brahma

16.11.2005., srijeda

drhtim, tresem se, hladno mi je.. ono totalni stres..
naizgled sve to mirno gledam i promatram,
imam osjećaj da mi je u glavi potpuno bistro..
ali.. potpuni krah

tako bi mogao opisati svoje stanje...
puno straha je u njemu.. koma

nije mi to danas trebalo
ali budem se smirio
bura

postim danas.. ne znam ni dali cu izdrzati
valjda hocu

kubati, otprilike kada nekome namjerno govoris suprotno od njegovog misljenja a u biti se slažeš s njim ili uopće nemaš neko mišljenje ali ti je osoba simpatična pa tražiš razlog i način da u razgovor uneseš malo vatre, tj. emocija itd.. ono tioa, tko se svađa taj se voli.. ma moja stanja su sva povezana sa jednom izgubljenom bitkom srca, jedna nerealizirana ljubav koja me na neki način navlači tako što mi daj e slabe nade da će se nešto ipak zbiti medju nama itd.. a u biti razum mi kaže da sigurno ne ali srce bi htjelo...ono voli i ne brine o razumu.. ali budem se iskontrolirao.. :-) thx na javljanji.. tj komentarima..

- 09:26 - Komentari (3) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

< studeni, 2005  
P U S Č P S N
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30        


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Komentari On/Off

Opis bloga

dnevnik

Linkovi

MOJI BLOGOVI




cool hit counter




HTML i CSS tutoriali