srijeda, 15.02.2006.

supervizija

mrzim superviziju.Firma placa ogromne novce nekoj babi psihologu da razgovara jednom u 3 mjeseca sa radnicima,tj.timom i rjesava ih stresa i potrebe za mobbingom.Vec dvije godine sam uredno izbjegavala te glupe sastanke.E,danas su me ulovili da moram doc.Pa dobro,bas me briga prosjedit cu taj sat vremena sa ostalim guskama i gusanima,ukljucujuci glavnu gusku naseg odjela.Prosli put sam cula,(jer nisam bila prisutna) sefica se prosrala kak je sve bajno i fino.To je bilo prije njene kiborg opracije,pa su se neki usudili i proturjeciti.Uglavnom poklali su se za stolom,nije ih mogla psihologinja utisati.Zaboravih napomenut,to je nova psihologica.Prva psihologinja je bila dobra kucna prijateljica od sefice.Nju su sjurili,jer su se svi bunili da je pristrasna.Na kraju je sefica sa jednim kolegom imala okrsaj,glavna tema je bio njegov izgled.Tip mi ni malo nije simpatican,moram priznat,al dolazi na posao sa maramom na glavi,drazesno zavezanom u gusarskom stilu.Marama je isti dezen,i velicina koju mozete vidjeti na psima,kojima ponosni vlasnici vezu taj rupcic oko vrata.Nije mi nikako jasno kako ucvrsti tu maramicu oko svoje velike glavudre.Uglavnom,taj kolega iako je velik,crn i jako dlakav,izgleda jako androidno.Gledala sam proslave sa Bozicne vecere(na kojoj nisam bila prisutna),zagrilo je jedno drugog kolegu.Taj drugi nije bio slikan sa odusevljenom facom.Da.o sefici se nikako ne svidja njegov outlook,koji je stvarno "orginalan",i tip mi nije nikako jasan,dal je peder il nije.Bit ce da se jos nije odlucio.Imao je prijateljicu,koja je rodila,i sad ponosno prica kak je otac.Naravno,zenska ga je ostavila jos kad je bila zatrudnila,tak da sumnjam blago da je on napravio to dijete.Uglavnom,u tom razdoblju dok ga je ostavila,radio je brljotine na poslu i stara azdaja ga je uhvatila na red.Samo da danas lijepo izdrzim sjedit na toj supervizijici i da ne otvaram usta.jer cim zinem,ljudi su sokirani.Zamislit cu si da je to zato sto imam veliku gubicu i uvjek postavljam skrivene stvari na vidjelo.Tj.sluzim kao moderator.Na zadnjem sastanku (ne supervizije,vec tima)su htjeli jednog sterat sa posla ,jer prica ko navijen.On ne zatvara usta.I tko ga je tuzio?Jedna guska od 23 godine,tek dosla na posao(na posao kasnila,nema pojma o mnogim stvarima koje treba napraviti,dolazi uspavana i izdrkana nakon noci provedene u disku i nepoznatim krevetima)Kad se trebalo glasat ,jel on ide il ne svi su sutili.Meni je gorilo pod petama ,jer ja imam posle posla jos neke vrlo vazne obavezice.(Klinac ceka da ga podignem)Napomenuh dal bi to moglo malo brze?Opet su sutili i svako je fuckao u zrak.Onda vise nisam izdrzala pa sam rekla:OK svi pricaju iza ledja,o nekom kome se radi o njegovom poslu i taj covjek je tu vec u firmi godinama.Sad se je naslo par persona kojima on smeta,i koji nemaju muda se dic i reci ja zelim da on ode,zbog tih i tih razloga.Ja nisam cula ni jedan PAMETAN i suvisao razlog d ga se otpusti,jer on radi svoj posao TOTALNO ok.A kaj puno prica,to mi ne smeta,jer ja nemogu birati sebi simpaticne osobe s kojima bi JA radila.I kak se nitko od vas nije javio da da neki pametan razlog njegovog premjestanja,ja sad idem jer ne zelim u tom sudjelovati.Ne zaboravite,danas je to on,a sutra ste to vi.Mala kucka koja je povela inicijativu huskanja me je gledala razgoracenim ocima.A i drugi.Onda sam se digla i rekla da moram ici.I otisla.Idu mi na kurac te kao demokratske metode odlucivanja o sudbini.A tip je stvarno vrijedan,uredno obavlja svoj posao,al ima manu da neprestano prica.I stao je na zulj mladoj jebacici,jer joj je par puta rekao da ne dolazi na posao kasnije,i da ne trazi druge da ju bude.(I mene je trazila da je zovem doma ak je nema do 8 sati,il da je budim kad se ja probudim).Idem sad popit kavu i sredit se za superviziju.Taj zvucni naziv me podsjeca na supermena i njegov super kriptom mikroskopski pogled...

- 11:33 - Komentari (3) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>