hey, johnny park

26.03.2006., nedjelja

FER-witch project

Ovo je drugi po redu pijani blog i sta je najbolje tri je ujutro i na FER-u smo i troje nas je i svi cemo zajedno pisati blog.
I tako, so it begins:
E buraz E. onu kuis staeri ,oj ovo pise vlado lkuis e. nes sam mislio pohvalit situma al kuis omo nemrem se sjetit ono E, buraz omo i tak.

Kad si homo.

ne mogu vjerovat, bas je bilo dobro vani. krenulo je sa nasim prijateljem i njegovim deckom koji su isli van s nama. iako sam mislio da ce bit bas bezveze zato jer smo, htjeli to priznat ili ne - svi homofobi. Na kraju je ispalo da je decko zbilja ok. sto se nebi moglo rec za naseg prijatelja, barem po cemu se danas pokazao.

je fakat je lik ok iako taj nas "frend" bas i nije. fakat je lik no to nije nista novo. i tako. uglavnom jedan od aktera ovoga posta se fakat zapalio za Mateu dok drugi jos uvijek pati za matejom tj ja patim za matejom. Te kjero mucho mi amor!

moram nadodat da ova tipkovnica na solarisu kurca ne valja. takoder bi se nadovezao na vjekinog "prijatelja" iako ne doslovno, trebali bi mu svi skupa skupit pare za nove hlace brijem da su mu otisle od drapanja! :)

kao sto je jasno iz prilozenog drugi akter vecerasnjeg posta ne pobija cinjenicu da je zapaljen za takozvanu Mateu a.k.a. Mateu dok treci akter ovoga posta je i dalje vjeran svojoj snasi tj. plemkinji tj curi Gorani koja je zapela u rijeci (gradu) iako je inace iz jos vecega sela (valpova)

a sta molim te lijepo fali valpovu? je da je rupa, ali je to moja rupa. to ti meni dode ko tebi dubec. i da, naravno da sam vjeran svojoj snasi tj plemkinji tj gorani koja je zapela u ri.

pa naravno kad si sokac!

zanimljive su ove rupe i dupci brijem da bi nekim ljudima koji ovo citaju bile i zanimljivije

uber sexy

alles gut
das ist da seksiest beast on da faking wrld

dojcland dojcland uber alles
uglavnom ovo je smisao zivota, esencija tako reci.
love love love

pare samo pare., nemrem vjerovat da sam u 4 ujutro na svom faxu i pisem jebeni blog od frenda, how low can you go jesus,

kad si jebeni smrdljivi ferovac

ali sve je to nista, dok nisi jebao na feru :-)

to je istina, netko od nas je ljebao na feru u istoj prostoriji u kojoj sad pisem ovo. uhu.
ali uglavnom ako ima boga a ne bloga ja cu bit sa matejom ovaj sa mateom a gorana ce napokon dati trecem akteru ovoga posta

ko kaze da nisam jebao na feru. imao sam vec labose iz osnova a to je proglasen za najgej zavod u povjesti.

ti si jebo na feru jedino svoju ruku.....

e buraz e

ali svi ste trebali dozivjet nas troglas ispred melina, a na kraju krajeva i kroz pola grada.... da da da da

mohorovicicev diskonuitet je the word. e svrbi me nos i krvari mi kuis ono smrklj e

da i deribonukleinska kiselina kuis ono e. mene sam svrbe jaja tj muda, lijevo tocnije iako ga i desno prati

mene samo svrbi nos...

to znaci da ces se naljutit jako. e nes sam htio rec cekaj............... e da uvjek me svrbo kod ljevog jaja ono kuis bas sam zabrinut, dragi bloze jesam li ja gej :(

ne ti si zesca pedercina:} kuis ono e
daj te ribici potocic da pliva
dajte zecicu sumicu da bude

i jos prije kraja samo nekoliko toplih rijeci nasim voljenima. poseban pozdrav ide mojoj mami i mom tati. pozdravljam jos i curu koja studira u rijeci. pa sestru i malu necakinju. sestricne i tetu, koji su me udomili ove godine. pozdravljam naseg prijatelja i njegovog decka.

pozdravlja i mene samo se srami to rec! Ja pozdravljam mamu, tatu, sestru, dariju, dariju, mateu, mateju, stipu, tomu, sasu, arijanu, celiju, zrinku, vjekoslava i decka mu kikija, zatim tinu, knedlu, maju, maju i maju, ivanu, anu, i mog macka garfielda. to je dosta za sad

fuj...... kao prvo zelio bih se zahvaliti na ovoj caasti koju sam primio veceras, svim mojim fanovima i onima koji ce to tek postati, mom scenaristu, stilistu, vizazistu i mendjerima, svojoj mami i najvaznije gospodu isusususu kristu koji mi je omogucijo ovo i blagoslovio mesa svojom providnoscu i svjetlom. situmu se spava. sad oce uzet tipkovnicu al nema e. cekaj. pa daj pusit debilu. sasa se podrignuo/cekaj

a vladimir se napusio kurca
uglanom , milijunskome auditoriju zelimo laku nic i da slome nogu ....

19.03.2006., nedjelja

black

Ne kuzim zbilja cemu cijela ta strka oko te rijeci peder? U cem je problem? Ti ljudi se mogu zvati homoseksualcima, homicima, toplom bracom, guzoljupcima, geyevima ali nesmiju pederima. Why not i said? Pa konacno zar nije peder jedina hrvatska rijec za opis toga pojma? Tj wannabe hrvatska rijec. I sta onda. Sta je tu lose? Sta je tu pogrdno? Jer pederi su pederi svidalo se to njima ili ne, a sad oce li se oni praviti strancima i zahtjevat neku stranu rijec to je njihov problem. I da razumijem da dosta ljudi rijec peder koristi kao nesta pogrdno ali ja ju koristim kao rijec koja oznacava pedere tj. osobe koje vole osobe istog spola. So what?
Cak su mi predlagali da editiram prosli post i umjesto rijeci peder koristim neku drugu rijec. Ali ja to necu. Jer to bi vec bila cenzura, i posto si zamisljamo da zivimo u nekoj demokratskoj zajednici a ne totalitaristickome rezimu ja to necu editirati jer sam protiv cenzure pa makar to bila i autocenzura. A ako nekome smeta rijec peder, sta mu ja tu mogu. Jer se necu ispricati niti ispraviti taj pojam dok mi netko ne da valjan razlog za to i objasni zasto to nije pogodna rijec.
I imam jos jedno pitanje. Dali smo mi straight ljudi jednako ili uopce smijesni gay populaciji kao sto je i ona nama ili bar meni? Jer fakat su ti ljudi smijesni. I dragi su, i ok, i sve super ali su jebeno smjesni. Not a man but not yet a woman.
To me zanima.
Ovo je valjda prvi put da post pisem pijan, i slusam black i onak fakat je jeben. Ubrzan. Zvuci kao neka techno, turbo folk cajka na engleskome jeziku.
Uhu
I sreo sam ljubav svoga zivota veceras.
Ali ona nije srela mene.

Thug life

16.03.2006., četvrtak

girls just wanna have fun

Come to the dark side
Aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa
frend mi je peder
nema veze koji
nisam homofob
bar mislim da nisam
i stvarno nemam nista protiv toga
al mi se fakat gadi
odvratno!
musko i musko se drpaju
pederi
no prihvatit cu ga takvim kakav je
samo mi treba vremena
jer mi je to ipak sok
no bit ce bolje
jer ko fol nije peder nego je biseksualac
al to nis ne znaci
al nema veze.

Mislite sta hocete no ovo je post podrske.

Let the force be with you!

07.03.2006., utorak

rebel, rebel

Ispricavam se Marju spomenutom iz posta od 28.2.2006. jer sam jucer gledao uvodnu spicu Zabranjene ljubavi i junak toga posta ne postoji pod tim imenom nego pod imenom stanovitog Matije. Te mu se ovim putem i ispricavam zbog pogresnoga navoda.

I da ova povijesna peticija, od 2.3. (nije povijesna zato jer mi je tad rodendan) prva na ovome blogu a i sire je propala zbog nerazumjevanja sirokih masa za problem nepriznanja fuck buddya i nije skupljeno dovoljno potpisa.

Toliko o solidarnosti.


02.03.2006., četvrtak

for what its worth

KAKO DOCI BILO KOJOJ OSOBI I OBJASNITI JOJ DA ZELIS DA TI ONA BUDE FUCK BUDDY (ZENSKOJ OSOBI)?

UCIO SAM IZ PREDMETA KOMUNIKOLOGIJA AKO SE NE VARAM, VRSTE ODNOSA IZMEDU LJUDI I TO SU PRIJATELJI, ZNANCI, INTIMNI ODNOSI, BRAK, DJECA, BRACA, BLA BLA BLA. ALI GDJE TU DODU FUCK BUDDYI? KOLIKO SE GOD ONI TRUDILI DA TE SOCIOLOSKE I INE ZNANOSTI BUDU EGZAKTNE, ONE TO IPAK NISU. JER NEMOGU SE LJUDI SVESTI NA NEKE, ZAKONE, PODJELE, I TEORIJE. JEL GDJE U TU PODJELU DODU TI "PRIJATELJI SA BENEFICIJAMA"? NIGDJE. DALI TO ONDA ZNACI DA ONI NEMAJU ODNOS? NE-E. IMAJU GA. IMAJU CAK I ODNOSE, A NE SAMO ODNOS. I STA JE SAD TO? ONI SU PRIJATELJI. KAO PRVO. ALI I IMAJU INTIMNI ODNOS. ZNACI SPADAJU U DVIJE GRUPE. OD OVIH NAVEDENIH. I SAD SI RAZNISLJAM PA I LJUDI U BRAKU SU BRACA NECIJA I IMAJU DJECU, PRIJATELJE I ZNANCE. NO TO JE MOJ DVODIMENZIONALNI MOZAK MALO KRIVO PROTUMACIO. ONI IMAJU BRACNI ODNOS SA SUPRUZNIKOM, RODITELJSKI PREMA DJECI, BRATSKI PREMA BRACI, PRIJATELJSKI SA PRIJATELJIMA I ZNAJU SE SA ZNANCIMA. ZNACI NITI SA JEDNOM OD OVIH GRUPA NEMAJU DVIJE VRSTE ODNOSA. ALI OPET, RODITELJ MOZE IMAT SICK SICK SICK INCESTUOZNO PEDOFILSKI ODNOS SAD SVOJOM DJECOM, ILI SAMO SICK SICK INCESTUOZNI ODNOS SA SVOJOM BRACOM. PA SU TU IPAK DVA ODNOSA ISTO UPLETENA. DJECA- INTIMA, BRACA- INTIMA. ALI TI LJUDI SU BOLESNI, ZBILJA BOLESNI, POREMECENI, ZA ODSTRIJEL. I JOS SIRE DOWNOVE SINDROME. STRASNO. ALI IPAK ZNANSTVENO JE DOKAZANO DA TAKVI ODNOSI POSTOJE. A NISU U TOJ PODJELI ODNOSA? OK POSTO JE JOS NIETZSCHE USTVRDIO DA BOG NE POSTOJI, TO STA NISU NAPRAVILI EGZAKTNIJE PODJELE TIH NEKIH PODJELA NIJE ZATO DA MI STUDENTI ILI BILO TKO DRUGI SADOMAZOHISTICKI NASTROJEN KO CITA TE KNJIGE IMAMO MANJE ZA NAUCITI. PA ZASTO ONDA? ZATO JER SU TO NEKI BOLESNI NEPRIHVATLJIVI ODNOSI? IZOPACENI? TABUI? MOZDA. I DA KAO TAKVI NEBI TREBALI BITI NAVEDENI U NEKOJ KOMUNIKOLOSKOJ TEORIJI VEC U NEKIM PSIHOLOGIJSKIM RASPRAVAMA, O POREMECAJIMA I TOME SLICNO. JER IMA I TAKVIH BISERA KOJI BI NAKON STA BI PROCITALI U TAKVOJ PODJELI NESTA TIPA PEDOFILIJA, POMISLILI PA GLE I TO JE ODNOS, TO NAS UCE, ZNACI TO JE DOBRO. I STA ONDA SA TAKVIM LJUDIMA? U ZATVOR? ILI IH POKAZIVATI U ZOLOSKIM VRTOVIMA? ZATVORITI IH U STARACKI DOM NIMFOMANKI? NEMA TE KAZNE,..
ALI OPET OVIM PUTEM APELIRAM DA NEMA NISTA LOSE, KRIVO, NEMORALNO U ODNOSU DVOJE FUCK BUDDYA. A POSTO SU ONI I PRIJATELJI I IMAJU INTIMNI ODNOS, ONI SPADAJU U DVIJE OD OVIH GRUPA, A TO JE NEMOGUCE PA IPAK MISLIM DA SASLUZUJU SVOJU POSEBNU GRUPU. I ZOVEM VAS NA POTPISIVANJE PETICIJE PUTEM KOMENTARA, DA SE TA TRAGICNA I NEBULOZNA POGRESKA ISPRAVI JER SMO DOVOLJNO DUGO ZIVJELI U ZABLUDI. PA DA VASOJ DJECI NE MAZU OCI, NEKIM NEKOREKTNIM PODJELAMA. OVO JE MOZDA I JE SAMO ZRNCE PIJESKA U PUSTINJI NEKOREKTNOSTI OBRAZOVNOGA SUSTAVA ALI TO ZRNCE MI JE BAS IZIRITIRALO OKO. ALI NEKA BAS TO ZRNCE BUDE KAMEN TEMELJAC JER OD NECEGA SE MORA POCETI. PA ZATO SVI VI NECIJI FUCK BUDDYI, BUNTOVNICI BEZ RAZLOGA, REFORMISTI, REVOLUCIONARI I ONI KOJI MISLE DA SU NA IKOJI NACIN ZAKINUTI OBRAZOVNIM SUSTAVOM DAJTE SVOJ GLAS DA UBUDUCE OVA PODJELA GLASI:
TIPOVI ODNOSA:
-ZNANCI
-PRIJATELJI
-PRIJATELJI SA BENEFICIJAMA
-INTIMNI ODNOSI
-BRAK
-RODITELJI I DJECA
-BRACA I SESTRE
POTPISITE PETICIJU KRATKIM KOMENTAROM OVOGA POSTA:) I ODGOVOROM NA POCETNO PITANJE.


<< Prethodni mjesec | Sljedeći mjesec >>