Bottom seeking Top

23.09.2008., utorak

Friends

Teško mi je shvatiti kako sam izdržao prvih godinu i pol dana naše veze. Kad bi se danas ponovio ijedan od tih suludih ljubomornih ispada teško bih preko toga lako prešao. Srećom, Javier je pristao liječiti svoje bipolarne, granične i ine poremećaje. Antidepresivi su se pokazali kao izvrsna terapija. Unazad godinu dana, njegovo ponašanje se jako stabiliziralo, nema više ekstremnih emotivnih reakcija koje su se ranije redovito ponavljale svako desetak dana. Nema ni ekstremne ljubomore, iako zapravo nema više na koga biti ljubomoran.

Žalosna je činjenica da su u tom burnom početnom periodu naše veze nastradala sva naša prijateljstva s drugim ljudima. Jedan po jedan, svi naši prijatelji su nas napuštali, najviše kao rezultat Javierove iracionalne ljubomore. Njegovi prijatelji meni nisu smetali, ali su mi smetali njegovi dvostruki standardi. Uzvraćao sam mu istom dozom ljubomore, a on, umjesto da uvidi svoje greške, napuštao je svoje prijatelje. I tako smo obojica ostali bez prijatelja. Zanimljivo je da meni sve to nije naročito puno smetalo. Kad su se Javier i Pedro nasmrt posvađali, Mark mi je dao savjet kojim je zapečetio naše prijateljstvo. Rekao je da se on namjerava usredotočiti na osobu koja je njemu najvažnija, dakle na Pedra. Meni je tada postalo jasno da i sam moram primijeniti isti kriterij u odabiru između prijatelja i dečka...

U zadnjih par dana, nakon više od godinu dana, naletio sam na Internetu na dvojicu starih prijatelja s kojima sam izgubio svaku vezu. Čudno je popričati s nekim nakon toliko dugo vremena. Eric me otprve nije niti prepoznao. Nismo se čuli otkad se preselio u San Francisco prije otprilike godinu dana. I dalje radi i studira i mijenja usmjerenja kako vjetar puše, baš kao i Javier. Pedro je mene kontaktirao baš danas. I dalje je u vezi s Markom. Pitao me da li sam još ljut na njega, rekao sam da nisam. Morao sam dobro razmisliti da se sjetim zbog čega smo se posvađali. Zapravo se s njim i nisam posvađao, samo nikako nisam mogao izgladiti svađu između njega i Javiera, te sam na kraju odustao od pomirbe i prihvatio Markov savjet koji spomenuh ranije. Mark se u međuvremenu preselio k Pedru i obznanio obitelji da je gay. Bivša žena mu trenutno radi probleme jer ne dopušta sinu da mu dolazi u posjet. Izgleda da će zbog toga ići na sud.

Spomenuo sam Javieru da sam pričao s Pedrom, a to mu se nije svidjelo. Erica se nisam usudio niti spomenuti. I tako ove iracionalne ljubomore ostaju kamen spoticanja u našoj vezi i ne dozvoljavaju nam da održavamo prijateljske odnose s bilo kim. Zaista suluda situacija, i pravo je čudo da naša veza uopće opstaje na takvim temeljima...
- 11:11 - Komentari (0) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

< rujan, 2008 >
P U S Č P S N
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30          


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
OYO.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Opis bloga

Links


Free Website Counters
since Feb 18, 2005