Bottom seeking Top

25.09.2008., četvrtak

Oh... my... god!

Bilo je to prije godinu dana, na vikend zabavi na bazenu kod zajedničkih prijatelja. Bili su tamo i Pedro i Javier, a Mark i ja smo izostali zbog obaveza. Na zabavi je bio i jedan "novi" mlađahan i strašno zgodan dečko. S obzirom da nisam tamo bio, ne znam točno što se dešavalo, ali iz raznoraznih prepričavanja mi je ostalo u sjećanju ovo: i Pedro i Javier su se zainteresirali za novog dečka. Pedro je malo više popio pa je počeo prilično otvoreno salijetati i hvatati malca što je izazvalo zgražanje ostatka gostiju koji su svoju napaljenost zbog manje alkoholiziranosti bolje skrivali. Navečer su gosti ostali na spavanju, a u moj Javier i malac su završili u istoj sobi i u istom krevetu. Idući dan Pedro me je nazvao sav uznemiren sa "strašnim" vijestima o nevjeri mog dragog. Javier je tvrdio da se između njega i malca ništa nije desilo i da je Pedro taj koji je prevršio mjeru. Dok sam ja muku mučio da prokljuvim što se tamo doista dešavalo, njih dvojica su se nasmrt posvađali. Na kraju krajeva ni ja ni Mark nismo ozbiljno shvaćali njihova tužakanja, ali smo zbog njihove svađe bili prisiljeni prekinuti svaki kontakt.

I tako sam, primjenjujući Markov princip da se treba posvetiti važnijoj osobi, izgubio jednog od najboljih prijatelja. Bilo mi je žao zbog toga, međutim, naše prijateljstvo je svejedno bivalo sve slabije i slabije otkad smo upoznali naše bolje polovice i sve više vremena provodili s njima. Tako da mi na kraju krajeva ovaj raskol i nije tako strašno pao. Prošla je godina dana u kojoj se nisam puno puta sjetio Pedra i Marka.

Nakon godinu dana skoro sam i zaboravio oko čega smo se tako žestoko posvađali. Iznenadio sam se kad me Pedro kontaktirao na chatu. Bilo mi je drago čuti starog prijatelja, prisjetiti se starih vremena i saznati što kod njega ima novoga. S obzirom da je Javier prije nekog vremena vidio Marka vani u klubu i s njim popričao, mislio sam da je možda došlo vrijeme da zaboravimo stare razmirice i obnovimo prijateljstvo. Međutim, kad sam spomenuo Javieru Pedra, on se skoro sledio. Nije htio pričati sa mnom, nego je proveo idućih dan vremena smišljajući optužbe protiv mene da bi mi ih sinoć sve istresao u lice. Ja sam ga 'prevario' i 'izdao' samim tim što sam 5 minuta popričao sa starim prijateljem. Nastala je svađa kakve među nama nije bilo već mjesecima. Nisam ga vidio od sinoc, i jako sam ljut zbog ovog iracionalnog ljubomornog ispada...
- 09:57 - Komentari (0) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

< rujan, 2008 >
P U S Č P S N
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30          


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Opis bloga

Links


Free Website Counters
since Feb 18, 2005