boxer world

ponedjeljak, 31.07.2006.

Kako sam izlet-io u slavoniju nam dragu.......

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Dogovor sa frendom o odlasku na njegovu "vikendicu", šoping i priprema ,i evo nas jezdimo avto putem ka velebnoj i nadasve ravnoj slavoniji.
U glavi razmatram da li sam ponio dovoljno mesa za peku , kako ću naći te pizdiće ili kako se već zove ta zabit.Prebrojavam suputnike da nisam koga zaboravio.
Derem ferarija po avtoputu u nevjerici gledam koliko je gužva , pa ljudi pola osam je ,nedelja , odmara li tko u ovoj fucking country?Nakon nekog vremena skidoh se sa gužvastog avtoputa i krenuh po praznoj ravnici.Selo gor, selo tam , počelo mi se polako sve to vrtiti po glavi,upitah ljubav moju da li ima kakvo brdo ovdje za orjentir jer ću se ja izgubiti???
Moja najdraža je ipak držala autokartu čvrsto u svojim rukama tako da smo sigurno stigli na cilj ( to je njena verzija , ali neka joj neka uživa).
Blizina Save su označavali rat sa komarcima ,autan ovako ili onako vjerujte jako dobra stvar,vrijeme je bilo pomalo naklonjeno nama urbanim turistima,nije bilo prevruče tako da sam uživao u miru , rodama ,Savi, dobrom društvu ....
Povratak sa jednodnevnog izleta je možda i bio vrhunac dana jer smo jahali po nepoznatim krajevima a ferari je kurio klimu i poskakivao gore dolje, i na kraju ipak sam našo brda i svoju orijentaciju.
Sve je bilo mnogo lakše i jednostavnije, nasljednik je izjurio van čim smo došli kući, a ja i moja najdraža smo bili puni ugode i dojmova koji su se tek slagali komadić po komadić ( sječaš se onog, da a da li si vidjela ono ...itd).
Jedino što sam čvrsto odlučio na ovom izletu da treba što više putovati i uživati.
Prvo što sam odlučio posjetiti je skandinavija autom...

P.S.Ne zaboravite uvijek mislite pozitivno
- 12:38 - Komentari (3) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>