petak, 31.03.2006.

kuchen (kolac) 3

Küchen znaci ustvari kuhinja,a kuchen je kolac.Kuhinjski tracevi znaci nastavak broj 3.Jucer bijase opet priprema za pricest.Kad sam dosla po alog,svecenik je prisao meni,i dao mi pismo,da ga kasnije otvorim.Primih pismo i sad mi nije jasno,kakva je to opet SPACKA.Klinac je htio odmah otvorit pismo,pa mu je svecenik rekao daje to za mamu.Gospodja bogatasica walter se je motala oko stolova razgovarajuci sa drugom bogatasicom,ruznom debelom kravom,koja je licila na karikaturu zabe.S njom sam isto imala jedan nebliski susret dvaju razlicitih naroda,primitivnih germana i mene plemenite hrvatskog ponosnog roda.Izadjemo van,i naravno citamo zajedno pisamce.Nazvrljala je ovaj put bez nasova,kom je upuceno pismo,oprostite na ponasanju,kolaca je bilo dosta,u zadnje vrijeme imam puno stresa oko pripreme za svetu pricest.I bez potpisa.Dobro zena se izvinila,pismeno.Sad da analiziram to izvinjenje.NEKULTURNOG LI NARODA.Kao prvo nije napisala naslov gospodjo xy,a nije se ni potpisala.osim tog nije se izvinila sto je sveceniku ispricala LAZNU verziju dogadjaja,izjavivsi mu da sam ja TRAZILA povrat novca za kolac.O tome ni slovca u njenom izvinjenju.par mama me je gledalo kao slonicu koja se je popela na uze i balansira,kao da ce im past na glavu,znaci da je nazivala okolo i objavila KRIVU radosnu vijest o tom kak sam ja trazila novac.Nema veze,navikla sam na takve gadosti.Dolazim u napast da joj sad ja napisem pisamce i predam sveceniku da on procita i da joj uruci,jer bez svjedoka s tom naci KRAVOM;necu komunicirati.Uostalom,bas me briga.olazi vikend,i opustaje,bole me jagodice prstiju ,prekratko sam odrezala nokte.Vani je pravo travanjsko vrijeme,tj.aprilili sa suncem,puhne vjetar,pa padne pljuskic,onda 3 minute pada,pa sunce,pa opet kisa....pogledah ulje u autu,nema ni kapi,samo neki zuti pjesak,super da sam pogledala,skoro pa bi mi i auto zaribalo.Nevjerojatno....moram ici kupit ulje...

- 12:50 - Komentari (0) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>