hey, johnny park

21.02.2006., utorak

somewhere over the rainbow

Kupio sam si danas prsluk. Za nositi. Jos nikada nisam imao nikakav prsluk niti lajbek pa ajde. I vec sam se uvjerio u komfornost tog komada odjece. Grije koliko treba a i nemam onaj retardirani osjecaj u rukama koji imam u jakni. A zli glasovi su zbog cetri pruge na prsluku od kojih je svaka razlicite boje ´(zbog kojih mi se prsluk uopce i svidjeo ) rekli da je to gay prsluk (kako iritantna rijec prsluk, prsluk, prsluk). I to je jos rekla najveca pedercina od svih koje poznajem. I ne zezam se, za tog lika fakat sumnjam da je peder. Necu reci njegovo ime ali njegovo ime jako podsjeca na ime Vijeko koje ne postoji tako da ni nisam puno pomogao. Da imam kao gay dugu na prsluku. I onda sam dok sam isao doma isao gledati onu gay zebru tamo kod glavnoga kolodvora i boje bas i nisu iste. Ali ipak negdje duboko u pozadini (mozga) javila se sumnja da to mozda ipak i je gay prsluk posto ga je gay osoba cije ime lici na ime Vijeko proglasila takvim. I sta i da je? Gay is ok. U odredenim kolicinama. Svi smo mi pasivno gay. Jer nemoze niti jedan covijek rec da nema niti jedan drugi covijek istog spola a da mu nije lijep (a iza toga ide i privlacan i sve ostalo). I sta sad? tko ne prizna peder je.
Homoseksualizam je uvijek postojao i uvijek ce postojati. Nema tu nista lose. Citava zapadna civilizacija se zasniva na rimskome nasljedu. A rimska? Na grckome. A grci su pili teski pedercine. Platonska ljubav my ass. I sta bi sad trebalo zabraniti grcku filozofiju povijest i umjetnost? Nee. Ali "pedere na goli otok" vice probisvjet na tako simpaticnu povorku na gay prideu. I nek vicu. Pa ipak je ovo demokratska drzava a ti straight muskarcine i tako neznaju nista osim vikat. Tko je jos cuo za razgovor. Pa ipak smo balkanci. Kako je Malnar rekao: "pederi napadaju homoseksualce" ili tako nes (bas mi i nejdu ti citati). A siguran sam da je bar desetina tih gnjevnih promatraca bila gay. Ali se boje upaliti svijetlo. Otici u global. I tako se prica nastavlja... long long time ago in the galaksy far far away...
Ali ipak moj prsluk nije gay. Samo je kupljen u top manu:) (na snizenju). Da se bolje uklopim u ovu novu mocvarnu elitu.

<< Arhiva >>