Bottom seeking Top

27.04.2006., četvrtak

Adaptable

Mislim da moji partneri vole moju prilagodljivost. U nekim stvarima sam previše prilagodljiv, toliko da ignoriram svoje vlastite želje i težnje. Jedan primjer jest prethodni napis o odijevanju. Uopće me ne smeta potpuno se prepustiti partneru da mi izabere odjeću. Kad idemo vani, opet se prepuštam željama partnera. Izlazimo na zbivanja koja on voli, a ja sam pritom zadovoljan gledajući ga kako uživa u onome što voli. Na karaoke večeri nikad sam ne bih išao, ali sada idemo u Polly Esther skoro svaki četvrtak jer Javier voli pjevati. A ja njega slušati.

Prilagodljivost je uistinu dobra kvaliteta kad treba nekoga osvojiti. Svakome odgovara popustljivost nasuprot sebičnosti i tjeranju vode na svoj mlin. Međutim, ispod svestrane prilagodljivosti u koju se ljudi tako lako zaljube krije se ipak i određena doza individualnosti. Fabian je to jako osjetio na svojoj koži. Nakon nekoliko mjeseci popuštanja, meni je prekipjela njegova nepopustljivost.

U svemu treba ostvariti nekakvu ravnotežu. Zato mi je jako drago što Javier u nekim stvarima zahtijeva od mene da izrazim svoje želje. To ponekad doista treba izvlačiti iz mene, ali njemu to nije problem. I to je jedna stvar koja mi se kod njega jako sviđa...
- 09:13 - Komentari (0) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

< travanj, 2006 >
P U S Č P S N
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Opis bloga

Links


Free Website Counters
since Feb 18, 2005