brahma

23.11.2005., srijeda

Jesam li Vam pricao priču o njonji?

O njonji kojeg sam upoznao jedne jesenje večeri na parkingu, dok je u daljini crkveni sat odzvanjao "ponoc"...

«Ti imaš filmova», bilo je prvo što mi je rekla kad me vidjela...
«Da», odgovorio sam...

O njonji s kojim sam se u roku od 5 minuta osjećao kao da se znamo iz nekog prošlog zivota...
O njonji s kojim sam te iste večeri završio na klupi u sveučilišnoj, uz čaj, zadubljen u razgovor o knjigama...fotografijama .. i cijelom životu, smislu ha ha
O njonji s kojom sam cijelu noć razgovarao, na telefon i čim bi prekinuo .. došla mi je SMS poruka " fališ mi već..."
O njonji koji je izgovarao moje misli i pricao moje monologe...
O njonji za kojeg mi se cinilo da bih se u nju mogao zaljubiti ludo i nepovratno...
O njonji s kojim se to i dogodilo
O njonji s kojim sam se puno puta smijao do kasno u noc...
O njonji koji mi je pjeval «Zazmuri»...i druge pjesme
O njonji s kojom sam se ljubio dok su se pod nama razlijevala svijetla uspavanog grada...
O njonji s kojim sam djelio ljubavno sjedalo u kinu
O njonji s kojim je trajalo kratko, ali postoje ljudi koji nam kroz zivot samo prohuje, a ostave traga...
O njonji koji mi je u trenutku mog tadasnjeg sivila djelovala tako sareno...(čarape)
O njonji koja me i je i nije povrijedila...
O njonji koju sam i nisam povrijedilo...
O njonji s kojim sam uzivao u trenutcima...

O njonji koja je znala, isto kao i ja, da nece trajati vjecno, jer poznavali smo se predobro i znali da vatra i vatra cine pozar, a pozari peku i odnose zivote...
- 12:30 - Komentari (4) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

< studeni, 2005  
P U S Č P S N
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30        


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Komentari On/Off

Opis bloga

dnevnik

Linkovi

MOJI BLOGOVI




cool hit counter




HTML i CSS tutoriali