u par mjeseci" nije mi neko mjerilo odmora. i ne žele veze i kalkuliraju što imaju od svega.
SEx ma može samo nemoj tražit vezu, a kad prihvatiš to onda si svinja muška koja ju hoće samo iskoristit.. super s vremenom bi se one malo družile išle skupa van, gledale filmove doma zagrljene.
E drage moje to nije FUCK frendica, ona služi da ju "potrošiš" i ideš dalje svojim putem, za maženje služe cure s kojima se bude u vezi.

svega sam se nagledao, prije nego izdam knjigu napustit ću zemlju ;)

KAKO JE CIRKUS ZAVRŠIO ? i što još traje

28 kolovoz 2011

Oni koji su me čitali sigurno se pitaju kako je sve završilo. Novi se pitaju o čemu ja to ;(

Telegrafski:
- vjenčanje, dijete, razlaz nakon godine dana
- zakonski oko 6,5 godina u braku, službeno poništen brak ;) - sretno rastavljen ne svojom krivicom
- ex bila na zatvorenom odjelu psihijatrije, dijagnosticirano što sam i sumnjao prije 7 godina - BORDERLINE
- usprkos svemu dobila starateljsto nad djetetom
- iako viđam dijete i brineme se u svakom pogledu o njemu - socijalna služba ex dalo dokument po kojem je samohrana majka i da ne sudjelujem u brigi o djetetu- TOLIKO O SOCIJALNOM I babama koje tamo rade.
- ex koja kao živi na minimalcu (uz Gucci bundu i LV ruksak...) angažirala odvjetnički ured sa 90 zaposlenih.
- kada sam i ja angažirao jednu nadobudnu odvjetnicu koja ima iskustva sa dobivanjem starateljstva ocu - tada su nudili kompromis, do tada tjedali po svojoj sili..
- SUD odredio: plaćat joj 1500kn mj za dijete, meni dozvoljeno viđati ga utorkom i četvrtkom od 17-20h, svaki drugi vikend i svaki drugi državni praznik, a školske praznike pola pola.
- on kreće ove godine u školu :)


AMEN

NIJE BITAN NOVAC VEĆ JE TO STVAR PRINCIPA..

27 kolovoz 2011



Možda je to nekima sitničavost (dužnicima) no nama koje pokušavaju zavlačit je to jadnost karaktera dužnika.
Vikend je i izađem u noćnu vožnju od kluba do kluba, ubijam vrijeme. Sretnem kvazi popularnu HR manekenku i ostavi ona svoju ekipi i ide dalje samnom. Znam da im je teško i ne zarađuju puno, no i kao dobri smo si i pijemo na moj račun cijelu noć (ne opijam ju da ju karam - baša sam bezveze). Pred jutro idemo se razići ja na taxy kad ona nema novaca za taxy, znači nema nikakvih novaca kod sebe i partya cijelu noć. OK nije problem - pita me za 200kn da joj dam?? Kao ja sam njezin SPONZOR za večeras!! Hvala na uvredi, sad bar znam kako me doživljavala.
Da draga - mogu ti ih posudit neću ti ih dati, jer ako ti ih dam kao tvoj sponzor onda ćeš mi kao moja sponzoruša to odradit ;) i čekam reakciju da vidim jesam li pogodio cijenu ili moram još dodat hahaha.

Hm malo joj bilo, previše ljudi nas čulo. Dogovor da joj posudim samo 100kn za taxy pa dokle ju doveze, dogovorit će se.

Super sretali smo se više puta, kao da me izbjegava.. zezancije ju nazvao i pitao za dug itd.. i jednom ju sretnem u klubu nekom i trči ona da mi vrati dug, mjenja novce na šanku u sitnije i vrati. SUPER baš mi je bilo drago, htjeo sam ju počastit tim novcima no odbila je ;)
-------------------
SLUČAJ br. 2.
Vlasnik 2 lokala tražio me nešto da mu prodam za 200kn !!! i kao nema novce kod sebe (jebeš takvog gazdu) i kako je jutro bilo 05 i svi već mrtvi pijani, odobrim mu i kao kad se vidimo drugi puta to rješimo.
Godinu dana kasnije ponovo sam u tom gradu, sretnem "gazdu" i podsjetim tko sam i da mi ostao dužan. A već cijelu večer pijemo u lokalu i cijene su niske pa smo mortus za 600kn se uneredili. I pitam ga za mojih 200kn, kaže nemam???
Čekaj zar si tolika pička i nećeš to riješit???
OK uzmi sa šanka, potpiši račun konobaru da mu nefali na obračunu i plati dug. Ionako smo mu već popili više i te novce ćemo vjerovatno isto popit kod njega..
NE gazda se pravi blesav, smješka se.. malo sam ga na finjaka vrijeđao o tome kako nije u stanju platit dug godinu dana i sve to. I kako ćemo se mi već sresti.
Uzevši da nisam želio pizdarije radit u stanju u kojem sam bio. No već ću ja doći po svoje.

I dođe i taj dan, skupio ekipu komada, odvezli se do drugog grada i moga dužnika i sad ću mu popit ne samo dug već i putne troškove i cestarinu ako treba.
krenemo sa koktelima, shootersima, na FB već sam postao lokaciju i da pijemo na račun dužnika, čisto da me ne promaši jer ga nije bilo tamo.
I evo nam konobarice da nam naplati između rundi... ma daj ti nama još jednu pa ćemo to rješavat ;) hehehe
donese onda cugu, nove račune i ja njoj ljepo vizitku i neka poruči "gazdi" da mi više nije dužan.
Ode konobarica k poslovođi, zovu gazdu, vraća se meni kao nije uspjela dobit gazdu na tel. a poslovođa kaže da platimo.
I sve je to ljepo kulturno u rukavicama, nema galame, nema problema, nema vrijeđanja.. pobogu pa nismo takvi.
Nazovem ga sa svoga mobitela i javi mi se odmah, podsjetim ga tko sam i da sam mu u lokalu i neka dođe sa nama popit koju... i da sam upravo popio dug i neka to objasni konobarici ;)
tako je i bilo. Pozvao sam još jednu rundu koju sam uredno platio i nastavili smo dalje u noć.
-------------------------

Čovjek jednostavno treba često pokazat zube i ne dozvolit da ga se "jebe" kako stigne, jer kad su veliki dugovi onda ljudi plate uredno boje se posljedica, dok za male dugove ne brinu, kao pa neće im nitko noge lomit za 100kn. No tu griješe! Kad pogledamo ovako; malo sam posudio jednom drugom trećem, četvrti kupio nešto, peti nije platio.. i zbrojim da trenutno imam "vani" oko 12.000kn onda je to fina suma s kojom mogu kupit sinu nešto, mogu otići na super godišnji odmor itd..

Kao stara mudra zrno po zrno pogača, kamen po kamen palača.
Nije stvar novca, već je stvar principa ;)


i am back

Iako mi se blog raspao, iako je vrijeme otišlo dalje.. iako nema više one stare "gorčine" . evo mene natrag..

<< Prethodni mjesec | Sljedeći mjesec >>