boxer world

utorak, 10.10.2006.

kuća ili stan????

Sada sam došao u fazu što izabrati za nastavak svog života kuću ili opet stan?
Znam da je to tema koja je izrešetana sa svih strana,
ali na forumima na kojim sam bio i komentare koje sam čitao nemaju apsolutno nikakav zaključak,
tj. svi su izuzetno destruktivni ili puni predrasuda i pored svog neznanja o temi .
Koliko god sam razmišljao što su dobre strane življenja u kući nikako nisam mogao prevagnuti
svoje argumente za kuću jer i život u stanu može biti izuzetan ugodan ovisno o okolnostima.
Cijelo vrijeme mi se mota po glavi da kuća ipak ima velike prednosti,
bez obzira što moje iskustvo sa stanom je daleko od lošeg,
osim zvučne ne izolacije sve drugo je izuzetno dobro,jeftinije,jednostavnije...
Možda se sad u meni probudio istraživač koji navija da ipak krenemo u pustolovinu izgradnje kuće.
Pišući ovaj post sve sam bliži toj soluciji, neznam možda ipak stan ???
- 08:36 - Komentari (38) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>