Bosanski Novi

ponedjeljak, 06.10.2008.

Novi novski načelnik općine iz SNSD-a

Prema prvim privremenim neslužbenim rezultatima lokalnih izbora u Bosni i Hercegovini, načelnika općine Bosanski Novi/Novi Grad imat će SNSD – Savez nezavisnih socijaldemokrata Milorada Dodika. Listu SNSD-a u Novom predvodila je Snježana Rajilić kao kandidat za načelnika općine.

U Prijedoru je za novog načelnika izabran Marko Pavić iz Demokratskog narodnog saveza, a što se tiče Unsko-Sanskog kantona, rezultati izbora za načelnika su slijedeći: najviše glasova za načelnika u Velikoj Kladuši osvojio je Admir Mulalić iz DNZ – Demokratske narodne zajednice BIH; u Cazinu Nermin Ogrešević iz A-SDA - Stranke demokratskih aktivnosti (bivši članovi SDA); u Bihaću Hamdija Lipovača iz SDP - Socijaldemokratske partije; u Bosanskoj Krupi-Krupi na Uni Mladen Kotur iz DNS - Demokratskog narodnog saveza; novi načelnik Bosanskog Petrovca je Nermin Hajder iz Naše stranke Danisa Tanovića, a Bosanskog Petrovca-Petrovca (RS) je Milan Brknjač iz Demokratskog narodnog saveza.

Točan razmjer političkih snaga u Bosni i Hercegovini još nije poznat, ali po privremenim neslužbenim rezultatima najviše načelničkih mjesta osvojili predstavnici SNSD-a (35 načelnika općina), zatim SDA (34), HDZ-a (16), SDS-a (16), SDP-a BiH (10), Stranke za BiH (4) i Demokratskog narodnog saveza (3). Na ovogodišnjim lokalnim izborima biralo se 3.186 redovnih mandata u Općinskim vijećima/Skupštinama općina i 37 mandata za predstavnike nacionalnih manjina te 139 načelnika općina i gradonačelnik Banje Luke.

14:29 sati - Prema najnovijim informacijama iz Bosanskog Novog, SNSD je osvojio i većinu mjesta u Općinskom vijeću Bosanskog Novog.

06.10.2008. u 12:42 • 28 KomentaraPrint#
Komentari da/ne?



Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


O meni i Novom

Bosanski Novi

Grad kojeg nisam prežalio, grad koji mi je uvijek u srcu...

Ni sam ne znam da li sam teško nesretan ili samo tužan što kejom jutrom šetati i miris lipa uživati ne mogu…

Volio bih da drugačije je bilo, da djetinjstvo tako loše završilo nije…

Volio bih da sam tamo ljubio kao što grad ljubim svoj…

Da sam noći na Uni provodio, jedinoj što me u dušu dira, da me zelena boja tog smaragda umiruje dok tmina zavija grad…

Ja sam dijete Novoga i o Novom ovdje pišem da sjećanja, radosti i tugu podijelim i iz sebe izbacim…

Novo u Novom

Sunce što siješ svjetlost svoju
I ti nebo plavo ponosno i slasno
Dajte mi mira i vratite dušu moju
Jer blizu sam da vam viknem glasno

Što učini od nas sudbo prokleta
Da nama dan ni noć nisu isti više
Pa zar vam nit žao nije naših ljeta
Nit malo onog što ja vam sada pišem

Ni popraviti zla više nitko neće
Pokvarili ste što se moglo do sad
Jeli ostalo malo da nam date sreće
Makar da nam sjećanjem blažite pad

Jer Novi ljudi u Novom su sad…


8. veljače 2007. u Zagrebu

Kontakt:
bosanskinovi@post.t-com.hr

Novski linkovi

Linkovi - Bosanski Novi
wiki/Bosanski Novi
Slike Novog


Web BosanskiNovi blog

RSS