hey, johnny park

17.02.2006., petak

i just dont know what to do with myself

Trazim curu, zenu, za intimna druzenja iz podrucja zagreba. Ja sam young, willing and lonely. Prednosti imaju cure sa autima , smedih, zelenih ili smede-zelenih (sunburst) ociju koje lice na Evu Mendes, Karu Young ili onu glumicu koja druga po redu glumi u "art filmu" Sex machine. Diskrecija zajamcena.
Jel se smiju ovakve stvari pisati u blogu? Valjda smiju. Nadam se. Nije da sam ocajan nego ono, zajebavam se:) Right.
A dosadno mi je u zivotu. Nemogu si pomoc. Neznam jel to nesta nije u redu samnom ili mozda i nisam normalan ali ucenje i faks me jednostavno ne popunjavaju i ne zabavljaju toliko koliko druge ljude.
Ali iskreno, ne bediram se. Danas sam bio na kavi. Drugoj ovaj tjedan. Inace bi isao na tri kave u danu. Minimalno. Fali mi faks. Fale mi kave. Zarastao sam, osjecam se zmazano, iscrpljeno pa i glupo na kraju od ucenja. A sta znam? Nista. Dali sam sretan? Nisam bas. Sta mi je? Ne znam. Skrivam se u dimu cigareta.
No ne gubim nadu. Danas je dirty dancing, i osjecam se dovoljno dirty da bude dobro. Ja i moja cura. Zuja. I moj decko. Ribar. Mali glas u glavi mi govori budi zlocest. E pa mozda bas i budem. jer dosta je bilo, dosta kazem.
Kako metallica, moj dobar drugar kaze, turn the page...


<< Arhiva >>