Bottom seeking Top

11.05.2006., četvrtak

Denmark

Basilio Premudri: "Uistinu «nesto je trulo u državi Danskoj!!» U ovom slučaju «država Danaska» je sinonim za gay-veze. Uz nekoliko tvojih i mojih primjera ovdje bih mogao navesti 1000 sličnih iskustava s kojima se susrećem svakodnvno. Gotovo ne pamtim niti jedan imalo idiličniji odnos koji je potrajao duže od godinu dana. Nakon svega i meni samome ostaje širom otvoreno i nerješivo pitanje što je uzrok takvom nizu loših «veza»: doista protupriorodnost odnosa izmedju dvije osobe istoga spola? Nedostatak socijalne potopre? Muški karakter skoloniji promiskuitetu? Otuđenost takve veze isljučivo na interakciju dvije osobe (dakle, bez djece, svekrva, rodbine)? Posvemašnji nedostatak truda oko poboljšanja komunikacije ili nešto sasvim deseto?"

Nije sve tako crno. Znam ja dosta ljudi koji su u dugogodišnjim stabilnim vezama. Stvar je u tome sto se ne družim s takvim ljudima jer se oni uglavnom druže sa sličnim parovima. Baš sam razmišljao kako ću sad kad sam "sparen" morati potražiti društvo parova poput nas... Svakako je dobro razmijeniti iskustva, pružati podršku i slično. Trebaš imati "support system" kako kažu Ameri. Na kraju krajeva, s kim si takav si. Ako želiš biti bogat, druži se s bogatima. Ako želiš biti u stabilnoj vezi, trebaš se družiti s takvim ljudima, a ne s party animals.

Pritisak društva igra veliku ulogu u održavanju hetero veza (pogotovo brakova). Od parova se očekuje da ostanu zajedno čitav život. U Hrvatskoj je jako bitno što će drugi ljudi reći i misliti, na to me mama non stop podsjeća. U homo vezama koje se drže u tajnosti naravno da takva pritiska nema, naprotiv - raskid nam olakšava život jer se smanjuje količina tajni koje moramo non stop čuvati i paziti da se ne otkrijemo.

S druge strane, kad je riječ o nestabilnosti gay veza, u tome vidim i neke prednosti, a ne samo nedostatke. Naime, mislim da je puno veći problem u str8 vezama to što ljudi ostaju zajedno zbog krivih razloga, pa onda traže utjehu u alkoholu, nevjeri, i slično. Jako je bitno pronaći odgovarajućeg partnera i onda graditi stabilan odnos. Puno ljudi uleti u vezu navrat nanos (ja sam pravi primjer) pa onda ispašta kad se prvotni ushit slegne. U tom slučaju bolje je napustiti brod koji tone nego živjeti u zatvoru. Ja moj brod još ne napuštam (iako pušta na sve strane :-))) Ima nešto jako privlačno i vrijedno u njemu da ga jednostavno ne mogu napustiti. Međutim, činjenica je isto tako da druga strana vage kojom odvagujem dobre i loše strane dobiva na težini...
- 10:03 - Komentari (2) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

< svibanj, 2006 >
P U S Č P S N
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 31        


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Opis bloga

Links


Free Website Counters
since Feb 18, 2005