Hodimo s Isusom

19.08.2007., nedjelja

Zanjimljiva i na neki način istinita priča

Razgovor sa Sotonom

Jednog su dana razgovarali Isus i Sotona. Sotona se svratio iz Edenskog vrta. Bio je ponosit i napuhivao se ohološću.

sotona: „Da, Gospodine, upravo sam ulovio cijelo čovječanstvo. Upotrijebio sam zamku za koju sam znao da će biti izvrsna, a za mamac sam stavio ono što sam znao da će upaliti. Sve sam ih ulovio!“
ISUS:„Što ćeš učiniti s njima?“
sotona: „Oh, igrat ću se s njima. Naučit ću ih kako se oženiti a onda se rastaviti; kako se mrziti i kako činiti jedan drugome zlo; kako piti, pušiti i psovati. Nučit ću ih kako proizvoditi oružje za ratove – puške i bombe – i kako se međusobno ubijati. Bit će to veoma zabavno!“
ISUS:„A onda, kada završiš igrati se s njima i učiti ih svemu tome, što ćeš onda učiniti s njima?“
sotona:„Oh, ubit ću ih!“ uzviknu oholo i samouvjereno.
ISUS:„Koliko tražiš za njih?“
sotona:„Daj, ne želiš valjda tu svjetinu kupiti! Nisu ti ni zašto! Veoma su zli. Ako ih uzmeš, mrzit će te. Pljuvat će po tebi, psovat će te, a onda na kraju ubiti. Ne, nije valjda da ih želiš kupiti?!“
ISUS:„Koliko tražiš?“ ponovo upita
Sotona pogleda Isusa i cereći mu se u lice reče:
sotona:„Svu tvoju krv, sve tvoje suze i tvoj život!“
ISUS REČE: „DOGOVORENO

- 20:44 - Komentari (2) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.

  kolovoz, 2007 >
P U S Č P S N
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31    

Travanj 2008 (1)
Prosinac 2007 (1)
Studeni 2007 (3)
Listopad 2007 (3)
Rujan 2007 (10)
Kolovoz 2007 (7)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Opis bloga
Ovo je blog na kojem će biti prvenstveno stvari vezane uz vjeru...