boxer world

nedjelja, 27.08.2006.

Kako iskoristiti životne šanse za uspjeh ???

Posljednih dana radim bjesomučno ostavši sam u moru osobnosti,
problema i nebrojeno mnogo želja i očekivanja uperenih u mene.
Stoga isprika ako sam malo zaribao sa boxerworldom,sory.
Da li ste imali ikad onaj osječaj da je to to životna šansa za uspjeh , napredak u poslu ili životu ?
Ali kako iskoristiti tu šansu na pravilan i sebi dobar i kvalitetan način?
Jučer sam imao taj osjećaj da je to bilo to,sad u iščekivanju rezultata analiziram svaku sekundu i stavljam ih na vagu ( lijevi tas dobro desno loše učinjeno).Nikako se nemogu oteti dojmu da iako kvalitetno radimo i dajemo sve od sebe moramo u takvim momentima biti 150% sretnici , isto tako mi se čini da sav trud , htjenje i kvaliteta prolaze samo zbog nekakvih sitnica koje u tim momentima niti ne primjećujem.
Onda se s pravom zapitam da li sam glup ili samo se moram roditi pod sretnom zvijezdom ???
Ali u životu moramo misliti uvijek samo pozitivno i nadati se da naših 5 minuta uvijek moraju stići pa makar ...
Sjetih se predivne pjesmice iz Monty Paytona "uvijek gledaj u svijetlu stranu života"...
- 20:34 - Komentari (12) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>