brahma

03.11.2005., četvrtak

nisam bas doslijedan
opet me pokusava uvuci u svoje prepucavanje ..
ovoga puta postovima.
ali sorry.. ne da mi se baš
..
bez obzira na optuzbe
lažne ili ne, svejedno

znaš.. ljudi misle srcem
a misli i rijeci poslije samo sluze da opravdaju postupak
ti si davno odlučila
a ja ću ti dati materijala koliko god hoćeš za bilo koju odluku
ako baš hoćeš i napisat ću ti da te ne ..... ili da te .....

meni je jasno da se apsolutno nikakva odluka danas neće donijeti
već je od prije sve doneseno, tako da se ne "lomiš"

svih tvojih 7 "zato", se mogu zrcaliti i na tebe samu,
ali nisu bitna, bitno je da ce sve to danas zavrsiti,
zavrsiti na jedan podebljan način

meni je žao ako ćeš se ti i nakon danas
(ako ćeš) još se mnoge dane pitati
što sam trebala napraviti
a meni će pak, onda, to biti potvrda da sam dobro napravio


- 12:13 - Komentari (0) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

< studeni, 2005  
P U S Č P S N
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30        


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Komentari On/Off

Opis bloga

dnevnik

Linkovi

MOJI BLOGOVI




cool hit counter




HTML i CSS tutoriali