Bottom seeking Top

27.02.2006., ponedjeljak

Drama Queen

Moj dečko je drama queen. On uzme sitnu nesuglasicu i pretvori je u ogroman problem. Primijetio sam od početka da najstitnije nerazumijevanje vrlo lako dovede do ozbiljnog sukoba u kome moram uložiti dosta napora da objasnim svoje ponašanje i uvjerim ga da je sve u redu i da ga i dalje volim.

Prethodni post je to vrlo lijepo ilustrirao. Naoko beznačajan Reggijev komentar pretvorio se u toliko ozbiljan problem da je skoro prekinuo sa mnom s obzirom da ja u njegovim očima nisam siguran da li ga uistinu volim ili sam samo slijepo zaljubljen. Ovakvih epizoda bilo je još dosta, a u posljednje vrijeme su usko povezane s ljubomorom. Ljubomoru shvaćam jer sam i sam bio ljubomoran, ali ne mogu shvatiti kako može biti ljubomoran na moje prijatelje. Problem je u tome što sam s većinom njih nekad davno završio u krevetu, pa se Javier boji da sam i dalje zainteresiran za njih. To uistinu nema nikakve veze sa stvarnošću, ali njemu je to nevjerojatno teško dokazati.

Ovo Javierovo ponašanje je kulminiralo u srijedu navečer kad sam, na putu k njemu, stao kod Sida i pomogao mu s njegovom poreskom prijavom. Tamo sam se malo zadržao dok me Javier čekao s večerom (a ja nisam ni znao da je spremao večeru). Uglavnom, kad sam stigao k njemu, nisam ni slutio sto me čeka. Takav izljev ljubomore još nisam vidio. Bio je uvjeren da ja skrivam svoju vezu sa Sidom od njega, a ja nisam mogao doći k sebi od iznenađenja. Pokušavao sam objasniti da sam samo pomagao prijatelju, ali on se nije dao. Rekao mi je da ja imam previše prijatelja s kojima sam spavao i s kojima se stalno družim, da on to ne može trpjeti, te da je gotovo s nama. Upravo tako – na moje veliko zaprepaštenje - prekinuo je sa mnom!!!

Ja od šoka nisam mogao doći k sebi. Morao sam ga ostaviti u ovakvom stanju jer sam obećao Pedru da ću ga pokupiti s aerodroma. Pedro se, dakako, vraćao iz Ohia. Nakon što sam odvezao Pedra kući, vratio sam se Javieru, a u njegovom stanu me čekalo još jedno iznenađenje. Javier je pakirao svoje stvari. Rekao mi je da je pričao s prijateljem koji ga već dulje vrijeme poziva da se vrati na Havaje, te da je odlučio da će ga konačno poslušati. Za dva dana sjeda na avion i odlazi zauvijek. Dakle, opet radi ono što je napravio već toliko puta - nakon što prekine s nekim, mijenja sredinu, odnosno bježi.

Prisilio sam ga na razgovor iako me on više puta molio da odem jer on nije sposoban biti s bilo kim u vezi. Uvjeravao sam ga da ne mora biti gotovo i da ne smije bježati. Ne znam ni sam kako, uspio sam ga smiriti i privoljeti da nam da još jednu šansu. Nakon prospavane noći, stvari su se vratile na normalu. S nekoliko iznimaka. Odsad budno pazim da kakvom nesmotrenom izjavom ili postupkom ne izazovem napad ljubomore, te svaku njegovu promjenu raspoloženja napadam serijom pitanja te pokušavam spriječiti lančanu reakciju u njegovoj glavi prije nego se realizira. Sve to mi ne pada teško jer mi se i dalje jako sviđa, odnosno, rekao bih da ga volim. Pitam se samo koliko će me to držati da ću moći podnositi ovakvo patološko ponašanje. Nadam se da će se Javier ipak promijeniti prije nego što mi bude dosta...
- 09:38 - Komentari (0) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

< veljača, 2006 >
P U S Č P S N
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28          


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Opis bloga

Links


Free Website Counters
since Feb 18, 2005